Nederland ook niet.quote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey!! Had begrepen dat Spanje niet echt een succes was?
Meh.quote:Op maandag 2 november 2015 16:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw pandapunten heb je tijd zat
Niet zo'n fan van Duitslandquote:
Komt wel goed als ik binnenkort op kamers ga, maar kan niets vinden.quote:
Welke stad zoek je?quote:Op maandag 2 november 2015 20:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Niet zo'n fan van Duitsland
[..]
Komt wel goed als ik binnenkort op kamers ga, maar kan niets vinden.![]()
Tilburg, lijkt op zich niet moeilijk maar ja.quote:
Blokhut in de tuin bij Thijsjequote:Op maandag 2 november 2015 20:42 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tilburg, lijkt op zich niet moeilijk maar ja.
Geen idee of el dino dat aandurftquote:
Ja, wil je ook langs komen?quote:
Ino!quote:
Dat laat ik aan dino over.quote:Op maandag 2 november 2015 20:44 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of el dino dat aandurft
[..]
Ja, wil je ook langs komen?
[..]
Ino!
Die staat ook koud bij mijquote:
Dat is geen schande. Een mens kan ook maar zoveel ingewanden zien tot de lol ervanaf is.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
En ik begin nu echt af te haken bij TWD.
Laat eens zien als je wil.quote:
Oh ja, het is maandag.quote:Op maandag 2 november 2015 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
En ik begin nu echt af te haken bij TWD.
Nee joh, wat een zaad aflevering.quote:Op maandag 2 november 2015 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Een mens kan ook maar zoveel ingewanden zien tot de lol ervanaf is.
Kom je uit het oosten?quote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, wat een zaad aflevering.
En weer zo een kneus die het voor elkaar krijgt om door één enkele walker gebeten te worden. Pleur op met je kut 'actie scenes'.
Daarom maandag veranderen van TWD naar The Good Wifequote:Op maandag 2 november 2015 21:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee joh, wat een zaad aflevering.
En weer zo een kneus die het voor elkaar krijgt om door één enkele walker gebeten te worden. Pleur op met je kut 'actie scenes'.
Shit.quote:
Komt omdat jij een net meisje bent. Die horen dat raar vinden om te zeggen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shit.
'Zaad' vind ik nog steeds zo raar om te zeggen. Hoor het ook alleen maar bij Hosti (die uit het verre oosten komt dus)./random
Maar jij komt uit de schilderswijk, daar zeggen ze heel andere dingen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shit.
'Zaad' vind ik nog steeds zo raar om te zeggen. Hoor het ook alleen maar bij Hosti (die uit het verre oosten komt dus)./random
Miejses horen zaad niet raar te vinden.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat jij een net meisje bent. Die horen dat raar vinden om te zeggen.
Wij zeggen 'een oprecht vervelende aflevering' ja. Immer netjes.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt omdat jij een net meisje bent. Die horen dat raar vinden om te zeggen.
Ik kom niet uit de schilderswijk.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar jij komt uit de schilderswijk, daar zeggen ze heel andere dingen.
Aw, daar gaat je hele imago.quote:Op maandag 2 november 2015 21:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wij zeggen 'een oprecht vervelende aflevering' ja. Immer netjes.
[..]
Ik kom niet uit de schilderswijk.
Stiekem beetje fatima. Tokkies wonen in loosduinen / duindorp.quote:Op maandag 2 november 2015 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zie je me als een tokkie dannnn.
Fatima nog wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stiekem beetje fatima. Tokkies wonen in loosduinen / duindorp.
Brabo's..quote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Fripsel het volgende:
Maar een zaadaflevering, of een sperma aflevering..
Sinds wanneer is zaad slecht?
Dat hangt er vanaf of het dat van mezelf is of van een ander. Van een ander is het slecht natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 21:33 schreef Fripsel het volgende:
Maar een zaadaflevering, of een sperma aflevering..
Sinds wanneer is zaad slecht?
Ja die vlieger gaat voor mij niet opquote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of het dat van mezelf is of van een ander. Van een ander is het slecht natuurlijk.
Clubje vormen?quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doorsnee lange, blonde Hollander, helaas.
Het is je vergeven.quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Benen tot onder je oksels.quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef FrauMilena het volgende:
Zo is het ook bedoeld.quote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ga het als een compliment zien hoor.
Dat kan opgelost wordenquote:Op maandag 2 november 2015 21:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja die vlieger gaat voor mij niet op
Van nature wel, maar daar is een streep doorheen gezet met een bruin kleurtjequote:Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je bent niet van nature blond?Okay.
[..]
Ik ga het als een compliment zien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |