abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157295225
Hallo bikkels,

Had even een vraagje als een van jullie interesse heeft in het boek Dukan dieet.. moest hem van mijn oma verkopen en die is inmiddels 13 kilo afgevallen. Dus die heeft het boek niet meer nodig nu kan ik dat boek wel via Marktplaats gaan verkopen maar dat is meestal zo oplichterig.

Dus als een van jullie clubje het boek wil kopen laat het mij weten.
Dacht zelf aan 13 euro incl verzendkosten. Gaat om de Franse oplossing voor permanent gewichtverlies.

Kijk maar!
pi_157295680
Euro per kilo *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157295730
Ik heb een zware dag vandaag. Constant honger. Ondanks:
O: havermout met rijst-kokosmelk en pecans
T: bakje kokosnoot
T: mandarijntje
T: banaan
L1: yofu met bosvruchten
L2: idem
T: klein pakje Pringles (ik kon het echt niet weerstaan, ik moest zout)
D: rijst met tempeh kering en rauwkost

Ik heb echt net gegeten en het gevoel dat ik nog zes borden kan eten voor ik vol zit. Dat is voor mij redelijk typisch voor winter helaas, maar ik kan daar zo moeilijk mee omgaan...

(Btw als ik 'ik heb een' invoer, stelt mijn toetsenbord het woord 'chocoladecrisis' voor. Het kent me te goed.)

Straks nog wel een uur BodyPump en een uur fietsen/elliptische trainer.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 november 2015 @ 17:46:39 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157295783
Loontje :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_157296178
Toch geen zelfgemaakte pizza, maar wraps. Vegetarisch dus alleen groenten en wat zelfgemaakte guacamole en lightkaas

Langzaam beginnen :P

Zit nu aan een kopje tomatenboulion want om de een of andere reden vallen die eerste dagen me altijd zo zwaar omdat ik steeds denk 'mag niet eten' en dan krijg ik honger :P
Maar ik heb niet zo veel anders op dan normaal (gewoon 2 boterhammetjes pindakaas en 2 stroop en toen nog een droge boterham omdat ik zo'n honger had maar geen tijd had om te smeren)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 3 november 2015 @ 18:50:20 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157296888
Eindelijk onderweg naar huis, naar mijn M&S slim meal (vegetarian moussaka with lentils) van wel helemaal 280kcals (hij stamt nog uit mijn 5:2 tijd).
Ik denk dat ik maar een punt kwarktaart neem om iig aan een beetje redelijk aantal kcals te komen voor een D. ;)

Ow, zelfs met taart kom ik nog maar op 1378kcals uit vandaag. Hmmm, da's te weinig. Kan ik mooi nog een handje noten, of twee, of drie nemen later op de avond. 8-)

[ Bericht 27% gewijzigd door BE op 03-11-2015 18:58:29 ]
pi_157297324
Lijstje voor vandaag:
O: Mobloats
S: X-co
L: pastapaprikasalade
B: rondje met de hond en 10km fietsen
D: pasta a la mamma
T: thee met 2 volkorenkoffieleutjes
Maakt 1800. Veel stapjes, veel beweging dus dikke prima vandaag!!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 3 november 2015 @ 19:21:28 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_157297520
Mijn diner was rijst, spruitjes en rookworst uit de wok. Idioot lekker recept :P

En nu volleybalwedstrijd :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 3 november 2015 @ 19:24:37 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157297574
Lonaa, wat klote -O-. Hopelijk snel iets anders op z'n pad.

Lange dag vandaag, congres, nieuwe site live, bugs, email, druk druk, meer aandacht voor laptop dan de sprekers.

En dat wordt dan:

O: stukje gezonde monchoutaart
L: 1 wit bolletje maanzaad gezond, dus ham/kaas/tomaat/ei, glaasje karnemelk
T: 2 mandarijntjes
D: witlof ham/kaas met aardappelmosterdpuree
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:01:56 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157298553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsja, je deed ook niet echt 'je best', wel? Dat ging toch pas weer vanaf volgende week ergens?
Mja .. maar 2 kilo in 2 dagen!?!
Plus ik heb in die 2 dagen wel een hardloop ro de gedaan plus 10k stappen gezet .. Dus tsjah.. zal wel weer zijn omdat ik vrouw ben.. ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:03:10 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157298584
Ohw en lonaa wat vervelend!
Heb je de PT ook daadwerkelijk nog nodig? Kan je de meeste oefeningen niet al zelf?
Of is het vooral de stok achter de deur?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_157298687
Vandaag geen goede dag.
Morgen weer nieuwe kansen, ga ook weer een poging doen tot de 30 day shred.
Hopelijk vind mijn knie dat oke.
  dinsdag 3 november 2015 @ 20:46:31 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157299920
Ik heb wel continu goeie dagen, maar de kilo's gaan er gans langzaam af de laatste paar weken. Ik ben echt tering ongeduldig aan het worden en weeg nu elke paar dagen wel, en word dan WOEDEND als er niks af is. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157299965
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goede dag O+

Eten O+

Bewegen O+

Nog steeds dik :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157300003
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:46 schreef eleusis het volgende:
Ik heb wel continu goeie dagen, maar de kilo's gaan er gans langzaam af de laatste paar weken. Ik ben echt tering ongeduldig aan het worden en weeg nu elke paar dagen wel, en word dan WOEDEND als er niks af is. :')
Serieus? Issues much? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2015 @ 20:55:28 #166
43556 miss_dynastie
pi_157300191
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Idem :7
pi_157301486
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:03 schreef Barreltje het volgende:
Ohw en lonaa wat vervelend!
Heb je de PT ook daadwerkelijk nog nodig? Kan je de meeste oefeningen niet al zelf?
Of is het vooral de stok achter de deur?
Jawel, maar ik vind het wel heel fijn. Niet zelf hoeven nadenken, iemand die je kent en je net ff verder laat gaan dan dat je zelf zou doen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157301497
Overigens, toch 1800 kcal gegeten vandaag. En nu slapentijd.

Maar eens kijken wat morgen brengt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_157301540
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 21:35 schreef Lonaa het volgende:
je net ff verder laat gaan dan dat je zelf zou doen.
Vooral daarvoor zou ik een PT wel tof vinden :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157303226
Crap. Was ff vergeten dat ik morgen om zes uur op moest. Kom ik nu achter. Onmenselijk!
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
  dinsdag 3 november 2015 @ 22:26:19 #171
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_157303613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Isabeau het volgende:
Serieus? Issues much? :D
Ja ik heb wel wat issues :') Minimaal 1 kilo! Maar ik heb nu besloten om me de rest van de week niet meer te wegen en gewoon lekker 1600 kcaltjes eten en dan zie ik wel weer verder.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_157303614
Ik heb nog maar twee weken die PT, en ondanks dat ik al niet slecht bezig was is die wekelijkse controle, als het ware, wel echt een erg stevige stok achter de deur, niet alleen mbt tot doorzetten, maar ook juist met het omzeilen van klachten in mijn rug door oefeningen te doen die ik zelf niet snel aangedurfd had. Plus inderdaad het pushen mbt bepaalde oefeningen. Net wat meer reps, net wat harder roeien/trappen. Ik doe daarom nu de PT sessie nog minimaal een keer per week ook zelf nu. Heb een goede leidraad dan en doe dingen die ik wél kan.

Daarnet nog gezwommen. 1mijl weer. Dit keer aan een stuk. Terwijl de 4 mannen in mijn baan om de twee baantjes 10 minuten een theekransje hielden :')
Ja doei.
pi_157304146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:17 schreef LadyOracle het volgende:
Crap. Was ff vergeten dat ik morgen om zes uur op moest. Kom ik nu achter. Onmenselijk!
Da's beter dan morgen om 8 uur 8-)
pi_157305347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Da's beter dan morgen om 8 uur 8-)
Dan had ik wel uit kunnen slapen.

Ik had ooit een relatie met iemand die me gewoon liet slapen ook al wist ie dat ik moest werken. Was ik boos omdat ie me niet wakker had gemaakt, zei ie "blijkbaar was het nodig". Ik zou dat nu beter kunnen waarderen dan toen.
pi_157307542
Is het opstaan gelukt LO? ;)

83,3 hier net *O* Dat is zelfs met mijn minimale lengte een BMI < 25 (Ik weet niet precies hoe lang ik ben, tussen 1m83 en 1m84 ;) )

Straks bloed laten prikken, standaard jaarlijkse check, maar ben nu sowieso wel benieuwd. Laatste tijd ook erg vaak duizelig enzo. Maar het moet nuchter, en ik heb hónger nu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')