Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand nog geneukt van het weekend?
Je linker voet is ietsje groter waardoor het laarsje schuurt?quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ja ik heb hakken (laarsjes) aan vandaag
Nu al een blaar op mijn zool van linkervoet.
Waarom alleen links?
Wehehehequote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebben
Laat ook maar gozer. Veel plezier met uitrusten.quote:Op maandag 2 november 2015 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Deed mee aan het topic. Heb je dat gemist?
Misschien door lengte verschil?quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je linker voet is ietsje groter waardoor het laarsje schuurt?
Ja, dat kanquote:Op maandag 2 november 2015 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien door lengte verschil?
Linkerbeen is iets langer dan rechts
Heb in deze laarsjes geen zooltje gedaan.
Ongetwijfeldquote:Op maandag 2 november 2015 12:34 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand nog geneukt van het weekend?
Irritantquote:Op maandag 2 november 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb een verschil in mijn voeten qua grootte, daardoor heb ik vrijwel altijd rechts een blaar.
Ja, maakt ook niet uit welke schoenen ik pak. Al is het bij pumps wel wat erger over het algemeenquote:Op maandag 2 november 2015 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Irritant![]()
Met sneakers nergens last van
Zeg ik iets verkeerd?quote:Op maandag 2 november 2015 12:36 schreef yats het volgende:
[..]
Laat ook maar gozer. Veel plezier met uitrusten.
Mijn linkervoet is breder. Ook altijd eerder pijn en meer eelt aan die kant.quote:Op maandag 2 november 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb een verschil in mijn voeten qua grootte, daardoor heb ik vrijwel altijd rechts een blaar.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn linkervoet is breder. Ook altijd eerder pijn en meer eelt aan die kant.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Yats is gewoon succesvoller in de liefde dan ik, en zelfs ik klaag niet zoveel.
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Over hoe succesvol ik ben in de liefde, of over hoeveel ik klaag?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
Het succesvol zijn van yats of het liefdesleven van Silk?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over het succes, het klagen of allebei?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Precies. Worden altijd versierd en hoeven zelf niks te doen. Bah, prinsesjes zijn het.quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.
Sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Ah je bent weer terug op niveau.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebben
Volgens mij werd ik uitgevraagd inderdaad, kan het me niet herinneren, kan ook van twee kanten zijn gekomenquote:Op maandag 2 november 2015 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Worden altijd versierd en hoeven zelf niks te doen. Bah, prinsesjes zijn het.
Nee hoor, vind het wel vermakelijk altijd over hoe aantrekkelijke vrouwen blijven zeuren dat er nooit leuke mannen rondlopen.quote:
1 daarvan los je op door hier wat vaker te komenquote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Perfectquote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik uitgevraagd inderdaad, kan het me niet herinneren, kan ook van twee kanten zijn gekomen. Doe ik het nu goed
?
Apart. Ik draag nooit lippenstift.quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
En nu wil ik m'n zwarte jurkje aan, rode nagels, rode lippen, en hier op dansen
Maar altijd als ik aan lippenstift denk, denk ik aan Samzz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |