Mijn linkervoet is breder. Ook altijd eerder pijn en meer eelt aan die kant.quote:Op maandag 2 november 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik heb een verschil in mijn voeten qua grootte, daardoor heb ik vrijwel altijd rechts een blaar.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn linkervoet is breder. Ook altijd eerder pijn en meer eelt aan die kant.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Yats is gewoon succesvoller in de liefde dan ik, en zelfs ik klaag niet zoveel.
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Over hoe succesvol ik ben in de liefde, of over hoeveel ik klaag?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.![]()
Het succesvol zijn van yats of het liefdesleven van Silk?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Over het succes, het klagen of allebei?quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Precies. Worden altijd versierd en hoeven zelf niks te doen. Bah, prinsesjes zijn het.quote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.
Sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Ah je bent weer terug op niveau.quote:Op maandag 2 november 2015 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie iig wel wie het niet gedaan hebben
Volgens mij werd ik uitgevraagd inderdaad, kan het me niet herinneren, kan ook van twee kanten zijn gekomenquote:Op maandag 2 november 2015 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Worden altijd versierd en hoeven zelf niks te doen. Bah, prinsesjes zijn het.
Nee hoor, vind het wel vermakelijk altijd over hoe aantrekkelijke vrouwen blijven zeuren dat er nooit leuke mannen rondlopen.quote:
1 daarvan los je op door hier wat vaker te komenquote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Perfectquote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij werd ik uitgevraagd inderdaad, kan het me niet herinneren, kan ook van twee kanten zijn gekomen. Doe ik het nu goed
?
Apart. Ik draag nooit lippenstift.quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
En nu wil ik m'n zwarte jurkje aan, rode nagels, rode lippen, en hier op dansen
Maar altijd als ik aan lippenstift denk, denk ik aan Samzz.
Mogelijk 1 van marktplaats als ik geluk hebquote:Op maandag 2 november 2015 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, daar moest ik ook eventjes op wachten.
Als je hier maar genoeg komt weet je zeker dat je vanzelf onsuccesvol wordt in de liefde ja. Genoeg voorbeeldenquote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
1 daarvan los je op door hier wat vaker te komen
Jij maakte ooit een opmerking over mijn lippenstiftquote:
Goed de kleine lettertjes lezenquote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mogelijk 1 van marktplaats als ik geluk heb
Wat zijn jullie ervaringen met Seats & Sofas?
#zwaarleven.quote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, vind het wel vermakelijk altijd over hoe aantrekkelijke vrouwen blijven zeuren dat er nooit leuke mannen rondlopen.
Dat zou ik echt niet meer wetenquote:Op maandag 2 november 2015 12:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jij maakte ooit een opmerking over mijn lippenstift
Is ook eh, 4 jaar geleden, nu ik er zo over nadenkquote:
Een betere reply zat er niet in? Zo jammer dit.quote:
Bedoelde dat je vanzelf wel ging klagenquote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je hier maar genoeg komt weet je zeker dat je vanzelf onsuccesvol wordt in de liefde ja. Genoeg voorbeelden
Dat doe je met allesquote:
Stelletje afzetters. Goedkoop spul, kwaliteit niet bijzonder, service is slecht.quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef El_Thijs het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Seats & Sofas?
Zoals wie?quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef SiIk het volgende:
Als je hier maar genoeg komt weet je zeker dat je vanzelf onsuccesvol wordt in de liefde ja. Genoeg voorbeelden
Ja maar daar is het wel heel erg. Stofwijzigingen en actie-dingen zijn daar wel erg ingepakt op een niet duidelijke manier.quote:
Wat is een goed alternatief?quote:Op maandag 2 november 2015 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stelletje afzetters. Goedkoop spul, kwaliteit niet bijzonder, service is slecht.
quote:Op maandag 2 november 2015 12:41 schreef SiIk het volgende:
Is dit een retorische vraag?quote:
Als ik een betere reply bedenk ga je weer janken dat ik persoonlijk doe.... Het is ook nooit goedquote:Op maandag 2 november 2015 12:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Een betere reply zat er niet in? Zo jammer dit.
Wie zegt dat? Dat is bullshitquote:Op maandag 2 november 2015 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrouwen mogen nooit klagen. Die hebben het zo makkelijk.
Ik zou kiezen voor IKEA. Niet te duur, prijs/kwaliteitverhouding is goedquote:
Ik ga woensdagavond weer naar de ikeaquote:Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor IKEA. Niet te duur, prijs/kwaliteitverhouding is goed
Jij komt zeker nooit op FOK!quote:
Nee, ik parasiteer op leedvermaak dus kan niet genoeg rampverhalen over anderen horen.quote:
Spulletjes voor de uitzet kopen nu je gaat samenwonen?quote:
Waarom?quote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef JustAnotherGils het volgende:
Als je er maar wat bij voel en niet gewoon sex hebt om maar sex te hebben...
Gewoon seks hebben omdat seks lekker is. Niets mis mee.quote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef JustAnotherGils het volgende:
Als je er maar wat bij voel en niet gewoon sex hebt om maar sex te hebben...
Vandaar dat je hier graag bentquote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik parasiteer op leedvermaak dus kan niet genoeg rampverhalen over anderen horen.
lol. Nee, spullen voor mn zusje en zelf alleen een nieuwe lamp (als het goed is, mja dat weet je nooit bij de ikea want genoeg leuksquote:Op maandag 2 november 2015 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spulletjes voor de uitzet kopen nu je gaat samenwonen?
Verrassend.quote:
Dat is jouw enige manier om te communiceren als je kritiek krijgt dus ik ging er wel vanuit dat er zo'n reply zou volgen ja.quote:Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik een betere reply bedenk ga je weer janken dat ik persoonlijk doe.... Het is ook nooit goed
Half uurtje posten per dag doet mij elke dag opnieuw weer realiseren hoe goed ik het heb.quote:
Optimisme en doorzettingsvermogen zijn goede eigenschappenquote:Op maandag 2 november 2015 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar niet al tig afwijzingen van gehad?
Nee, dit is mijn eerste keer hier. Wees dus lief voor me...quote:
9 Nog maarquote:Op maandag 2 november 2015 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je daar niet al tig afwijzingen van gehad?
quote:Op maandag 2 november 2015 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor IKEA. Niet te duur, prijs/kwaliteitverhouding is goed
Toch wel Ikea dus? Moet er toch nog een keer langs dus wellicht eens kijken danquote:Op maandag 2 november 2015 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga woensdagavond weer naar de ikea
Lief tegen een newbie... zou bijna echt denken dat je nieuw bentquote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, dit is mijn eerste keer hier. Wees dus lief voor me...
Jij zou iedereen daten, mits vrouwelijk.quote:
Dat trekt andere vrouwen aan he. Een man die blijkbaar voldoende boeiend en onderhoudend is om een aantrekkelijke, slimme vrouw geïnteresseerd te houden.quote:
Nee hoorquote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij zou iedereen daten, mits vrouwelijk.
Truequote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat trekt andere vrouwen aan he. Een man die blijkbaar voldoende boeiend en onderhoudend is om een aantrekkelijke, slimme vrouw geïnteresseerd te houden.
Ik denk onderhand dat een man met een vrouwelijk gezicht en een feminien karakter ook wel kans maakt.quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
Jij zou iedereen daten, mits vrouwelijk.
Staat ze weer met de deegroller achter je?quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat trekt andere vrouwen aan he. Een man die blijkbaar voldoende boeiend en onderhoudend is om een aantrekkelijke, slimme vrouw geïnteresseerd te houden.
Mannen komen inmiddels ook in aanmerking?quote:
Nope. Zou jou niet datenquote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Mannen komen inmiddels ook in aanmerking?
Yup, enkel omdat de keuken daar is en ze nu net een taart voor mij aan het bakken is. Want, echte liefde.quote:Op maandag 2 november 2015 12:55 schreef Faxie het volgende:
Staat ze weer met de deegroller achter je?
Je plaatst simpele sneertjes en hebt het nu over "kritiek krijgen" ?quote:Op maandag 2 november 2015 12:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is jouw enige manier om te communiceren als je kritiek krijgt dus ik ging er wel vanuit dat er zo'n reply zou volgen ja.
De Haagse versie van yats. Yats 3.0, volledig vernieuwd, wel nog met een paar kinderziektes die er met testen uit gaan, maar dat komt vanzelf goed.quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief tegen een newbie... zou bijna echt denken dat je nieuw bent
Och help, kijk mij eens sneren.quote:Op maandag 2 november 2015 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je plaatst simpele sneertjes en hebt het nu over "kritiek krijgen" ?
Ik ga hier niet mee verder Aeque want het lijkt jou telkens wel iets te doen....
quote:Op maandag 2 november 2015 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, enkel omdat de keuken daar is en ze nu net een taart voor mij aan het bakken is. Want, echte liefde.
Gelukkig, hoef ik je ook niet af te wijzen.quote:
Ga maar huilen in een hoekjequote:Op maandag 2 november 2015 12:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef ik je ook niet af te wijzen.
Dat zeg ik nergens. Maar wat jij verstaat onder "kritiek plaatsen" is gewoon totaal iets anders.quote:
Welk deel van 'voor mij' snap je niet?quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoop dat Miss een beetje doorbakt. Dit topic kan wel wat zoetheid gebruiken
Zal ik doen, dank je voor de tip.quote:
Maar natuurlijk rival, gelukkig zie jij ook altijd de humor in van bepaalde posts.quote:Op maandag 2 november 2015 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar wat jij verstaat onder "kritiek plaatsen" is gewoon totaal iets anders.
Maakt mij niet uit verder
Ik hou van zuur, dus wacht er maar niet opquote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van 'voor mij' snap je niet?
quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou van zuur, dus wacht er maar niet op
stopquote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef aeque het volgende:
Maar natuurlijk rival, gelukkig zie jij ook altijd de humor in van bepaalde posts.
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat ik weer eens wat mensen ga blocken. En nee, niet cockblocken
Hoop doet leven.quote:
Ach, jullie zijn gelukkiger lees ik net, dus verschil moet er zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.
Blijkbaar trekt het mannelijke gelukszoekers aan.quote:Op maandag 2 november 2015 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, jullie zijn gelukkiger lees ik net, dus verschil moet er zijn.
En dan ben ik nog wel zo lelijk als de nacht. Kun je nagaanquote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef MissMSX het volgende:
En dan ben ik nog wel zo lelijk als de nacht. Kun je nagaan
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Optimisme en doorzettingsvermogen zijn goede eigenschappen
quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.
Julliequote:
Hoe houden we het anders al zo lang uit he?quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.
Alles kan kapotquote:
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. En daarnaast woont Fax veel te ver, dus had ik daar bij hem toch niks aan gehad helaas.quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?
Dan val ik ook al afquote:Op maandag 2 november 2015 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. En daarnaast woont Fax veel te ver, dus had ik daar bij hem toch niks aan gehad helaas.
En het dan over sneren hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |