Waarom zou ik vwetenschappelijk verantwoord bezig moeten/willen zijnquote:Op maandag 2 november 2015 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, niet erg wetenschappelijk verantwoord om dat van een meting af te laten hangen natuurlijk.
Omdat het kan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik vwetenschappelijk verantwoord bezig moeten/willen zijn
quote:Op maandag 2 november 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik vwetenschappelijk verantwoord bezig moeten/willen zijn
Boeiend, tis fok.. tis deze SCquote:Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Als je dan iets beweert beter dat het onderlegd is
Kusje op je teleurstellingquote:Op maandag 2 november 2015 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging speciaal teruglezen, wat een teleurstelling.
Ken wel een gast waar wij zaken mee doen in het bedrijf. Fijne vent.quote:Op maandag 2 november 2015 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met foto's afdrukken op canvas? Niet het zelf gedaan hebben maar goede ervaringen met een bedrijf waar je zoiets kan bestellen.
Nja ik hoor dat er grote verschillen zitten in afdruk kwaliteit/scherpheid van de foto's. Maar kan niet zo goed vinden wie dan waar weer erg goed in is.quote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken wel een gast waar wij zaken mee doen in het bedrijf. Fijne vent.
Ligt inderdaad wel weer in de lijn der verwachtingen ja.quote:
Dat scheelt weerquote:Op maandag 2 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt inderdaad wel weer in de lijn der verwachtingen ja.
Hebben wij nu ook een fittie? Anders mag je volgens mij hier niet posten ofzo.quote:
Meh...eerder geen zinquote:Op maandag 2 november 2015 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is inderdaad opvallend tam en verdraagzaam vandaag, zou iedereen verliefd zijn en daarom zo mild zijn?
SC = no rules.. dus dat zit wel goedquote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben wij nu ook een fittie? Anders mag je volgens mij hier niet posten ofzo.
Mycroftquote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken wel een gast waar wij zaken mee doen in het bedrijf. Fijne vent.
Kom maar opquote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef MissMSX het volgende:
Nou, op wie zal ik dan weer eens gaan bitchen?
Bij jou weet ik zo snel niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |