Ik heb er zoveel, mijn vriendin klaagt er niet overquote:Op maandag 2 november 2015 13:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kwaliteiten?
Jawel maar dat doe ik met liefde.quote:Op maandag 2 november 2015 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Hebben jullie nou echt niet door dat jullie jezelf allebei volslagen belachelijk zitten te maken?
Maar carry on hoor
Mooi huisje heb jijquote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat Aeque en Yvie wat hebben?
Dat wist je niet?quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat Aeque en Yvie wat hebben?
Zo hoort het ookquote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb er zoveel, mijn vriendin klaagt er niet over
Ik had een licht vermoeden, dat welquote:Op maandag 2 november 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi huisje heb jij
[ afbeelding ]
Veel te hipster/modieusquote:Op maandag 2 november 2015 13:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi huisje heb jij
[ afbeelding ]
Nee daar zit je toch wel verkeerd, ik haat alles en iedereen. Dus jij en het leven zitten daar al bij inbegrepen.quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb je door.
Nu kan je weer op mij haten, lijkt het niet alsof het het leven zelf is
Zoiets meer?quote:
Pijnlijk dit...quote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat jij in het roddelcircuit zat. Excuses
Preciesquote:
Ja. Een echte mancave. Bewaakt door katten zodat z'n lego veilig binnen is. Veel beter passend ditquote:
Kleine ronde haatbaard dat je bentquote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee daar zit je toch wel verkeerd, ik haat alles en iedereen. Dus jij en het leven zitten daar al bij inbegrepen.
Nope helaas. Ik krijg maar weinig mee.quote:Op maandag 2 november 2015 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw. Dacht dat jij in het roddelcircuit zat. Excuses
quote:Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Een echte mancave. Bewaakt door katten zodat z'n lego veilig binnen is. Veel beter passend dit
Nam het eigenlijk aan. Dacht dat jij ook Facebook en al die dingen deed. Nja yeah for you eigenlijkquote:Op maandag 2 november 2015 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope helaas. Ik krijg maar weinig mee.
He. Jij hier?quote:Op maandag 2 november 2015 13:16 schreef Cue_ het volgende:
Toch leuk om af en toe nog eens mee te lezen
Daar zit ik ook ja, maar volg de rest verder niet echt ofzo hoorquote:Op maandag 2 november 2015 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nam het eigenlijk aan. Dacht dat jij ook Facebook en al die dingen deed. Nja yeah for you eigenlijk
Van deze zin klopt dus werkelijk geen reet van.quote:Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Een echte mancave. Bewaakt door katten zodat z'n lego veilig binnen is. Veel beter passend dit
Allahoe akbar!quote:Op maandag 2 november 2015 13:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kleine ronde haatbaard dat je bent
quote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van deze zin klopt dus werkelijk geen reet van.
Dan beter een grammaticaal hoogstandje als bovenstaande post.quote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
Van deze zin klopt dus werkelijk geen reet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |