De Britten met Goedele Liekens.quote:
Arme manquote:
Ow wauwquote:Op maandag 2 november 2015 11:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, jij ook, wel meer dingen... wat is je punt?
Visite is altijd gezelligquote:Op maandag 2 november 2015 11:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel zin in de komende weekenden. Lekker veel visite.
Jaquote:
Het kwam over alsof je er onder leed.quote:
Ja, een heel weekend neuken is echt dramatischquote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het kwam over alsof je er onder leed.
Gelukkig is er dan op maandag Fok! om erover te klagen.quote:Op maandag 2 november 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een heel weekend neuken is echt dramatisch.
Misschien voor rival wel, geen idee.quote:Op maandag 2 november 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens last van eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef yats het volgende:
[..]
Het kwam over alsof je er onder leed.
Als we FOK! toch niet hadden.quote:Op maandag 2 november 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan op maandag Fok! om erover te klagen.
Nee ik had gelukkig ook tijd om te gamenquote:Op maandag 2 november 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Good for youquote:
Moet je het kwijt?quote:Op maandag 2 november 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan op maandag Fok! om erover te klagen.
Maar toch is het wel fijn als je daarna weer lekker uit kan slapenquote:
Dit zinnetje gebruik je veel te vaak, komt simpel, egocentrisch en onsymathiek over, vrouwen sniffen dat, aan werken jij en de zwiemels vliegen je om de orenquote:
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie welquote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zinnetje gebruik je veel te vaak, komt simpel, egocentrisch en onsymathiek over, vrouwen sniffen dat, aan werken jij en de zwiemels vliegen je om de oren
Ik niet, heb geen seks.quote:
Met een leuke man?quote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken een bierdate. Dat is ook wel leuk. Lekker speciaalbiertjes drinken
.
noodzaak, moeten, melden... Wie?quote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie wel.
Sowieso.quote:Op maandag 2 november 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik niet, heb geen seks.
[..]
Met een leuke man?
Ik reageerde ook niet inhoudelijk, zie dat zinnetje alleen drie keer per dag langs komenquote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie wel.
Wel vaker, dacht ikquote:Op maandag 2 november 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet inhoudelijk, zie dat zinnetje alleen drie keer per dag langs komen
Verdomd goed eigenlijk. Tweede nacht ook. Al moest ik vanmorgen al een stop vervangen omdat een lamp in de badkamer sprongquote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was de eerste nacht in je nieuwe huis?
Nee. En had van de week al geklaagd over mijn chocolade-vrije huis, dus moet wel met mate blijven natuurlijk. Moet geen hater wordenquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verdomd goed eigenlijk. Tweede nacht ook. Al moest ik vanmorgen al een stop vervangen omdat een lamp in de badkamer sprong![]()
Een eigen huisquote:Op maandag 2 november 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verdomd goed eigenlijk. Tweede nacht ook. Al moest ik vanmorgen al een stop vervangen omdat een lamp in de badkamer sprong![]()
Is er ondertussen al iets aan je klacht gedaan?quote:Op maandag 2 november 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. En had van de week al geklaagd over mijn chocolade-vrije huis, dus moet wel met mate blijven natuurlijk. Moet geen hater worden
Good for you.quote:Op maandag 2 november 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet inhoudelijk, zie dat zinnetje alleen drie keer per dag langs komen
Morgen nieuwe chocolade halenquote:Op maandag 2 november 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is er ondertussen al iets aan je klacht gedaan?
Maar het bevalt me echt zo goedquote:
Zodra ik stoelen en een bank hebquote:Op maandag 2 november 2015 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een eigen huis!
Wanneer is de housewarming?
Ah ja, daar moest ik ook eventjes op wachtenquote:Op maandag 2 november 2015 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar het bevalt me echt zo goed
[..]
Zodra ik stoelen en een bank heb
Ik ook, maar had gisteren geen zin en nu ook niet om naar de winkel te gaan. Dus dan morgen maar.quote:
luiwammes.quote:Op maandag 2 november 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, maar had gisteren geen zin en nu ook niet om naar de winkel te gaan. Dus dan morgen maar.
Het gebrek aan wil overheerst de cravingsquote:Op maandag 2 november 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, maar had gisteren geen zin en nu ook niet om naar de winkel te gaan. Dus dan morgen maar.
Dus nu kunnen jullie allemaal weer rustig doorgaan met je dag.quote:Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef Danny het volgende:
[..]
De header stond nog automatisch ingesteld van vorig jaar. Is nu weg. Uiteraard hebben we wel weer gewoon zwarte piet en sinterklaasheaders dit jaar, maar dan zonder de tekst erbij
quote:
Preciesquote:Op maandag 2 november 2015 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gebrek aan wil overheerst de cravings. Je bent niet verslaafd.
Dat dus. Leuk voor rival verder, maar wat moeten wij met die informatie? En nee uitstraling, ik bedoel het niet lullig of onsympathiek.quote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice! Proost alvastquote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken een bierdate. Dat is ook wel leuk. Lekker speciaalbiertjes drinken
.
Thanksquote:
welke informatie? Dat ik ff rust heb... ja, wat vervelend....oh en om het even om te draaien...quote:Op maandag 2 november 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Leuk voor rival verder, maar wat moeten wij met die informatie? En nee uitstraling, ik bedoel het niet lullig of onsympathiek.
Wat moeten we met jouw gezeur over zijn gezeur?quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
welke informatie? Dat ik ff rust heb... ja, wat vervelend....oh en om het even om te draaien...
Wat moeten wij met jou gezeur?
Ben wel benieuwd naar de eigen gebrouwde biertjes. Heb er van 't zomer één gehad en die was erg lekker, maar er zijn meer soortenquote:
Heel vervelend inderdaad...quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
welke informatie? Dat ik ff rust heb... ja, wat vervelend....oh en om het even om te draaien...
Wat moeten wij met jou gezeur?
Zonder gezeur kan jij net zo goed niks postenquote:Op maandag 2 november 2015 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat moeten we met jouw gezeur over zijn gezeur?
Op half FOK!, for that matter.quote:Op maandag 2 november 2015 12:26 schreef SiIk het volgende:
Als niemand meer dingen mag posten die de helft van de mensen niet boeiend/relevant vindt, kan hier wel een slotje op.
* e-penisesquote:
Klopt. Dus haters lekker laten haten.quote:
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Deed mee aan het topic. Heb je dat gemist?quote:Op maandag 2 november 2015 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad...
Welk gezeur exact? Dat ik het nut van zo'n post niet zie? Volgens mij mis ik iets.
Inb4 de inkoppers over dingen missen
quote:Op maandag 2 november 2015 12:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klopt. Dus haters lekker laten haten.
Ik wil ook constructief bijdragen aan het gebitch hier, dus ik dacht; laat ik ook es zeuren om niets.quote:
Gaat je goed af.quote:Op maandag 2 november 2015 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil ook constructief bijdragen aan het gebitch hier, dus ik dacht; laat ik ook es zeuren om niets.
Dank je. Geweldig.quote:Op maandag 2 november 2015 12:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey! Alsnog gefeliciteerd. Hoe was Rome?
Romequote:Op maandag 2 november 2015 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Geweldig.![]()
Ik zie dat ik het weer heb meegenomen. Was echt perfect om buiten te lopen en op terrasjes te zitten. Het eten was heerlijk.
Nee geen slotje. Hoe moet ik anders weten dat Sammz haar ouders over de vloer krijgt van het weekendquote:Op maandag 2 november 2015 12:26 schreef SiIk het volgende:
Als niemand meer dingen mag posten die de helft van de mensen niet boeiend/relevant vindt, kan hier wel een slotje op.
Klopt, jij zonder je kijk-mij-eens posts ook niet. Ofwel, we posten allemaal lekker wat we willen en je hebt het er maar mee te doen.quote:Op maandag 2 november 2015 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zonder gezeur kan jij net zo goed niks posten
Dat weet je nu toch al? Ook als er een slotje op komt hoorquote:Op maandag 2 november 2015 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen slotje. Hoe moet ik anders weten dat Sammz haar ouders over de vloer krijgt van het weekend
Alsof jullie geen rust kunnen krijgen wanneer jullie dat willenquote:Op maandag 2 november 2015 12:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Klopt, jij zonder je kijk-mij-eens posts ook niet. Ofwel, we posten allemaal lekker wat we willen en je hebt het er maar mee te doen.
Jij bent te uitgeslapen en mag niet meedoenquote:Op maandag 2 november 2015 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat weet je nu toch al? Ook als er een slotje op komt hoor
Dan zou je interesse moeten tonen en het vragen. De horror.quote:Op maandag 2 november 2015 12:29 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen slotje. Hoe moet ik anders weten dat Sammz haar ouders over de vloer krijgt van het weekend
Bovengemiddeld veel goede voorbeelden hier.quote:
Kan je alleen maar van opstekenquote:Op maandag 2 november 2015 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bovengemiddeld veel goede voorbeelden hier.
Nu je het vraagt, ja.quote:Op maandag 2 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand nog geneukt van het weekend?
Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Je linker voet is ietsje groter waardoor het laarsje schuurt?quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ja ik heb hakken (laarsjes) aan vandaag
Nu al een blaar op mijn zool van linkervoet.
Waarom alleen links?
Wehehehequote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebben
Laat ook maar gozer. Veel plezier met uitrusten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Deed mee aan het topic. Heb je dat gemist?
Misschien door lengte verschil?quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je linker voet is ietsje groter waardoor het laarsje schuurt?
Ja, dat kanquote:Op maandag 2 november 2015 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien door lengte verschil?
Linkerbeen is iets langer dan rechts
Heb in deze laarsjes geen zooltje gedaan.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Irritantquote:Op maandag 2 november 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb een verschil in mijn voeten qua grootte, daardoor heb ik vrijwel altijd rechts een blaar.
Ja, maakt ook niet uit welke schoenen ik pak. Al is het bij pumps wel wat erger over het algemeenquote:Op maandag 2 november 2015 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Irritant![]()
Met sneakers nergens last van
Zeg ik iets verkeerd?quote:Op maandag 2 november 2015 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ook maar gozer. Veel plezier met uitrusten.
Mijn linkervoet is breder. Ook altijd eerder pijn en meer eelt aan die kant.quote:Op maandag 2 november 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb een verschil in mijn voeten qua grootte, daardoor heb ik vrijwel altijd rechts een blaar.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn linkervoet is breder. Ook altijd eerder pijn en meer eelt aan die kant.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Yats is gewoon succesvoller in de liefde dan ik, en zelfs ik klaag niet zoveel.
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Over hoe succesvol ik ben in de liefde, of over hoeveel ik klaag?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
Het succesvol zijn van yats of het liefdesleven van Silk?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over het succes, het klagen of allebei?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Precies. Worden altijd versierd en hoeven zelf niks te doen. Bah, prinsesjes zijn het.quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.
Sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Ah je bent weer terug op niveau.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebben
Volgens mij werd ik uitgevraagd inderdaad, kan het me niet herinneren, kan ook van twee kanten zijn gekomenquote:Op maandag 2 november 2015 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Worden altijd versierd en hoeven zelf niks te doen. Bah, prinsesjes zijn het.
Nee hoor, vind het wel vermakelijk altijd over hoe aantrekkelijke vrouwen blijven zeuren dat er nooit leuke mannen rondlopen.quote:
1 daarvan los je op door hier wat vaker te komenquote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Perfectquote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik uitgevraagd inderdaad, kan het me niet herinneren, kan ook van twee kanten zijn gekomen. Doe ik het nu goed
?
Apart. Ik draag nooit lippenstift.quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
En nu wil ik m'n zwarte jurkje aan, rode nagels, rode lippen, en hier op dansen
Maar altijd als ik aan lippenstift denk, denk ik aan Samzz.
Mogelijk 1 van marktplaats als ik geluk hebquote:Op maandag 2 november 2015 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, daar moest ik ook eventjes op wachten.
Als je hier maar genoeg komt weet je zeker dat je vanzelf onsuccesvol wordt in de liefde ja. Genoeg voorbeeldenquote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
1 daarvan los je op door hier wat vaker te komen
Jij maakte ooit een opmerking over mijn lippenstiftquote:
Goed de kleine lettertjes lezenquote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mogelijk 1 van marktplaats als ik geluk heb
Wat zijn jullie ervaringen met Seats & Sofas?
#zwaarleven.quote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel vermakelijk altijd over hoe aantrekkelijke vrouwen blijven zeuren dat er nooit leuke mannen rondlopen.
Dat zou ik echt niet meer wetenquote:Op maandag 2 november 2015 12:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij maakte ooit een opmerking over mijn lippenstift
Is ook eh, 4 jaar geleden, nu ik er zo over nadenkquote:
Een betere reply zat er niet in? Zo jammer dit.quote:
Bedoelde dat je vanzelf wel ging klagenquote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je hier maar genoeg komt weet je zeker dat je vanzelf onsuccesvol wordt in de liefde ja. Genoeg voorbeelden
Dat doe je met allesquote:
Stelletje afzetters. Goedkoop spul, kwaliteit niet bijzonder, service is slecht.quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Seats & Sofas?
Zoals wie?quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
Als je hier maar genoeg komt weet je zeker dat je vanzelf onsuccesvol wordt in de liefde ja. Genoeg voorbeelden
Ja maar daar is het wel heel erg. Stofwijzigingen en actie-dingen zijn daar wel erg ingepakt op een niet duidelijke manier.quote:
Wat is een goed alternatief?quote:Op maandag 2 november 2015 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stelletje afzetters. Goedkoop spul, kwaliteit niet bijzonder, service is slecht.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Is dit een retorische vraag?quote:
Als ik een betere reply bedenk ga je weer janken dat ik persoonlijk doe.... Het is ook nooit goedquote:Op maandag 2 november 2015 12:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Een betere reply zat er niet in? Zo jammer dit.
Wie zegt dat? Dat is bullshitquote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.
Ik zou kiezen voor IKEA. Niet te duur, prijs/kwaliteitverhouding is goedquote:
Ik ga woensdagavond weer naar de ikeaquote:Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor IKEA. Niet te duur, prijs/kwaliteitverhouding is goed
Jij komt zeker nooit op FOK!quote:
Nee, ik parasiteer op leedvermaak dus kan niet genoeg rampverhalen over anderen horen.quote:
Spulletjes voor de uitzet kopen nu je gaat samenwonen?quote:
Waarom?quote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef JustAnotherGils het volgende:
Als je er maar wat bij voel en niet gewoon sex hebt om maar sex te hebben...
Gewoon seks hebben omdat seks lekker is. Niets mis mee.quote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef JustAnotherGils het volgende:
Als je er maar wat bij voel en niet gewoon sex hebt om maar sex te hebben...
Vandaar dat je hier graag bentquote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik parasiteer op leedvermaak dus kan niet genoeg rampverhalen over anderen horen.
lol. Nee, spullen voor mn zusje en zelf alleen een nieuwe lamp (als het goed is, mja dat weet je nooit bij de ikea want genoeg leuksquote:Op maandag 2 november 2015 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spulletjes voor de uitzet kopen nu je gaat samenwonen?
Verrassend.quote:
Dat is jouw enige manier om te communiceren als je kritiek krijgt dus ik ging er wel vanuit dat er zo'n reply zou volgen ja.quote:Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een betere reply bedenk ga je weer janken dat ik persoonlijk doe.... Het is ook nooit goed
Half uurtje posten per dag doet mij elke dag opnieuw weer realiseren hoe goed ik het heb.quote:
Optimisme en doorzettingsvermogen zijn goede eigenschappenquote:Op maandag 2 november 2015 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar niet al tig afwijzingen van gehad?
Nee, dit is mijn eerste keer hier. Wees dus lief voor me...quote:
9 Nog maarquote:Op maandag 2 november 2015 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar niet al tig afwijzingen van gehad?
quote:Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor IKEA. Niet te duur, prijs/kwaliteitverhouding is goed
Toch wel Ikea dus? Moet er toch nog een keer langs dus wellicht eens kijken danquote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga woensdagavond weer naar de ikea
Lief tegen een newbie... zou bijna echt denken dat je nieuw bentquote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eerste keer hier. Wees dus lief voor me...
Jij zou iedereen daten, mits vrouwelijk.quote:
Dat trekt andere vrouwen aan he. Een man die blijkbaar voldoende boeiend en onderhoudend is om een aantrekkelijke, slimme vrouw geïnteresseerd te houden.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zou iedereen daten, mits vrouwelijk.
Truequote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat trekt andere vrouwen aan he. Een man die blijkbaar voldoende boeiend en onderhoudend is om een aantrekkelijke, slimme vrouw geïnteresseerd te houden.
Ik denk onderhand dat een man met een vrouwelijk gezicht en een feminien karakter ook wel kans maakt.quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
Jij zou iedereen daten, mits vrouwelijk.
Staat ze weer met de deegroller achter je?quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat trekt andere vrouwen aan he. Een man die blijkbaar voldoende boeiend en onderhoudend is om een aantrekkelijke, slimme vrouw geïnteresseerd te houden.
Mannen komen inmiddels ook in aanmerking?quote:
Nope. Zou jou niet datenquote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Mannen komen inmiddels ook in aanmerking?
Yup, enkel omdat de keuken daar is en ze nu net een taart voor mij aan het bakken is. Want, echte liefde.quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef Faxie het volgende:
Staat ze weer met de deegroller achter je?
Je plaatst simpele sneertjes en hebt het nu over "kritiek krijgen" ?quote:Op maandag 2 november 2015 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is jouw enige manier om te communiceren als je kritiek krijgt dus ik ging er wel vanuit dat er zo'n reply zou volgen ja.
De Haagse versie van yats. Yats 3.0, volledig vernieuwd, wel nog met een paar kinderziektes die er met testen uit gaan, maar dat komt vanzelf goed.quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief tegen een newbie... zou bijna echt denken dat je nieuw bent
Och help, kijk mij eens sneren.quote:Op maandag 2 november 2015 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je plaatst simpele sneertjes en hebt het nu over "kritiek krijgen" ?
Ik ga hier niet mee verder Aeque want het lijkt jou telkens wel iets te doen....
quote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, enkel omdat de keuken daar is en ze nu net een taart voor mij aan het bakken is. Want, echte liefde.
Gelukkig, hoef ik je ook niet af te wijzen.quote:
Ga maar huilen in een hoekjequote:Op maandag 2 november 2015 12:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef ik je ook niet af te wijzen.
Dat zeg ik nergens. Maar wat jij verstaat onder "kritiek plaatsen" is gewoon totaal iets anders.quote:
Welk deel van 'voor mij' snap je niet?quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoop dat Miss een beetje doorbakt. Dit topic kan wel wat zoetheid gebruiken
Zal ik doen, dank je voor de tip.quote:
Maar natuurlijk rival, gelukkig zie jij ook altijd de humor in van bepaalde posts.quote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar wat jij verstaat onder "kritiek plaatsen" is gewoon totaal iets anders.
Maakt mij niet uit verder
Ik hou van zuur, dus wacht er maar niet opquote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van 'voor mij' snap je niet?
quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou van zuur, dus wacht er maar niet op
stopquote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef aeque het volgende:
Maar natuurlijk rival, gelukkig zie jij ook altijd de humor in van bepaalde posts.
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat ik weer eens wat mensen ga blocken. En nee, niet cockblocken
Hoop doet leven.quote:
Ach, jullie zijn gelukkiger lees ik net, dus verschil moet er zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.
Blijkbaar trekt het mannelijke gelukszoekers aan.quote:Op maandag 2 november 2015 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, jullie zijn gelukkiger lees ik net, dus verschil moet er zijn.
En dan ben ik nog wel zo lelijk als de nacht. Kun je nagaanquote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef MissMSX het volgende:
En dan ben ik nog wel zo lelijk als de nacht. Kun je nagaan
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Optimisme en doorzettingsvermogen zijn goede eigenschappen
quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.
Julliequote:
Hoe houden we het anders al zo lang uit he?quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.
Alles kan kapotquote:
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. En daarnaast woont Fax veel te ver, dus had ik daar bij hem toch niks aan gehad helaas.quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?
Dan val ik ook al afquote:Op maandag 2 november 2015 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. En daarnaast woont Fax veel te ver, dus had ik daar bij hem toch niks aan gehad helaas.
En het dan over sneren hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wie is haar vriendje?quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilde liever niet stoppenquote:Op maandag 2 november 2015 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
En het dan over sneren hebben.
Wat is er aan de hand rival, niemand meer om met de dood te bedreigen?
Ah kijk, zo ken ik je weer.quote:Op maandag 2 november 2015 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilde liever niet stoppen
Die opmerking zit je dwars he, wat heeft je psych daar eigenlijk over te zeggen?
Dank u.quote:Op maandag 2 november 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat jullie jezelf allebei volslagen belachelijk zitten te maken?
Maar carry on hoor
Ik heb er zoveel, mijn vriendin klaagt er niet overquote:Op maandag 2 november 2015 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kwaliteiten?
Jawel maar dat doe ik met liefde.quote:Op maandag 2 november 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat jullie jezelf allebei volslagen belachelijk zitten te maken?
Maar carry on hoor
Mooi huisje heb jijquote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat Aeque en Yvie wat hebben?
Dat wist je niet?quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo hoort het ookquote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel, mijn vriendin klaagt er niet over
Ik had een licht vermoeden, dat welquote:Op maandag 2 november 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi huisje heb jij
[ afbeelding ]
Veel te hipster/modieusquote:Op maandag 2 november 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi huisje heb jij
[ afbeelding ]
Nee daar zit je toch wel verkeerd, ik haat alles en iedereen. Dus jij en het leven zitten daar al bij inbegrepen.quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb je door.
Nu kan je weer op mij haten, lijkt het niet alsof het het leven zelf is
Zoiets meer?quote:
Pijnlijk dit...quote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat jij in het roddelcircuit zat. Excuses
Preciesquote:
Ja. Een echte mancave. Bewaakt door katten zodat z'n lego veilig binnen is. Veel beter passend ditquote:
Kleine ronde haatbaard dat je bentquote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee daar zit je toch wel verkeerd, ik haat alles en iedereen. Dus jij en het leven zitten daar al bij inbegrepen.
Nope helaas. Ik krijg maar weinig mee.quote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat jij in het roddelcircuit zat. Excuses
quote:Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Een echte mancave. Bewaakt door katten zodat z'n lego veilig binnen is. Veel beter passend dit
Nam het eigenlijk aan. Dacht dat jij ook Facebook en al die dingen deed. Nja yeah for you eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2015 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope helaas. Ik krijg maar weinig mee.
He. Jij hier?quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Toch leuk om af en toe nog eens mee te lezen
Daar zit ik ook ja, maar volg de rest verder niet echt ofzo hoorquote:Op maandag 2 november 2015 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nam het eigenlijk aan. Dacht dat jij ook Facebook en al die dingen deed. Nja yeah for you eigenlijk
Van deze zin klopt dus werkelijk geen reet van.quote:Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Een echte mancave. Bewaakt door katten zodat z'n lego veilig binnen is. Veel beter passend dit
Allahoe akbar!quote:Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kleine ronde haatbaard dat je bent
quote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van deze zin klopt dus werkelijk geen reet van.
Dan beter een grammaticaal hoogstandje als bovenstaande post.quote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben gehandicapt, niet spotten jaquote:Op maandag 2 november 2015 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beter een grammaticaal hoogstandje als bovenstaande post.
blij dat je et zelf zegtquote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Excuses daarvoor dan. Gelukkig kan je wel wat hebben toch?quote:Op maandag 2 november 2015 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die zin deed gewoon fysiek pijn![]()
Kort lontje en springlevend?quote:
Jazeker. Excuus is niet nodigquote:Op maandag 2 november 2015 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Excuses daarvoor dan. Gelukkig kan je wel wat hebben toch?
Ff mee haten, alle negatieve vibes oppikken en weer door met de orde van de dag?quote:
Ik zie Faxie al zijn lul aan flarden en tot bloedens aftrekken terwijl hij hardop alle vrouwen zijn kuthoeren met schuim op zijn mond uit aan het schreeuwen isquote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Dat wordt een hoop haatsex vanavond
Dat wordt mij een rollenspel.quote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Wel op een kiteboard.quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt mij een rollenspel.Ik op handen en knietjes terwijl ik Faxie speel. Miss met een strap-on XXL die mij in de rol van Hosti anaal neemt. *zin*
quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Faxie al zijn lul aan flarden en tot bloedens aftrekken terwijl hij hardop alle vrouwen zijn kuthoeren met schuim op zijn mond uit aan het schreeuwen is
Jullie hebben wel iets met de combinatie faxie en seks merk ik.quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt mij een rollenspel.Ik op handen en knietjes terwijl ik Faxie speel. Miss met een strap-on XXL die mij in de rol van Hosti anaal neemt. *zin*
Uiteraard inclusief de nodige accessoires.quote:
Schuldigquote:Op maandag 2 november 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben wel iets met de combinatie faxie en seks merk ik.
Ik heb inderdaad een hekel aan mijn armen nu. Spierpijn van t fitnessen plus schilderen is geen aanrader. Dat word dus inderdaad haatseks vanavond.quote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Idd, zien dat er weinig is veranderdtdtddquote:Op maandag 2 november 2015 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ff mee haten, alle negatieve vibes oppikken en weer door met de orde van de dag?
WIe met wie dan?quote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Nee lekker rust vanavondquote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Nieuwe vagina binnen?quote:Op maandag 2 november 2015 13:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dqod en ik, werd weer eens tijd
Mwah, niet erg wetenschappelijk verantwoord om dat van een meting af te laten hangen natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd, zien dat er weinig is veranderdtdtdd
Heerlijk, heeft haar mond vanavond ook weer iets te doenquote:Op maandag 2 november 2015 13:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eindelijk, de superslurper 2000
quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Faxie al zijn lul aan flarden en tot bloedens aftrekken terwijl hij hardop alle vrouwen zijn kuthoeren met schuim op zijn mond uit aan het schreeuwen is
Wel een beetje mijn ding ja.quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is inderdaad opvallend tam en verdraagzaam vandaag, zou iedereen verliefd zijn en daarom zo mild zijn?quote:
Hey, wordt er een wakker.quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt door de zon denk ikquote:Op maandag 2 november 2015 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is inderdaad opvallend tam en verdraagzaam vandaag, zou iedereen verliefd zijn en daarom zo mild zijn?
Waarom zou ik vwetenschappelijk verantwoord bezig moeten/willen zijnquote:Op maandag 2 november 2015 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mwah, niet erg wetenschappelijk verantwoord om dat van een meting af te laten hangen natuurlijk.
Omdat het kan.quote:Op maandag 2 november 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik vwetenschappelijk verantwoord bezig moeten/willen zijn
quote:Op maandag 2 november 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik vwetenschappelijk verantwoord bezig moeten/willen zijn
Boeiend, tis fok.. tis deze SCquote:Op maandag 2 november 2015 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Als je dan iets beweert beter dat het onderlegd is
Kusje op je teleurstellingquote:Op maandag 2 november 2015 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging speciaal teruglezen, wat een teleurstelling.
Ken wel een gast waar wij zaken mee doen in het bedrijf. Fijne vent.quote:Op maandag 2 november 2015 14:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met foto's afdrukken op canvas? Niet het zelf gedaan hebben maar goede ervaringen met een bedrijf waar je zoiets kan bestellen.
Nja ik hoor dat er grote verschillen zitten in afdruk kwaliteit/scherpheid van de foto's. Maar kan niet zo goed vinden wie dan waar weer erg goed in is.quote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken wel een gast waar wij zaken mee doen in het bedrijf. Fijne vent.
Ligt inderdaad wel weer in de lijn der verwachtingen ja.quote:
Dat scheelt weerquote:Op maandag 2 november 2015 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt inderdaad wel weer in de lijn der verwachtingen ja.
Hebben wij nu ook een fittie? Anders mag je volgens mij hier niet posten ofzo.quote:
Meh...eerder geen zinquote:Op maandag 2 november 2015 13:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is inderdaad opvallend tam en verdraagzaam vandaag, zou iedereen verliefd zijn en daarom zo mild zijn?
SC = no rules.. dus dat zit wel goedquote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben wij nu ook een fittie? Anders mag je volgens mij hier niet posten ofzo.
Mycroftquote:Op maandag 2 november 2015 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ken wel een gast waar wij zaken mee doen in het bedrijf. Fijne vent.
Kom maar opquote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef MissMSX het volgende:
Nou, op wie zal ik dan weer eens gaan bitchen?
Bij jou weet ik zo snel niksquote:
Hij komt vanavond binnen.quote:
Op mij.quote:Op maandag 2 november 2015 14:36 schreef MissMSX het volgende:
Nou, op wie zal ik dan weer eens gaan bitchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |