SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
#alcoholist4life.quote:Op maandag 2 november 2015 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las Baileysrisotto en mijn hart maakte een sprongetje
Ik ook 84.9. Je hebt me bij deze officieel ingehaald...quote:Op maandag 2 november 2015 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga toch even ontopic..![]()
84,9 vanochtend. Hoop dat ik die 5 ook niet meer ga zien, maar dat is misschien wat te hoopvol.
Planning:
O: ontbijttaart
T: mandarijntje
L: 2 bth, kip/jam
T: mandarijntje
D: pompoensoep met broodje
ik had het ook beter niet kunnen doenquote:
Als het ook 84,9 is, staan we gelijk en is van inhalen toch geen sprake?quote:Op maandag 2 november 2015 09:31 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik ook 84.9. Je hebt me bij deze officieel ingehaald...
Bijgehaaldquote:Op maandag 2 november 2015 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het ook 84,9 is, staan we gelijk en is van inhalen toch geen sprake?
En alle diëtisten weten er minder van dan jij waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 november 2015 10:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
En OT: m'n gewicht blijft schommelen en de centimeters blijven gelijk, ik moet dus m'n plan de campagne heroverwegen (harhar, 'wegen').![]()
![]()
Sport weer wat meer (gemiddeld 2-3 lesjes per week), maar in het weekend gaat er toch vaak cola en een snackje doorheen en vaak hebben we wel 1x per week ongezond afhaal-achtig voedsel... Had gehoopt dat dat door balans met goede dagen wel kon maar kennelijk niet![]()
Mijn meneer suggereerde al een diëtist, maar ik vind eigenlijk dat ik het zelf moet kunnen omdat ik in theorie best weet hoe het moet, ofzo
Met een lekker glas optimel drink erbij!quote:Op maandag 2 november 2015 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ontbijtkoekik val altijd magisch af van ontbijtkoek! Het zit ook zo vol voedingsstoffen!
Zumbalesjes vooral idd. Vorige week dus wel een step/shape (50% steppen en 50% gewichten) les erbij gepakt en toen had ik de dag erna flinke spierpijn, dus kennelijk zou dat geen slecht plan zijnquote:Op maandag 2 november 2015 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Wat voor lesjes doe je? Dans-achtige lesjes zijn natuurlijk hardstikke leuk en ook zeker niet zinloos, maar om echt zoden aan de dijk te zetten ben je beter af met dingen als bodypump, circuits en bootcamps imho.
Is het dan niet zinvoller om een coach in de arm te nemen die je daarmee helpt?quote:Op maandag 2 november 2015 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou ik heb ooit wel overwogen om een diëtist te zoeken die meer in het psychische stuk zou zitten, omdat het daar kennelijk steeds mis gaat, stuk wilskracht ofzo
Dat is lekker! Dat heb ik ook eens gehad 'eh, ik zie hier zus-en-zo staan, maar als ik zo eens naar je kijk klopt dat niet meer'.quote:Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef douche-eendje het volgende:
Sjeen sterkte
Ik moest net bij de bloedbank mn gewicht weer eens doorgeven, laatste keer was van begin 2013. Toen was het 80, heb nu maar 73 in laten vullen
Hm ja dat zou inderdaad kunnenquote:Op maandag 2 november 2015 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is het dan niet zinvoller om een coach in de arm te nemen die je daarmee helpt?
Ik vind dit soort berichten echt doodengquote:Op zondag 1 november 2015 22:52 schreef Sjeen het volgende:
Voor zover ik weet zijn ze van de weg geraakt. Weet het ook niet precies... Weet alleen dat de wereld een hele lieve, mooie meid kwijt is.
Welkomquote:Op maandag 2 november 2015 12:45 schreef balter het volgende:
Na een tijdje gelurkt te hebben hoop ik door hier actief mee te posten voor mezelf toch net dat verschil te maken. Wil voor de feestdagen (enkel een ijkpunt, tijdens de feestdagen geen vreetfestijnen in mijn vriendenkring gelukkig) nog zo'n twee kilo kwijt te raken en dan ga ik begin 2016 een nieuw doel stellen voor mezelf. Dus op naar (onder) de 70 kg de komende weken!
Bedankt!quote:Op maandag 2 november 2015 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WelkomEn 2 kilo zou moeten lukken
Hoe wil je het aanpakken of was je al langere tijd bezig?
Goede score!quote:Op maandag 2 november 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
balter, eet je ook meer in het weekend en/of drink je dan veel? Daar valt vaak ook veel winst te behalen![]()
Zo, dus hier maar eens alle broeken die ik boven-achter in de kast had verstopt gepast. Die waren me dus allemaal flink te klein en de afgelopen weken heb ik 2 spijkerbroeken afgewisseld
De oogst = 10 broeken die of prima passen of net iets te ruim (!) zitten. Er zitten wel erg lelijke tussen, die flink uit de mode zijn, dus ik vraag me af of ik die überhaupt wel aan doe ooit.
En 9 broeken die me nog steeds te klein zijn, maar het merendeel daarvan is echt voor in de zomer en dat duurt nog wel even.
Oh, en 3 echt te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |