Hello Fresh. Zo'n maaltijdbox.quote:
Ik ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op woensdag 4 november 2015 12:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Hello Fresh. Zo'n maaltijdbox.
5 avonden kostte met z'n 2en maar een 10tje meer dan 3. Dus we gaan dit maar eens proberen. Vooral ook omdat we allebei niet echt creatief zijn met t verzinnen wat we 's avonds willen/kunnen eten en daardoor veel te vaak op ongezonde keuzes uitkomen of elke week hetzelfde eten.
Je had liever kikkererwtensalade?quote:Op woensdag 4 november 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
aawh kut. Ik denk, ik pak ff lunch en dan lees ik Sarabi's post.
Meh
Had je maar een mod moeten zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
aawh kut. Ik denk, ik pak ff lunch en dan lees ik Sarabi's post.
Meh
Ik had liever een rel gehad bij m'n lunch.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had liever kikkererwtensalade?
Moet je ff in oud wachten op het tweede streepje van gisteren lezenquote:Op woensdag 4 november 2015 12:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had liever een rel gehad bij m'n lunch.
Sommige weken zijn hun recepten niet zo boeiend, maar bijna elke week zit er wel één lekker recept bij die we in de roulatie houden om zelf te maken.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er van vindt
Lijkt me een heel handig concept, mijn vriend vind het alleen niets.
Ik heb maar weer een aflevering 'Pretty little liars' aangezet voor gossip.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet je ff in oud wachten op het tweede streepje van gisteren lezen.
En ik vond juist de HF porties erg grootquote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sommige weken zijn hun recepten niet zo boeiend, maar bijna elke week zit er wel één lekker recept bij die we in de roulatie houden om zelf te maken.
We zijn nu helemaal van het koken met verse ingrediënten, couscous, rode peper, soepen etc., terwijl we hiervoor meestal kozen tussen vlees-groente-aardappeltjes of een saaie pasta.
Ook goed van Hello Fresh is dat je goed leert hoe groot een "normale portie" is. Vrij opzienbarend vond ik dat we zelf soms 1.5 of 2x zo veel maakten, of van een pakje een 4-persoons hoeveelheid klaarmaken en dan "NOU VOLGENS MIJ IS HET NET GENOEG VOOR TWEE". En het dan wel heel raar vinden dat je 100kg bent natuurlijk.
En bij het afvallen vind ik het toch wel belangrijk dat je jezelf qua eten een beetje "verwent" met nieuwe recepten voor weinig kcal. Ik vind HF wel vrij nuttig dus!
Het zou voor mij ook echt ideaal zijnquote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef eleusis het volgende:
[..]
Sommige weken zijn hun recepten niet zo boeiend, maar bijna elke week zit er wel één lekker recept bij die we in de roulatie houden om zelf te maken.
We zijn nu helemaal van het koken met verse ingrediënten, couscous, rode peper, soepen etc., terwijl we hiervoor meestal kozen tussen vlees-groente-aardappeltjes of een saaie pasta.
Ook goed van Hello Fresh is dat je goed leert hoe groot een "normale portie" is. Vrij opzienbarend vond ik dat we zelf soms 1.5 of 2x zo veel maakten, of van een pakje een 4-persoons hoeveelheid klaarmaken en dan "NOU VOLGENS MIJ IS HET NET GENOEG VOOR TWEE". En het dan wel heel raar vinden dat je 100kg bent natuurlijk.
En bij het afvallen vind ik het toch wel belangrijk dat je jezelf qua eten een beetje "verwent" met nieuwe recepten voor weinig kcal. Ik vind HF wel vrij nuttig dus!
Oh heerlijk! Ik zit in seizoen 5!quote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb maar weer een aflevering 'Pretty little liars' aangezet voor gossip.
Ah joh, kom je nog eens ergensquote:Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zou voor mij ook echt ideaal zijn
Maarja nu gebruik ik wekelijks foodblogs om nieuwe recepten te leren kennen.
Ook erg leuk, alleen moet je de boodschappen nog zelf doen...helaas
dat vond ik haast gênant...quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duur? Ik moet echt heul erg m'n best doen om met 10tje per dag uit te komen aan avondeten voor ons 2en.quote:Op woensdag 4 november 2015 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik zit in seizoen 5!
En HF vind ik zo duur.
Ik denk: "Een beetje rel kan ik wel gebruiken, zo tussen 't werken door."\quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik dacht net precies hetzelfdequote:Op woensdag 4 november 2015 13:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk: "Een beetje rel kan ik wel gebruiken, zo tussen 't werken door."\
Maar Jeuzes, wat een nare wijven daar.
Dat was gisteren mijn eerste kennismaking met OUD. Heb alsnog maar besloten me niet voort te planten.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sowieso grote groepen vrouwen onderlingquote:Op woensdag 4 november 2015 13:41 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik denk: "Een beetje rel kan ik wel gebruiken, zo tussen 't werken door."\
Maar Jeuzes, wat een nare wijven daar.
Je zult maar zo'n wijf op de wereld zettenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:45 schreef balter het volgende:
[..]
Dat was gisteren mijn eerste kennismaking met OUD. Heb alsnog maar besloten me niet voort te planten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |