Ik ook, maar had gisteren geen zin en nu ook niet om naar de winkel te gaan. Dus dan morgen maar.quote:
luiwammes.quote:Op maandag 2 november 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, maar had gisteren geen zin en nu ook niet om naar de winkel te gaan. Dus dan morgen maar.
Het gebrek aan wil overheerst de cravingsquote:Op maandag 2 november 2015 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, maar had gisteren geen zin en nu ook niet om naar de winkel te gaan. Dus dan morgen maar.
Dus nu kunnen jullie allemaal weer rustig doorgaan met je dag.quote:Op maandag 2 november 2015 10:39 schreef Danny het volgende:
[..]
De header stond nog automatisch ingesteld van vorig jaar. Is nu weg. Uiteraard hebben we wel weer gewoon zwarte piet en sinterklaasheaders dit jaar, maar dan zonder de tekst erbij
quote:
Preciesquote:Op maandag 2 november 2015 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gebrek aan wil overheerst de cravings. Je bent niet verslaafd.
Dat dus. Leuk voor rival verder, maar wat moeten wij met die informatie? En nee uitstraling, ik bedoel het niet lullig of onsympathiek.quote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, ik snap de noodzaak te moeten melden dat je het weekend hebt liggen krikken eigenlijk niet zo, dus snap zijn reactie wel.
Nice! Proost alvastquote:Op maandag 2 november 2015 11:47 schreef Samzz het volgende:
Over twee weken een bierdate. Dat is ook wel leuk. Lekker speciaalbiertjes drinken
.
Thanksquote:
welke informatie? Dat ik ff rust heb... ja, wat vervelend....oh en om het even om te draaien...quote:Op maandag 2 november 2015 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Leuk voor rival verder, maar wat moeten wij met die informatie? En nee uitstraling, ik bedoel het niet lullig of onsympathiek.
Wat moeten we met jouw gezeur over zijn gezeur?quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
welke informatie? Dat ik ff rust heb... ja, wat vervelend....oh en om het even om te draaien...
Wat moeten wij met jou gezeur?
Ben wel benieuwd naar de eigen gebrouwde biertjes. Heb er van 't zomer één gehad en die was erg lekker, maar er zijn meer soortenquote:
Heel vervelend inderdaad...quote:Op maandag 2 november 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
welke informatie? Dat ik ff rust heb... ja, wat vervelend....oh en om het even om te draaien...
Wat moeten wij met jou gezeur?
Zonder gezeur kan jij net zo goed niks postenquote:Op maandag 2 november 2015 12:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat moeten we met jouw gezeur over zijn gezeur?
Op half FOK!, for that matter.quote:Op maandag 2 november 2015 12:26 schreef SiIk het volgende:
Als niemand meer dingen mag posten die de helft van de mensen niet boeiend/relevant vindt, kan hier wel een slotje op.
* e-penisesquote:
Klopt. Dus haters lekker laten haten.quote:
Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Deed mee aan het topic. Heb je dat gemist?quote:Op maandag 2 november 2015 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Heel vervelend inderdaad...
Welk gezeur exact? Dat ik het nut van zo'n post niet zie? Volgens mij mis ik iets.
Inb4 de inkoppers over dingen missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |