Als we FOK! toch niet hadden.quote:Op maandag 2 november 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan op maandag Fok! om erover te klagen.
Nee ik had gelukkig ook tijd om te gamenquote:Op maandag 2 november 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, een heel weekend neuken is echt dramatisch.
Good for youquote:
Moet je het kwijt?quote:Op maandag 2 november 2015 11:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan op maandag Fok! om erover te klagen.
Maar toch is het wel fijn als je daarna weer lekker uit kan slapenquote:
Dit zinnetje gebruik je veel te vaak, komt simpel, egocentrisch en onsymathiek over, vrouwen sniffen dat, aan werken jij en de zwiemels vliegen je om de orenquote:
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie welquote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zinnetje gebruik je veel te vaak, komt simpel, egocentrisch en onsymathiek over, vrouwen sniffen dat, aan werken jij en de zwiemels vliegen je om de oren
Ik niet, heb geen seks.quote:
Met een leuke man?quote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken een bierdate. Dat is ook wel leuk. Lekker speciaalbiertjes drinken
.
noodzaak, moeten, melden... Wie?quote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie wel.
Sowieso.quote:Op maandag 2 november 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik niet, heb geen seks.
[..]
Met een leuke man?
Ik reageerde ook niet inhoudelijk, zie dat zinnetje alleen drie keer per dag langs komenquote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie wel.
Wel vaker, dacht ikquote:Op maandag 2 november 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet inhoudelijk, zie dat zinnetje alleen drie keer per dag langs komen
Verdomd goed eigenlijk. Tweede nacht ook. Al moest ik vanmorgen al een stop vervangen omdat een lamp in de badkamer sprongquote:Op maandag 2 november 2015 11:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was de eerste nacht in je nieuwe huis?
Nee. En had van de week al geklaagd over mijn chocolade-vrije huis, dus moet wel met mate blijven natuurlijk. Moet geen hater wordenquote:
quote:Op maandag 2 november 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verdomd goed eigenlijk. Tweede nacht ook. Al moest ik vanmorgen al een stop vervangen omdat een lamp in de badkamer sprong![]()
Een eigen huisquote:Op maandag 2 november 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verdomd goed eigenlijk. Tweede nacht ook. Al moest ik vanmorgen al een stop vervangen omdat een lamp in de badkamer sprong![]()
Is er ondertussen al iets aan je klacht gedaan?quote:Op maandag 2 november 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. En had van de week al geklaagd over mijn chocolade-vrije huis, dus moet wel met mate blijven natuurlijk. Moet geen hater worden
Good for you.quote:Op maandag 2 november 2015 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet inhoudelijk, zie dat zinnetje alleen drie keer per dag langs komen
Morgen nieuwe chocolade halenquote:Op maandag 2 november 2015 11:59 schreef rival het volgende:
[..]
Is er ondertussen al iets aan je klacht gedaan?
Maar het bevalt me echt zo goedquote:
Zodra ik stoelen en een bank hebquote:Op maandag 2 november 2015 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een eigen huis!
Wanneer is de housewarming?
Ah ja, daar moest ik ook eventjes op wachtenquote:Op maandag 2 november 2015 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar het bevalt me echt zo goed
[..]
Zodra ik stoelen en een bank heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |