Natuurlijk mag je verkondigen dat je een heel weekend heb liggen batsen. Dat is positief. Dat negatieve gejank heeft niemand wat aan.quote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag niet verkondigen dat je een heel weekend seks hebt gehad, je mag niet verkondigen dat je t een heel weekend niet hebt gedaan.. ingewikkeld hoor.
Sommige mensen snappen nog niet helemaal dat dat ook kan zonder man.quote:Op maandag 2 november 2015 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niks. Eigenlijk ben ik zelfs gelukkiger dan ooit, denk ik.
Ook tof.quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor een boom van gebonden takken. Geen echte.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen nog niet helemaal dat dat ook kan zonder man.
Omdat de meeste mensen afhankelijk lijken te zijn van anderen voor hun geluk, ipv van zichzelf.quote:
Geen idee. Heb zelf het idee dat dat prima kan zonder man/vrouw. Maar als je het hier soms leest dan moet die man/vrouw er komen, anders dan is het leven zinloos ofzo even zwart/wit gezegd. Geen idee waar die drang vandaan komt. Zeker niet in 2015.quote:
Well that's just plain stupid.quote:Op maandag 2 november 2015 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen afhankelijk lijken te zijn van anderen voor hun geluk, ipv van zichzelf.
Klopt. Maar ook wel weer begrijpelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Well that's just plain stupid.
Of zonder vrouw.quote:Op maandag 2 november 2015 15:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen nog niet helemaal dat dat ook kan zonder man.
Moeten is een groot woord, sommige mensen verlangen er gewoon heel erg na. Begrijp ik helemaal. Altijd leuk om een maatje te hebben waar je je leven mee kan delen en lekker kan seksen. Maar om daar je geluk van af te laten hangen is dom, denk ook niet dat mensen dat doen.quote:Op maandag 2 november 2015 15:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zelf het idee dat dat prima kan zonder man/vrouw. Maar als je het hier soms leest dan moet die man/vrouw er komen, anders dan is het leven zinloos ofzo even zwart/wit gezegd. Geen idee waar die drang vandaan komt. Zeker niet in 2015.
Naïef van je.quote:Op maandag 2 november 2015 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, sommige mensen verlangen er gewoon heel erg na. Begrijp ik helemaal. Altijd leuk om een maatje te hebben waar je je leven mee kan delen en lekker kan seksen. Maar om daar je geluk van af te laten hangen is dom, denk ook niet dat mensen dat doen.
Verkeerd verwoord, ik hoop voor hun van niet. Is immers dom.quote:
Hoe zit het bij jou dan? Je bent wel op zoek naar dates, mauwt dat je lang droogstaat, maar bent er wel helemaal tevreden mee? Want die combinatie begrijp ik dan weer niet helemaalquote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef SiIk het volgende:
Hoe vaak mensen ook wel niet denken dat je zielig bent ofzo als je al lang vrijgezel bent.
Dat t een keuze kan zijn komt niet in ze op.
Zolang je niet gaat mauwen erover mag dat van Hostiquote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef Myraela het volgende:
Ik laat mijn geluk afhangen van mijn katten.
Ik ben niet opzoek naar dates, maar ik sta er wel open voor.quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe zit het bij jou dan? Je bent wel op zoek naar dates, mauwt dat je lang droogstaat, maar bent er wel helemaal tevreden mee? Want die combinatie begrijp ik dan weer niet helemaal
Dat horen die katten te doen toch?quote:Op maandag 2 november 2015 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zolang je niet gaat mauwen erover mag dat van Hosti
Ik weet niet hoe ver die crazy cat ladies kunnen doordraaienquote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat horen die katten te doen toch?
Fijn toch.quote:Op maandag 2 november 2015 15:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek naar dates, maar ik sta er wel open voor.
Maar dat ik vrijgezel ben, ben ik erg tevreden mee ja.
Hoe vaak ik mensen als totaal niet passend stelletje bij elkaar zie, verstikt, uitgeblust en zelfs twee zeeleeuwen stralen nog meer seks uit.quote:Op maandag 2 november 2015 15:19 schreef SiIk het volgende:
Hoe vaak mensen ook wel niet denken dat je zielig bent ofzo als je al lang vrijgezel bent.
Dat t een keuze kan zijn komt niet in ze op.
Dan ben je tenminste gelukkig met iemand andersquote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen als totaal niet passend stelletje bij elkaar zie, verstikt, uitgeblust en zelfs twee zeeleuwen stralen nog meer seks uit.
Die blijven vaak bij elkaar uit angst om alleen te zijn.
Of lekker klagen tegen elkaar hoe kut het leven wel niet isquote:Op maandag 2 november 2015 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste gelukkig met iemand anders
Geen idee, ben niet zo van crazy cat lady's zodra ze er meer dan een hebben begin ik het al eng te vindenquote:Op maandag 2 november 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver die crazy cat ladies kunnen doordraaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |