Mja .. maar 2 kilo in 2 dagen!?!quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, je deed ook niet echt 'je best', wel? Dat ging toch pas weer vanaf volgende week ergens?
quote:Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag![]()
Eten
Bewegen
Nog steeds dik
Serieus? Issues much?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:46 schreef eleusis het volgende:
Ik heb wel continu goeie dagen, maar de kilo's gaan er gans langzaam af de laatste paar weken. Ik ben echt tering ongeduldig aan het worden en weeg nu elke paar dagen wel, en word dan WOEDEND als er niks af is.
Jawel, maar ik vind het wel heel fijn. Niet zelf hoeven nadenken, iemand die je kent en je net ff verder laat gaan dan dat je zelf zou doen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Barreltje het volgende:
Ohw en lonaa wat vervelend!
Heb je de PT ook daadwerkelijk nog nodig? Kan je de meeste oefeningen niet al zelf?
Of is het vooral de stok achter de deur?
Vooral daarvoor zou ik een PT wel tof vindenquote:Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Lonaa het volgende:
je net ff verder laat gaan dan dat je zelf zou doen.
Ja ik heb wel wat issuesquote:
Da's beter dan morgen om 8 uurquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef LadyOracle het volgende:
Crap. Was ff vergeten dat ik morgen om zes uur op moest. Kom ik nu achter. Onmenselijk!
Dan had ik wel uit kunnen slapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |