SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
#alcoholist4life.quote:Op maandag 2 november 2015 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las Baileysrisotto en mijn hart maakte een sprongetje
Ik ook 84.9. Je hebt me bij deze officieel ingehaald...quote:Op maandag 2 november 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga toch even ontopic..![]()
84,9 vanochtend. Hoop dat ik die 5 ook niet meer ga zien, maar dat is misschien wat te hoopvol.
Planning:
O: ontbijttaart
T: mandarijntje
L: 2 bth, kip/jam
T: mandarijntje
D: pompoensoep met broodje
ik had het ook beter niet kunnen doenquote:
Als het ook 84,9 is, staan we gelijk en is van inhalen toch geen sprake?quote:Op maandag 2 november 2015 09:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ook 84.9. Je hebt me bij deze officieel ingehaald...
Bijgehaaldquote:Op maandag 2 november 2015 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het ook 84,9 is, staan we gelijk en is van inhalen toch geen sprake?
En alle diëtisten weten er minder van dan jij waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
En OT: m'n gewicht blijft schommelen en de centimeters blijven gelijk, ik moet dus m'n plan de campagne heroverwegen (harhar, 'wegen').![]()
![]()
Sport weer wat meer (gemiddeld 2-3 lesjes per week), maar in het weekend gaat er toch vaak cola en een snackje doorheen en vaak hebben we wel 1x per week ongezond afhaal-achtig voedsel... Had gehoopt dat dat door balans met goede dagen wel kon maar kennelijk niet![]()
Mijn meneer suggereerde al een diëtist, maar ik vind eigenlijk dat ik het zelf moet kunnen omdat ik in theorie best weet hoe het moet, ofzo
Met een lekker glas optimel drink erbij!quote:Op maandag 2 november 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ontbijtkoekik val altijd magisch af van ontbijtkoek! Het zit ook zo vol voedingsstoffen!
Zumbalesjes vooral idd. Vorige week dus wel een step/shape (50% steppen en 50% gewichten) les erbij gepakt en toen had ik de dag erna flinke spierpijn, dus kennelijk zou dat geen slecht plan zijnquote:Op maandag 2 november 2015 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wat voor lesjes doe je? Dans-achtige lesjes zijn natuurlijk hardstikke leuk en ook zeker niet zinloos, maar om echt zoden aan de dijk te zetten ben je beter af met dingen als bodypump, circuits en bootcamps imho.
Is het dan niet zinvoller om een coach in de arm te nemen die je daarmee helpt?quote:Op maandag 2 november 2015 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou ik heb ooit wel overwogen om een diëtist te zoeken die meer in het psychische stuk zou zitten, omdat het daar kennelijk steeds mis gaat, stuk wilskracht ofzo
Dat is lekker! Dat heb ik ook eens gehad 'eh, ik zie hier zus-en-zo staan, maar als ik zo eens naar je kijk klopt dat niet meer'.quote:Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef douche-eendje het volgende:
Sjeen sterkte
Ik moest net bij de bloedbank mn gewicht weer eens doorgeven, laatste keer was van begin 2013. Toen was het 80, heb nu maar 73 in laten vullen
Hm ja dat zou inderdaad kunnenquote:Op maandag 2 november 2015 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is het dan niet zinvoller om een coach in de arm te nemen die je daarmee helpt?
Ik vind dit soort berichten echt doodengquote:Op zondag 1 november 2015 22:52 schreef Sjeen het volgende:
Voor zover ik weet zijn ze van de weg geraakt. Weet het ook niet precies... Weet alleen dat de wereld een hele lieve, mooie meid kwijt is.
Welkomquote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef balter het volgende:
Na een tijdje gelurkt te hebben hoop ik door hier actief mee te posten voor mezelf toch net dat verschil te maken. Wil voor de feestdagen (enkel een ijkpunt, tijdens de feestdagen geen vreetfestijnen in mijn vriendenkring gelukkig) nog zo'n twee kilo kwijt te raken en dan ga ik begin 2016 een nieuw doel stellen voor mezelf. Dus op naar (onder) de 70 kg de komende weken!
Bedankt!quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WelkomEn 2 kilo zou moeten lukken
Hoe wil je het aanpakken of was je al langere tijd bezig?
Goede score!quote:Op maandag 2 november 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
balter, eet je ook meer in het weekend en/of drink je dan veel? Daar valt vaak ook veel winst te behalen![]()
Zo, dus hier maar eens alle broeken die ik boven-achter in de kast had verstopt gepast. Die waren me dus allemaal flink te klein en de afgelopen weken heb ik 2 spijkerbroeken afgewisseld
De oogst = 10 broeken die of prima passen of net iets te ruim (!) zitten. Er zitten wel erg lelijke tussen, die flink uit de mode zijn, dus ik vraag me af of ik die überhaupt wel aan doe ooit.
En 9 broeken die me nog steeds te klein zijn, maar het merendeel daarvan is echt voor in de zomer en dat duurt nog wel even.
Oh, en 3 echt te groot
Wat goed zeg!quote:Op maandag 2 november 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
balter, eet je ook meer in het weekend en/of drink je dan veel? Daar valt vaak ook veel winst te behalen![]()
Zo, dus hier maar eens alle broeken die ik boven-achter in de kast had verstopt gepast. Die waren me dus allemaal flink te klein en de afgelopen weken heb ik 2 spijkerbroeken afgewisseld
De oogst = 10 broeken die of prima passen of net iets te ruim (!) zitten. Er zitten wel erg lelijke tussen, die flink uit de mode zijn, dus ik vraag me af of ik die überhaupt wel aan doe ooit.
En 9 broeken die me nog steeds te klein zijn, maar het merendeel daarvan is echt voor in de zomer en dat duurt nog wel even.
Oh, en 3 echt te groot
Als ik weet dat m'n techniek eronder lijdt en/of ik de kracht niet heb voor een op z'n minst een beetje goede training. Halfslachtige trainingen zetten helemaal geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 2 november 2015 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, wanneer vinden jullie jezelf te verkouden/ziek om te sporten?
Ik zit te twijfelen.
Volgens mij kan ik het aantal glazen wijn (of andere alcoholische dranken) dat ik dit jaar gedronken heb op een hand tellen dus de drank laten staan gaat het verschil niet maken ben ik bang.quote:Op maandag 2 november 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Dat is ook mijn insteek. Breek je meer af dan je opbouwt heb ik het idee. Overigens door ziekte de afgelopen weken niet kunnen sporten en deze week weer ontdekt hoeveel je in een paar weken aan kracht inlevert. Heb dus maar met de wat lichtere kettlebells staan zwaaien.quote:Op maandag 2 november 2015 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik weet dat m'n techniek eronder lijdt en/of ik de kracht niet heb voor een op z'n minst een beetje goede training. Halfslachtige trainingen zetten helemaal geen zoden aan de dijk.
Beterschaap!quote:Op maandag 2 november 2015 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik lijk wel met de minuut zieker te worden. Vanochtend een beetje kriebelhoest, dat werd keelpijn, loopneus en nu heb ik ook zo'n duizelhoofd. Temperatuur opgemeten en die is bijna 38.
Ik ga geloof ik op de bank met thee.
Ik ben er al twee weken zoet mee, op een paar goede dagen na. Ziek goed uit zou mijn advies zijn, denk niet te snel dat je weer beter bent en alles volop kan doen... getypt vanuit mijn bed op een elektrische deken en onder een dubbelgeslagen zomer- en winterdekbedquote:Op maandag 2 november 2015 15:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik lijk wel met de minuut zieker te worden. Vanochtend een beetje kriebelhoest, dat werd keelpijn, loopneus en nu heb ik ook zo'n duizelhoofd. Temperatuur opgemeten en die is bijna 38.
Ik ga geloof ik op de bank met thee.
Of wel gewoon alles doen en dan met een longontsteking uit de roulatie rakenquote:Op maandag 2 november 2015 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben er al twee weken zoet mee, op een paar goede dagen na. Ziek goed uit zou mijn advies zijn, denk niet te snel dat je weer beter bent en alles volop kan doen... getypt vanuit mijn bed op een elektrische deken en onder een dubbelgeslagen zomer- en winterdekbed
Nee die probeer ik ook te vermijden. Maar ik kan met twee banen en een verbouwing niet mijn hele agenda leeggooien.... ik heb nu al een uur of veertig achterstandquote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Of wel gewoon alles doen en dan met een longontsteking uit de roulatie rakenIk kan die route overigens niet aanraden
Zeer eens, die route is niet aan te raden.quote:Op maandag 2 november 2015 15:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Of wel gewoon alles doen en dan met een longontsteking uit de roulatie rakenIk kan die route overigens niet aanraden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het verder? Heb je leuke dingen in het vooruitzicht met buikdansen, of ligt dat in de winterperiode redelijk stil?quote:Op maandag 2 november 2015 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Ik plaats ook maar weer eens een lijstje:
O: 2 boterhammen met kaas
L: kom tomatensoep en 2 boterhammen
T: bites
D: Mexicaanse bonenschotel
S: 75min trainen
Vorige week was het herfstvakantie dus toen even geen trainingen (wat wel goed was voor mijn knie)quote:Op maandag 2 november 2015 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder? Heb je leuke dingen in het vooruitzicht met buikdansen, of ligt dat in de winterperiode redelijk stil?
Dus nog steeds optredens nu, leukquote:Op maandag 2 november 2015 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Vorige week was het herfstvakantie dus toen even geen trainingen (wat wel goed was voor mijn knie)
Verder gaat het goedover een paar weken weer een optreden en komende zondag de eerste grote training voor de theatershow van volgend jaar.
Ongelukkige combinatie, jarig en ziek zijnquote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nooit zo goed in uitzieken, maar gezien ik dit weekend jarig ben en feest geef, moet ik verplicht de komende dagen uitzieken van mezelf.
Op wat boodschappen na heb ik de week ook vrij gepland.
Ja. Dat heb ik overigens wel eens eerder gehad, zo'n 11 jaar geleden.quote:Op maandag 2 november 2015 16:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ongelukkige combinatie, jarig en ziek zijn
En kilo's uien onder je bed! Je meurt bijna je kamer uit en de meeste partners zijn er ook niet gelukkig mee, maar het helpt wel echt als een malle bij mij en mijn kinders.quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Lonaa het volgende:
Dat doen we dit jaar dus niet. Gewoon braaf uitzieken en thee drinken.
ja! Ik leg er altijd wat doorgesneden op mn nachtkastje.quote:Op maandag 2 november 2015 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En kilo's uien onder je bed! Je meurt bijna je kamer uit en de meeste partners zijn er ook niet gelukkig mee, maar het helpt wel echt als een malle bij mij en mijn kinders.
Zeg BE, spuug voortaan ff een andere kant uit hé!quote:Op maandag 2 november 2015 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En kilo's uien onder je bed! Je meurt bijna je kamer uit en de meeste partners zijn er ook niet gelukkig mee, maar het helpt wel echt als een malle bij mij en mijn kinders.
Oh, en een dikke laag vicks onder je voeten en dikke sokken aan als je gaat slapen!
Nee, ik ben niet gek, ook geen Klazien, maar deze trucjes helpen echt als een tierelier. Ik ben zelden ziek, maar zodra ik iets op voel komen ga ik met deze zooi aan de slag en dan is het vaak ook zo weer weg. Ik zweer het! *spuugt tussen vingers*
Beterschap!quote:Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nooit zo goed in uitzieken, maar gezien ik dit weekend jarig ben en feest geef, moet ik verplicht de komende dagen uitzieken van mezelf.
Op wat boodschappen na heb ik de week ook vrij gepland.
quote:Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoor m'n oma nog zeggen 'Och, eet toch wat als je je niet zo lekker voelt, dan voel je je vast beter. Hier, sinaasappelsap en een broodje.'
quote:Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag![]()
Eten
Bewegen
Nog steeds dik
Onder je voeten? Ik smeer die zooi al tevergeefs twee weken op mijn bovenlijf, maar het moet op de voeten?quote:Op maandag 2 november 2015 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en een dikke laag vicks onder je voeten en dikke sokken aan als je gaat slapen!
Nee, ik ben niet gek, ook geen Klazien, maar deze trucjes helpen echt als een tierelier. Ik ben zelden ziek, maar zodra ik iets op voel komen ga ik met deze zooi aan de slag en dan is het vaak ook zo weer weg. Ik zweer het! *spuugt tussen vingers*
Ik zweer het je. Ik heb het van Gaoxing als tip tegen veel hoesten 's nachts en dacht 'jij bent gek!' maar het helpt echt! Het verlicht enorm!quote:Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Onder je voeten? Ik smeer die zooi al tevergeefs twee weken op mijn bovenlijf, maar het moet op de voeten?
Ja hij voelt weer goedquote:Op maandag 2 november 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus nog steeds optredens nu, leuk
Je knie voelt weer helemaal ok?
Ah oke, dat staat niet in het boekje of zo? Ik ga het vanavond meteen proberenquote:Op maandag 2 november 2015 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Ik heb het van Gaoxing als tip tegen veel hoesten 's nachts en dacht 'jij bent gek!' maar het helpt echt! Het verlicht enorm!
Stoppen is altijd beter dan niet stoppen. Op welk moment dan ook. En het kan ook niet in een keer allemaal goed gaan. En het gaat ook niet altijd goed.quote:Op maandag 2 november 2015 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Argh, laat thuis uit mijn werk en dan in zo'n ikkannietstoppenmetetenbui.
En toch stop ik nu, iets te laat wel, NU gewoon wel. Klaar! Puh!
quote:Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stoppen is altijd beter dan niet stoppen. Op welk moment dan ook. En het kan ook niet in een keer allemaal goed gaan. En het gaat ook niet altijd goed.
Dus toch eenvoor je gestop
Schommelingen horen erbij!quote:Op dinsdag 3 november 2015 06:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grmbl.85,3. En waardoor? Geeen idee. Leven op aarde.
Een baal moment afsluiten met iets positiefsquote:Op maandag 2 november 2015 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik loop nu buiten om aan mijn 12.000 stappen te komen.
Ik haat vroeg opstaan en als je ook nog fatsoenlijk wilt eten moet je dus nog iets eerder opstaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeg opstaan. Ik haat het. Voornamelijk door het dan vroege ontbijten.. Zit nu tegen heug en meug mijn oats weg te werken... Maarja... Als ik in een file kom, kom ik straks met mega honger op de uni aan als ik het nu niet doe,,,
Eigenlijk ben ik best blij dat ik vnl mijn eigen maaltijden en keuzes kan plannen met hier en daar een verjaardag, etentje of feestje. Jaren geleden hadden we in het ziekenhuis ook werklunches. Met van die kadetjes dik besmeerd met margarine en 48+ kaas en zo. En dan ging je daar ook niet met je eigen trommeltje zitten.quote:"My biggest fitness struggle is that I am a flight attendant.
This means I am traveling all the time. Staying at hotels most of the time.
I find it extremely difficult to keep on eating clean and healthy and to train in a consistent way. Also getting enough and regular sleep is not easy.
Most of the times I have to eat on the airplane, I can't always choose when I eat. Sometimes I'm gone for days and can't always buy food in the places I stay, or arrive too late so everything is closed.
I'm really looking for food that I can pack in my luggage, won't be confiscated at the airport checks and has got enough of nutrients and proteins so that I can stick to my clean eating diet..."
Ha, dat dacht ik gisteren ook, was voor de grap na nummertje 2 weer op de weegschaal gesprongen, want ik had nog niks gegeten - ik was daadwerkelijk zwaarder dan pre-poopquote:Op dinsdag 3 november 2015 06:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grmbl.85,3. En waardoor? Geeen idee. Leven op aarde.
Als ik eenmaal opgestaan ben gaat 't altijd wel, maar ik vind het echt lastig om voor 8 uur iets door m'n strot te krijgenquote:Op dinsdag 3 november 2015 09:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haat vroeg opstaan en als je ook nog fatsoenlijk wilt eten moet je dus nog iets eerder opstaanMaar eten kan ik altijd wel, tijdstip maakt niet uit
Sommige wegrestaurants voor vrachtwagenchauffeurs hebben op de menukaart 'gezonde keuzes' aangegeven. Die hebben door dat veel van die mensen elke avond in restaurants moeten eten en je moet niet elke dag 'gedwongen' zijn om patat en schnitzel naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk meevallertje balter!
Isa, ik snap helemaal volledig wat zij zegt. Bij het ontbijt gaat het vaak nog wel in hotels, dat zijn over het algemeen bufetten dus dan kan je nog wel verstandig kiezen (wel je ruggegraat even inzetten voor goeie keuzes en niet over-eten), maar restaurants en in het vliegtuig zelf... vreselijk idd.
Dan valt het bij mij gelukkig nog wel mee met gemiddeld 1 keer per maand.
Ik kwam gisteren tot 14.500 stappen.De weegschaal zei vanmorgen +1 ons, maar dat mag prima op dag 1 (of 2 of 3) van mijn menstruatie.
En ik wilde nog een stukje leesvoer delen voor een beetje positive mindset vandaag: 10 praktische tips voor een verschrikkelijk leven
Sportenquote:Op dinsdag 3 november 2015 11:00 schreef Isabeau het volgende:
11 uur en ik zit nog steeds in (over the top flamboyante nieuwe) badjas. En ik ben vandaag vrij en heb geen verplichtingen en de zon schijnt. Wat zal ik eens gaan doen
Stukkie wandelen of fietsen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:00 schreef Isabeau het volgende:
11 uur en ik zit nog steeds in (over the top flamboyante nieuwe) badjas. En ik ben vandaag vrij en heb geen verplichtingen en de zon schijnt. Wat zal ik eens gaan doen
Dat staat sowieso op het programmaquote:
Wandelen!quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, je deed ook niet echt 'je best', wel? Dat ging toch pas weer vanaf volgende week ergens?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
hier in 2 dagen extra gratis 2 kilo erbij![]()
![]()
![]()
vandaag maar geen tussendoortje tussen ontbijt en lunch..
Ik krijg ook met gemak 400 kcal op 2 crakcers hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken mensen die voor 400 kcal aan beleg op twee crackers weten te krijgen. Maar eentje zei laatst dat ze niet in kcal gelooft, dus dat helpt vast een beetje
*boks*quote:
Ja, maar dan ben je je er ook wel van bewust toch? Of smeer je ook vrolijk een laag roomboter met een ons kaas op twee crackers en roep je dan dat je zeer mager eet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik krijg ook met gemak 400 kcal op 2 crakcers hoor.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je je er ook wel van bewust toch? Of smeer je ook vrolijk een laag roomboter met een ons kaas op twee crackers en roep je dan dat je zeer mager eet?
Balen van het banennieuws
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:58 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, er kwam een einde aan m'n PT-tijdperk. Kerel heeft per 1-1-2016 geen baan meer, dus voorlopig heb ik PT-dingen opgeschort.
Ik ook idd!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snapte je bericht eerst niet Lonaa. Dacht dat je je PT bedoelde...
Vervelend nieuws zeg!
Maar als het 30+-kaas is...!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je je er ook wel van bewust toch? Of smeer je ook vrolijk een laag roomboter met een ons kaas op twee crackers en roep je dan dat je zeer mager eet?
Balen van het banennieuws
Mja .. maar 2 kilo in 2 dagen!?!quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, je deed ook niet echt 'je best', wel? Dat ging toch pas weer vanaf volgende week ergens?
quote:Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag![]()
Eten
Bewegen
Nog steeds dik
Serieus? Issues much?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:46 schreef eleusis het volgende:
Ik heb wel continu goeie dagen, maar de kilo's gaan er gans langzaam af de laatste paar weken. Ik ben echt tering ongeduldig aan het worden en weeg nu elke paar dagen wel, en word dan WOEDEND als er niks af is.
Jawel, maar ik vind het wel heel fijn. Niet zelf hoeven nadenken, iemand die je kent en je net ff verder laat gaan dan dat je zelf zou doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Barreltje het volgende:
Ohw en lonaa wat vervelend!
Heb je de PT ook daadwerkelijk nog nodig? Kan je de meeste oefeningen niet al zelf?
Of is het vooral de stok achter de deur?
Vooral daarvoor zou ik een PT wel tof vindenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Lonaa het volgende:
je net ff verder laat gaan dan dat je zelf zou doen.
Ja ik heb wel wat issuesquote:
Da's beter dan morgen om 8 uurquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef LadyOracle het volgende:
Crap. Was ff vergeten dat ik morgen om zes uur op moest. Kom ik nu achter. Onmenselijk!
Dan had ik wel uit kunnen slapen.quote:
^quote:
Belde ie dan wel je baas?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dan had ik wel uit kunnen slapen.
Ik had ooit een relatie met iemand die me gewoon liet slapen ook al wist ie dat ik moest werken. Was ik boos omdat ie me niet wakker had gemaakt, zei ie "blijkbaar was het nodig". Ik zou dat nu beter kunnen waarderen dan toen.
Ik had hem al gezienquote:
Dit moet ik even onthouden geloof ik. Sounds awesome.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:06 schreef Lonaa het volgende:
L: Salade met veldsla, venkel, kalkoen met sausje van kwark en bloedsinaasappelsap
Was ook erg lekker! Bloedsinaasappelsap had ik nog voor m'n pulled porkquote:Op woensdag 4 november 2015 11:24 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dit moet ik even onthouden geloof ik. Sounds awesome.
Ik vond 5 avonden wel wat veel, maar qua kcal, gezond eten en afwisseling is het wel een goed ideequote:Op woensdag 4 november 2015 11:48 schreef MutedFaith het volgende:
Vanaf zaterdag gaan we hier 5 avonden per week aan de HF.
Wat is dat?quote:Op woensdag 4 november 2015 11:48 schreef MutedFaith het volgende:
Vanaf zaterdag gaan we hier 5 avonden per week aan de HF.
Hello Fresh. Zo'n maaltijdbox.quote:
Ik ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op woensdag 4 november 2015 12:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hello Fresh. Zo'n maaltijdbox.
5 avonden kostte met z'n 2en maar een 10tje meer dan 3. Dus we gaan dit maar eens proberen. Vooral ook omdat we allebei niet echt creatief zijn met t verzinnen wat we 's avonds willen/kunnen eten en daardoor veel te vaak op ongezonde keuzes uitkomen of elke week hetzelfde eten.
Je had liever kikkererwtensalade?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
aawh kut. Ik denk, ik pak ff lunch en dan lees ik Sarabi's post.
Meh
Had je maar een mod moeten zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
aawh kut. Ik denk, ik pak ff lunch en dan lees ik Sarabi's post.
Meh
Ik had liever een rel gehad bij m'n lunch.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had liever kikkererwtensalade?
Moet je ff in oud wachten op het tweede streepje van gisteren lezenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had liever een rel gehad bij m'n lunch.
Sommige weken zijn hun recepten niet zo boeiend, maar bijna elke week zit er wel één lekker recept bij die we in de roulatie houden om zelf te maken.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er van vindt
Lijkt me een heel handig concept, mijn vriend vind het alleen niets.
Ik heb maar weer een aflevering 'Pretty little liars' aangezet voor gossip.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je ff in oud wachten op het tweede streepje van gisteren lezen.
En ik vond juist de HF porties erg grootquote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sommige weken zijn hun recepten niet zo boeiend, maar bijna elke week zit er wel één lekker recept bij die we in de roulatie houden om zelf te maken.
We zijn nu helemaal van het koken met verse ingrediënten, couscous, rode peper, soepen etc., terwijl we hiervoor meestal kozen tussen vlees-groente-aardappeltjes of een saaie pasta.
Ook goed van Hello Fresh is dat je goed leert hoe groot een "normale portie" is. Vrij opzienbarend vond ik dat we zelf soms 1.5 of 2x zo veel maakten, of van een pakje een 4-persoons hoeveelheid klaarmaken en dan "NOU VOLGENS MIJ IS HET NET GENOEG VOOR TWEE". En het dan wel heel raar vinden dat je 100kg bent natuurlijk.
En bij het afvallen vind ik het toch wel belangrijk dat je jezelf qua eten een beetje "verwent" met nieuwe recepten voor weinig kcal. Ik vind HF wel vrij nuttig dus!
Het zou voor mij ook echt ideaal zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sommige weken zijn hun recepten niet zo boeiend, maar bijna elke week zit er wel één lekker recept bij die we in de roulatie houden om zelf te maken.
We zijn nu helemaal van het koken met verse ingrediënten, couscous, rode peper, soepen etc., terwijl we hiervoor meestal kozen tussen vlees-groente-aardappeltjes of een saaie pasta.
Ook goed van Hello Fresh is dat je goed leert hoe groot een "normale portie" is. Vrij opzienbarend vond ik dat we zelf soms 1.5 of 2x zo veel maakten, of van een pakje een 4-persoons hoeveelheid klaarmaken en dan "NOU VOLGENS MIJ IS HET NET GENOEG VOOR TWEE". En het dan wel heel raar vinden dat je 100kg bent natuurlijk.
En bij het afvallen vind ik het toch wel belangrijk dat je jezelf qua eten een beetje "verwent" met nieuwe recepten voor weinig kcal. Ik vind HF wel vrij nuttig dus!
Oh heerlijk! Ik zit in seizoen 5!quote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb maar weer een aflevering 'Pretty little liars' aangezet voor gossip.
Ah joh, kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zou voor mij ook echt ideaal zijn
Maarja nu gebruik ik wekelijks foodblogs om nieuwe recepten te leren kennen.
Ook erg leuk, alleen moet je de boodschappen nog zelf doen...helaas
dat vond ik haast gênant...quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duur? Ik moet echt heul erg m'n best doen om met 10tje per dag uit te komen aan avondeten voor ons 2en.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik zit in seizoen 5!
En HF vind ik zo duur.
Ik denk: "Een beetje rel kan ik wel gebruiken, zo tussen 't werken door."\quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dacht net precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2015 13:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk: "Een beetje rel kan ik wel gebruiken, zo tussen 't werken door."\
Maar Jeuzes, wat een nare wijven daar.
Dat was gisteren mijn eerste kennismaking met OUD. Heb alsnog maar besloten me niet voort te planten.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sowieso grote groepen vrouwen onderlingquote:Op woensdag 4 november 2015 13:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk: "Een beetje rel kan ik wel gebruiken, zo tussen 't werken door."\
Maar Jeuzes, wat een nare wijven daar.
Je zult maar zo'n wijf op de wereld zettenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef balter het volgende:
[..]
Dat was gisteren mijn eerste kennismaking met OUD. Heb alsnog maar besloten me niet voort te planten.
Zoiets zal maar je moeder worden.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zult maar zo'n wijf op de wereld zetten
Ach, alles en iedereen mag zich voortplanten als dat lukt, maar als je een kind wilt adopteren moet je ineens een miljoenmiljard kwalificaties hebben en hordes moeten overwinnen.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:14 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Zoiets zal maar je moeder worden.
Prsies. Weet er alles van. En een hele lange adem hebben.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als je een kind wilt adopteren moet je ineens een miljoenmiljard kwalificaties hebben en hordes moeten overwinnen.
Rug is weer een stuk beter! Zit hier nu zelfs pijnvrij te wezen weerquote:Op woensdag 4 november 2015 14:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Prsies. Weet er alles van. En een hele lange adem hebben.
Hoe gaat het met je rug? Het zwemmen helpt?
Ik vind het alleen zo'n pijnlijk onderwerp om over te rellen.....dat snap ik niet zo goed.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Het grappige is dat exact dezelfde discussies 10 jaar geleden en 5 jaar geleden (en alle jaren daar tussenin) ook gehouden werden. En net zo fel en net zo vals.
quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Genoeg mensen in 't zwembad hier die ook niet bij Britain's next topmodel mee hoeven te doen die toch gewoon zwemmen hoor, waaronder ikzelfquote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Cathmar het volgende:
Hee wat goed zeg, van je rug MB.
Ik moet me echt eens over die zwemkledingonzekerheid heenzetten. Misschien als ik 10 kilo verder ben.
quote:Op woensdag 4 november 2015 14:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb gesmuld.
Net als van mijn dubbele boterham met ei, kaas, ui en tomaat net. Jummie.
Dit ja! Hoe je er ook uit ziet, als je wél gaat lopen/rennen/zwemmen/sporten dan train je iedereen die met z'n luie krent op de bank zit er uit en daar heb ik respect voor!quote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat snap ik ook nooit zo goed. Ik ga wel eens lopen met een vriendin die dan heel erg kan miepen op hardlopers die duidelijk nog een lange weg te gaan hebben... Ik denk dan echt alleen maar morepowertothem!
Is ze zelf (ook) vadsig? Dan zou ik dat lekker inwrijven.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat snap ik ook nooit zo goed. Ik ga wel eens lopen met een vriendin die dan heel erg kan miepen op hardlopers die duidelijk nog een lange weg te gaan hebben... Ik denk dan echt alleen maar morepowertothem!
Jullie waarschuwing komt te laatquote:Op woensdag 4 november 2015 14:14 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Zoiets zal maar je moeder worden.
Ik vind haar niet vadsig, maar ze durft het inderdaad zelf niet te gaan doen omdat ze zelf zo denkt.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is ze zelf (ook) vadsig? Dan zou ik dat lekker inwrijven.
Neem een snickers!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:07 schreef Sjeen het volgende:
Anyway, over vadsig gesproken... Ik weeg dus 74-75 kilo nu, dat is minder dan ik het grootste deel van mijn volwassen leven gewogen heb (68 kilo met 18). En geloof het of niet, ik voel me nog steeds dik dus. Help?
quote:
Goed punt.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moeten we die discussie ook maar niet naar dit topic trekken, want je kunt natuurlijk wachten op reacties van mensen die zichzelf hier komen verdedigen.
Ja doe niet zo. Je hebt er alleen jezelf mee.quote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Cathmar het volgende:
Ik moet me echt eens over die zwemkledingonzekerheid heenzetten. Misschien als ik 10 kilo verder ben.
Uniekquote:Op woensdag 4 november 2015 15:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja doe niet zo. Je hebt er alleen jezelf mee.
Denk je nou echt dat anderen een fuck geven hoe jij er uit ziet? En zo wel dan slapen ze er geen minuut minder om.
En jij laat dingen terwijl je ze gewoon kunt doen natuurlijk ! Het zijn niet de 10 kg wat je weerhoudt maar alleen je valsspelende gedachten
QFT.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk, ik 'kijk' ook naar mensen die te dik zijn, en denk dan ook 'jemig jemig jemig', net zoals dat ik naar mezelf keek/kijk en dacht/denk 'jemig jemig jemig'. Niet op de 'ik staar je afkeurend aan' manier, maar toch een soort verwondering. Hoe heb je/hoe hebben we het zover laten komen, en wanneer ga je (en ook mezelf in de spiegel dus) er iets aan doen, godverdomme, want dit is niet goed. En dat 'iets er aan doen' is niet altijd meteen maar op dieet en afvallen, want soms (kan ik uit ervaring zeggen) moet je eerst aan andere dingen werken voordat je aan lichamelijke issues kunt gaan werken.
Ik vind te dik zijn negatief, heel negatief. Sue me. Ik heb niets met die hele 'fat acceptance' dat dik maar prima moet zijn in die zin dat het maar gewoon onderhouden moet kunnen worden. Ik ben voor persoonlijkheids acceptance: ik zal nooit iemand persoonlijk aardig of onaardig, gezellig of grappig of kut of debiel vinden om hoe hij/zij eruit ziet. Ik laat een ieder, ook mezelf, de keus om wel of niet iets te doen aan gewichtskwesties, en zal iemand er niet aardiger of onaardiger om vinden als hij/zij dat wel/niet doet per se. Echter, klagen en zeuren over te dik zijn en jezelf niet mooi vinden of weetikveelwat en er vervolgens niets aan willen doen, hele avonden op de bank hangen en af en toe een beetje lafjes naar een sportlesje of wat dan ook? Daar kan ik niet tegen, ookal is het vaak een grote brok onzekerheid. Bij mezelf niet en een ander niet. Kan ik/men wel gaan zitten zeiken om een kg meer, maar dan had ik/je maar gewoon beter op moeten letten, meer moeten sporten, etc. Soms moet je gewoon hard tegen jezelf zijn en die extra tijd maken.
Accepteren wie je bent is iets wat je moet doen ongeacht leeftijd, geslacht en gewicht, maar als je eenmaal hebt geaccepteerd wie je bent en wat je wilt doen met je leven dan vind ik persoonlijk dat je dan, als je van jezelf houdt, je ook moet proberen om zo gezond mogelijk te zijn, je lichaam zo goed mogelijk te onderhouden zodat je nog lang van de wereld kunt genieten, en de wereld van jou. Dat betekent niet dat iedereen een platte buik moet hebben en bij een of andere modellenwedstrijd mee moet kunnen doen, maar wel dat je genoeg doet om je lichaam zo lang mogelijk mee te laten gaan, en dat gaat in de meeste gevallen beter als je een 'normaal' gewicht hebt, waarbij normaal natuurlijk gewoon enige rek heeft.
Ik vind het jammer als ik veel te dikke mensen zie, want dan denk ik "je houdt niet genoeg van jezelf om te zorgen dat je zo lang mogelijk meegaat", of "je hebt niet genoeg vertrouwen in jezelf en denkt dat het jou nooit lukt om die kilo's kwijt te raken". En ja, dat is lekker generaliseren, want er zijn ook mensen die geilen op dikke mensen, feeders, dit-dat-alles. Ieder z'n ding. Maar over het algemeen zijn de mensen die te dik zijn allemaal wel eens 'op dieet' geweest en hebben geprobeerd af te vallen naar een gezonder gewicht, en het lukte niet (in één keer), en dus lukt het nooit, dus geven ze het op. Ik vind dat kut, omdat ik weet hoe kut het kan voelen als je denkt dat je het niet kan. Ben er zelf ook nog lang niet, maar houd nu wel genoeg van mezelf, en heb genoeg vertrouwen in mezelf dat ik mezelf een gezond lichaam gun. En ik wil iedereen die dat ook wil graag steunen, maar dan niet met de kussiekroelmethode, want het leven is nu eenmaal hard, en je krijgt niet voor niets.
Ikmensen met extreem veel overgewicht die op de crosstrainer staan in de sportschool of op hun snelst (mijn langzaamst) baantjes trekken in het zwembad, denk 'jemig jemig jemig', maar ook 'yay yay yay' als ik naar ze kijk en hoop vurig dat ik ze de dag erna weer zal zien, omdat ze dan ook doorzetten.
TL;DR
Te dik zijn moet geen 'goed' iets zijn, maar mensen moeten niet afgeschreven worden puur omdat ze te dik zijn. Zoiets. Dus.
Alle fatties in bikini's naar het zwembad
Thanks. Misschien moet ik me er eens aan wagen. Ik weet ook dat ik me over 10 kilo nog zo voel over mijn lijf. Dat is nog een puntje van aanpak.quote:Op woensdag 4 november 2015 15:32 schreef Lonaa het volgende:
Cathmar, ik ga ook wel eens zwemmen, maar bij het banentrekken zijn altijd alleen maar dakduiven, dat zit er veel onsmakelijker uit dan mijn lijf. WIN.
Ik heb zo'n badpakjurkje, i-de-aal!quote:Op woensdag 4 november 2015 14:41 schreef Cathmar het volgende:
Ik ging ook zwemmen bij 125 kg. In badpak, dat wel. Maar sinds de 100 kg ook weer in bikini (want badpak werd te grootquote:Op woensdag 4 november 2015 15:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Thanks. Misschien moet ik me er eens aan wagen. Ik weet ook dat ik me over 10 kilo nog zo voel over mijn lijf. Dat is nog een puntje van aanpak.
Zit vaak genoeg in het zwembad (bij zwemles) dus zal het programma eens bekijken.
Oooh, jawel. Zwembrillen, ik zie ALLES onder water... Ook alle blubberige (d)ril lijvenquote:Op woensdag 4 november 2015 15:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ging ook zwemmen bij 125 kg. In badpak, dat wel. Maar sinds de 100 kg ook weer in bikini (want badpak werd te groot)
En als je eenmaal in het water bent, ziet niemand je lijf.
MIJN GERUSTSTELLENDE GEDACHTE WAT DOE JE?!quote:Op woensdag 4 november 2015 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oooh, jawel. Zwembrillen, ik zie ALLES onder water... Ook alle blubberige (d)ril lijven![]()
Ik zie niet in waarom kerels dat niet zouden kunnen?quote:Op woensdag 4 november 2015 16:09 schreef MutedFaith het volgende:
Jullie kunnen tenminste nog alle wegduwen in een verhullende badpak..
Mobloquote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[lang verhaal]
TL;DR
Te dik zijn moet geen 'goed' iets zijn, maar mensen moeten niet afgeschreven worden puur omdat ze te dik zijn. Zoiets. Dus.
Dat vind ik wel een belangrijke toevoegingquote:Op woensdag 4 november 2015 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Te dik is overigens in mijn ogen niet per se synoniem aan ongezond en slank is niet per se gezond.
Ach, nee, niet iedereen die slank is is gezond van binnen, en niet iedereen die dik is is per se super ongezond, maar dat als stokpaardje gebruiken is nogal onrealistisch, en het wordt nogal vaak als stokpaardje en excuus gebruikt imho.quote:Op woensdag 4 november 2015 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik zwem ook baantjes in badpak hoor(terwijl ik inmiddels net zo goed in bikini zou kunnen gaan, maar dat zwemt denk ik minder prettig - is mijn gevoel)
En ik vind dat mensen zelf moeten weten of ze wel of niet gezond leven. Maar zeuren over je omvang terwijl je idd nooit van de bank af komt en elke avond de frituurpan aan slingert vind ik ook achterlijk. Te dik is overigens in mijn ogen niet per se synoniem aan ongezond en slank is niet per se gezond.
En ik weet maar al te goed hoe moeilijk afvallen kan zijn. Nou ja, afvallen gaat nog wel, maar op gewicht blijven is mijn struikelblok
Ik ben ook heel erg tegen fat shaming, want dat haalt iemands eigenwaarde en zelfvertrouwen nog verder omlaag en dat is helaas al te vaak het probleem in een notendop. Beseffen dat je het waard bent om goed voor jezelf te zorgen is vele malen belangrijker dan maar tevreden zijn met hoe dik je bent. Dus in zoverre ben ik het wel eens dat fat acceptance niet een goed iets is. Jezelf accepteren als persoon is iets anders dan je duidelijk te dikke lichaam accepteren en het daar dus maar bij laten.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, nee, niet iedereen die slank is is gezond van binnen, en niet iedereen die dik is is per se super ongezond, maar dat als stokpaardje gebruiken is nogal onrealistisch, en het wordt nogal vaak als stokpaardje en excuus gebruikt imho.
Dat was toch ook wat ik zei?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg tegen fat shaming, want dat haalt iemands eigenwaarde en zelfvertrouwen nog verder omlaag en dat is helaas al te vaak het probleem in een notendop. Beseffen dat je het waard bent om goed voor jezelf te zorgen is vele malen belangrijker dan maar tevreden zijn met hoe dik je bent. Dus in zoverre ben ik het wel eens dat fat acceptance niet een goed iets is. Jezelf accepteren als persoon is iets anders dan je duidelijk te dikke lichaam accepteren en het daar dus maar bij laten.
Dus: afvallen, omdat je het waard bent
Ben het met je eens maar vind het alleen lastig wanneer je dan te dik bent.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg tegen fat shaming, want dat haalt iemands eigenwaarde en zelfvertrouwen nog verder omlaag en dat is helaas al te vaak het probleem in een notendop. Beseffen dat je het waard bent om goed voor jezelf te zorgen is vele malen belangrijker dan maar tevreden zijn met hoe dik je bent. Dus in zoverre ben ik het wel eens dat fat acceptance niet een goed iets is. Jezelf accepteren als persoon is iets anders dan je duidelijk te dikke lichaam accepteren en het daar dus maar bij laten.
Dus: afvallen, omdat je het waard bent
Ja maar dan dezelfde vraag, waar leg je de grens.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
BMI is waardeloos en achterhaald. Je kunt imho beter naar vetpercentage kijken.
quote:
En ook dat zei ikquote:Op woensdag 4 november 2015 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]alleen ik vind dat als iemand liever te zwaar blijft omdat hij of zij er de energie momenteel niet voor heeft om er iets aan te doen, dat dat ook prima is. Het is namelijk echt niet 'heel makkelijk' om je te focussen op gewichtsverlies als de rest van je leven heel chaotisch en druk is.
quote:Op woensdag 4 november 2015 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
En dat 'iets er aan doen' is niet altijd meteen maar op dieet en afvallen, want soms (kan ik uit ervaring zeggen) moet je eerst aan andere dingen werken voordat je aan lichamelijke issues kunt gaan werken.
Ik doe niet aan een getalletjes grens maar aan de 'duidelijk te dik' grensquote:Op woensdag 4 november 2015 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Ja maar dan dezelfde vraag, waar leg je de grens.
20, 25, 30, 35, 40%?
Verder geen interessante discussie maar wel iets waar ik over nadenk.
Allemachtig, GMTA! (ik denk dan altijd: gutter minds think alikequote:
Nah duidelijk te dik vind ik bij mezelf lastig te zeggen.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe niet aan een getalletjes grens maar aan de 'duidelijk te dik' grensEn iedereen weet wel zo ongeveer wat dat is, toch? Ik heb het niet over wat gezet of zo. Ik was ook duidelijk te dik. Nu valt dat wel weer mee.
Wat wil je horen? 'Nee'?quote:Op woensdag 4 november 2015 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus iemand met 32% is te dik en met 31% niet?
Nou, prima tochquote:Op woensdag 4 november 2015 17:30 schreef Sarabi het volgende:
Nah duidelijk te dik vind ik bij mezelf lastig te zeggen.
Kan wel zeggen wanneer ik (voor langere tijd) ongezond bezig ben.
Maar echt duidelijk te dik heb ik mij sinds de eerste keer dat ik ging afvallen niet meer gevonden.
Maar vond het wel tijd om gezonder te gaan leven.
Nouja ik ben gewoon benieuwd hoe andere mensen dat zien.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat wil je horen? 'Nee'?
Ik vind van wel, grenzen zijn grenzen. Je krijgt toch ook een boete als je 51 rijdt waar je 50 mag? Of vind je dan ook dat je die boete niet hoeft te betalen omdat 'je er maar één km overheen zat'.
Doen we dat niet allemaalquote:Op woensdag 4 november 2015 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, prima tochJe doet toch ook je best?
Mwoah, ik doe regelmatig niet erg mijn bestquote:Op woensdag 4 november 2015 17:33 schreef Sarabi het volgende:
Doen we dat niet allemaal
Maar mijn 'probleem' is dus ook dat ik niet zo'n probleem met mijn lichaam heb.
Ik vind het alleen belangrijk om gezond te leven, ookal val ik dan nu niet meer af zou dat niet erg zijn.
Maar dat heeft dan weer niets met de discussie te maken.
quote:Op woensdag 4 november 2015 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, ik doe regelmatig niet erg mijn bestMaar dat zeg ik hier niet.
Die 80/20 komt wel goed hierquote:Op woensdag 4 november 2015 17:37 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij gaat het de laatste tijd wel goed met jou
En iets van 80-20 zeggen ze toch altijd van gezond en iets ongezonder leven.
"Ik val niet aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf"quote:Op woensdag 4 november 2015 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook regelmatig ernstig niet goed bezig, maar dan hou ik mezelf ook niet voor de gek
Nu ben ik wel weer goed bezig en daar content mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |