Ik hou van zuur, dus wacht er maar niet opquote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoop dat Miss een beetje doorbakt. Dit topic kan wel wat zoetheid gebruiken
quote:Op maandag 2 november 2015 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Hoop dat Miss een beetje doorbakt. Dit topic kan wel wat zoetheid gebruiken
quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk deel van 'voor mij' snap je niet?
quote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou van zuur, dus wacht er maar niet op
stopquote:Op maandag 2 november 2015 13:02 schreef aeque het volgende:
Maar natuurlijk rival, gelukkig zie jij ook altijd de humor in van bepaalde posts.
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat ik weer eens wat mensen ga blocken. En nee, niet cockblocken
Hoop doet leven.quote:
Ach, jullie zijn gelukkiger lees ik net, dus verschil moet er zijn.quote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.
Blijkbaar trekt het mannelijke gelukszoekers aan.quote:Op maandag 2 november 2015 13:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, jullie zijn gelukkiger lees ik net, dus verschil moet er zijn.
En dan ben ik nog wel zo lelijk als de nacht. Kun je nagaanquote:Op maandag 2 november 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allemaal mannen die je benaderen zeker? Zie je nou wel dat vrouwen het maar makkelijk hebben.
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.quote:Op maandag 2 november 2015 13:06 schreef MissMSX het volgende:
En dan ben ik nog wel zo lelijk als de nacht. Kun je nagaan
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?quote:Op maandag 2 november 2015 12:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Optimisme en doorzettingsvermogen zijn goede eigenschappen
quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.
Julliequote:
Hoe houden we het anders al zo lang uit he?quote:Op maandag 2 november 2015 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb een oogafwijking van -10. Bril af tijdens de seks, match made in heaven.
Alles kan kapotquote:
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. En daarnaast woont Fax veel te ver, dus had ik daar bij hem toch niks aan gehad helaas.quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zoek je die dan niet in je vriendje?
Dan val ik ook al afquote:Op maandag 2 november 2015 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten. En daarnaast woont Fax veel te ver, dus had ik daar bij hem toch niks aan gehad helaas.
En het dan over sneren hebben.quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wie is haar vriendje?quote:Op maandag 2 november 2015 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilde liever niet stoppenquote:Op maandag 2 november 2015 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
En het dan over sneren hebben.
Wat is er aan de hand rival, niemand meer om met de dood te bedreigen?
Ah kijk, zo ken ik je weer.quote:Op maandag 2 november 2015 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilde liever niet stoppen
Die opmerking zit je dwars he, wat heeft je psych daar eigenlijk over te zeggen?
Dank u.quote:Op maandag 2 november 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat jullie jezelf allebei volslagen belachelijk zitten te maken?
Maar carry on hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |