abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157272230
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ongelukkige combinatie, jarig en ziek zijn -O-
Ja. Dat heb ik overigens wel eens eerder gehad, zo'n 11 jaar geleden. :') Toen moesten we brunchen met m'n opa (want zelfde dag jarig) en toen heb ik heftig staan nekken buiten het restaurant. De rest van de dag lag ik in bed. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157272248
Ik hoor m'n oma nog zeggen 'Och, eet toch wat als je je niet zo lekker voelt, dan voel je je vast beter. Hier, sinaasappelsap en een broodje.'

;(
pi_157272258
Dat doen we dit jaar dus niet. Gewoon braaf uitzieken en thee drinken.
  maandag 2 november 2015 @ 17:00:13 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157272336
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Lonaa het volgende:
Dat doen we dit jaar dus niet. Gewoon braaf uitzieken en thee drinken.
En kilo's uien onder je bed! Je meurt bijna je kamer uit en de meeste partners zijn er ook niet gelukkig mee, maar het helpt wel echt als een malle bij mij en mijn kinders. :Y

Oh, en een dikke laag vicks onder je voeten en dikke sokken aan als je gaat slapen! :Y

Nee, ik ben niet gek, ook geen Klazien, maar deze trucjes helpen echt als een tierelier. Ik ben zelden ziek, maar zodra ik iets op voel komen ga ik met deze zooi aan de slag en dan is het vaak ook zo weer weg. Ik zweer het! *spuugt tussen vingers*
pi_157272367
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En kilo's uien onder je bed! Je meurt bijna je kamer uit en de meeste partners zijn er ook niet gelukkig mee, maar het helpt wel echt als een malle bij mij en mijn kinders. :Y
ja! Ik leg er altijd wat doorgesneden op mn nachtkastje.
pi_157272384
Ha. Ja. En vicks. Da's mijn andere wondermiddel idd. Dus ik geloof je 100%!
pi_157272417
Thee, warme thee, dekentjes, Netflix en zelfmedelijden O+ komt goed Loon!
Ja doei.
pi_157272544
quote:

[..]

Oh, en een dikke laag vicks onder je voeten en dikke sokken aan als je gaat slapen! :Y

Nee, ik ben niet gek, ook geen Klazien, maar deze trucjes helpen echt als een tierelier. Ik ben zelden ziek, maar zodra ik iets op voel komen ga ik met deze zooi aan de slag en dan is het vaak ook zo weer weg. Ik zweer het! *spuugt tussen vingers*
Zeg BE, spuug voortaan ff een andere kant uit hé! }:|
pi_157272553
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben nooit zo goed in uitzieken, maar gezien ik dit weekend jarig ben en feest geef, moet ik verplicht de komende dagen uitzieken van mezelf.

Op wat boodschappen na heb ik de week ook vrij gepland.
Beterschap! :*
pi_157273242
Goede dag O+

Eten O+

Bewegen O+

Nog steeds dik :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157273248
quote:
2s.gif Op maandag 2 november 2015 16:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoor m'n oma nog zeggen 'Och, eet toch wat als je je niet zo lekker voelt, dan voel je je vast beter. Hier, sinaasappelsap en een broodje.'

;(
:D Sinaasappelsap als je je niet lekker voelt! Huuuuuuu :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157273254
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag O+

Eten O+

Bewegen O+

Nog steeds dik :(
O+ wij allemaal, DP, wij allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157273302
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ wij allemaal, DP, wij allemaal.
Spreek voor jezelf

#thinspiration

:')

:X
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 18:23:42 #89
43556 miss_dynastie
pi_157273728
quote:

[..]

Onder je voeten? Ik smeer die zooi al tevergeefs twee weken op mijn bovenlijf, maar het moet op de voeten? :o
  maandag 2 november 2015 @ 18:34:28 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157273943
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Onder je voeten? Ik smeer die zooi al tevergeefs twee weken op mijn bovenlijf, maar het moet op de voeten? :o
Ik zweer het je. Ik heb het van Gaoxing als tip tegen veel hoesten 's nachts en dacht 'jij bent gek!' maar het helpt echt! Het verlicht enorm!
pi_157274048
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus nog steeds optredens nu, leuk ^O^
Je knie voelt weer helemaal ok?
Ja hij voelt weer goed :)
Hopelijk na de training van vanavond ook nog.
  † In Memoriam † maandag 2 november 2015 @ 18:40:02 #92
43556 miss_dynastie
pi_157274092
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 18:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zweer het je. Ik heb het van Gaoxing als tip tegen veel hoesten 's nachts en dacht 'jij bent gek!' maar het helpt echt! Het verlicht enorm!
Ah oke, dat staat niet in het boekje of zo? Ik ga het vanavond meteen proberen :Y
  maandag 2 november 2015 @ 18:51:47 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157274375
Hier bij kind ook altijd luuf onder den pootjens inderdaad. Werkt goed. De uien doen hier dan weer niks, behalve ervoor zorgen dat de slaapkamer een week stinkt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157274594
Ik naar de gym vanochtend, en zwemmen, en toen zag ik m'n PT nog even, en toen was ik heel blij dat ze me daar even zag 8-) en was ik ook heel extra trots op mezelf.
Ja doei.
pi_157275168
Lijstje:
O/L: tosti ham/kaas en een sneetje brood ham met cottage cheese
B: Rondje met de hond wandelen en 10km fietsen
D: Thaise kippennoodlesoep
T: paar mokkaboontjes bij de thee
Zit nu op 1180. Te weinig dus :)
pi_157275246
Cronometer is er alleen als betaalde app?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 2 november 2015 @ 19:34:06 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157275483
Argh, laat thuis uit mijn werk en dan in zo'n ikkannietstoppenmetetenbui. -O-

En toch stop ik nu, iets te laat wel, NU gewoon wel. Klaar! Puh! :6
pi_157275682
Stop eens met eten. :(
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 2 november 2015 @ 19:47:10 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157275821
Jullie zijn allemaal lief :*

Beterschap voor de snotteraars!

Hier viel om vijf uur de stroom uit op kantoor, dus ik ben maar naar huis gegaan. Nu een bord pompoensoep en twee pannenkoeken verder, dadelijk vriendinnetje van Isa naar huis brengen met de fiets en dan nog even een rondje over het kerkhof hier tegenover. Het is lichtjesavond ter ere van Allerzielen, ik denk dat we vandaag nog maar een extra kaarsje branden.

Isabeau, je verwoordt eigenlijk precies mijn gedachten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_157275854
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
Argh, laat thuis uit mijn werk en dan in zo'n ikkannietstoppenmetetenbui. -O-

En toch stop ik nu, iets te laat wel, NU gewoon wel. Klaar! Puh! :6
Stoppen is altijd beter dan niet stoppen. Op welk moment dan ook. En het kan ook niet in een keer allemaal goed gaan. En het gaat ook niet altijd goed.

Dus toch een *O* voor je gestop *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')