Ik ben gehandicapt, niet spotten jaquote:Op maandag 2 november 2015 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan beter een grammaticaal hoogstandje als bovenstaande post.
blij dat je et zelf zegtquote:Op maandag 2 november 2015 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van deze zin klopt dus werkelijk geen reet van.
Excuses daarvoor dan. Gelukkig kan je wel wat hebben toch?quote:Op maandag 2 november 2015 13:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die zin deed gewoon fysiek pijn![]()
Kort lontje en springlevend?quote:
Jazeker. Excuus is niet nodigquote:Op maandag 2 november 2015 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Excuses daarvoor dan. Gelukkig kan je wel wat hebben toch?
Ff mee haten, alle negatieve vibes oppikken en weer door met de orde van de dag?quote:
Ik zie Faxie al zijn lul aan flarden en tot bloedens aftrekken terwijl hij hardop alle vrouwen zijn kuthoeren met schuim op zijn mond uit aan het schreeuwen isquote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Dat wordt een hoop haatsex vanavond
Dat wordt mij een rollenspel.quote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Wel op een kiteboard.quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt mij een rollenspel.Ik op handen en knietjes terwijl ik Faxie speel. Miss met een strap-on XXL die mij in de rol van Hosti anaal neemt. *zin*
quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Faxie al zijn lul aan flarden en tot bloedens aftrekken terwijl hij hardop alle vrouwen zijn kuthoeren met schuim op zijn mond uit aan het schreeuwen is
Jullie hebben wel iets met de combinatie faxie en seks merk ik.quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt mij een rollenspel.Ik op handen en knietjes terwijl ik Faxie speel. Miss met een strap-on XXL die mij in de rol van Hosti anaal neemt. *zin*
Uiteraard inclusief de nodige accessoires.quote:
Schuldigquote:Op maandag 2 november 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben wel iets met de combinatie faxie en seks merk ik.
Ik heb inderdaad een hekel aan mijn armen nu. Spierpijn van t fitnessen plus schilderen is geen aanrader. Dat word dus inderdaad haatseks vanavond.quote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Idd, zien dat er weinig is veranderdtdtddquote:Op maandag 2 november 2015 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ff mee haten, alle negatieve vibes oppikken en weer door met de orde van de dag?
WIe met wie dan?quote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Nee lekker rust vanavondquote:Op maandag 2 november 2015 13:26 schreef Harmankardon het volgende:
Nieuwe vagina binnen?quote:Op maandag 2 november 2015 13:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dqod en ik, werd weer eens tijd
Mwah, niet erg wetenschappelijk verantwoord om dat van een meting af te laten hangen natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd, zien dat er weinig is veranderdtdtdd
Heerlijk, heeft haar mond vanavond ook weer iets te doenquote:Op maandag 2 november 2015 13:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Eindelijk, de superslurper 2000
quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie Faxie al zijn lul aan flarden en tot bloedens aftrekken terwijl hij hardop alle vrouwen zijn kuthoeren met schuim op zijn mond uit aan het schreeuwen is
Wel een beetje mijn ding ja.quote:Op maandag 2 november 2015 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |