Tsja, je deed ook niet echt 'je best', wel? Dat ging toch pas weer vanaf volgende week ergens?quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
hier in 2 dagen extra gratis 2 kilo erbij![]()
![]()
![]()
vandaag maar geen tussendoortje tussen ontbijt en lunch..
Ik krijg ook met gemak 400 kcal op 2 crakcers hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ken mensen die voor 400 kcal aan beleg op twee crackers weten te krijgen. Maar eentje zei laatst dat ze niet in kcal gelooft, dus dat helpt vast een beetje
*boks*quote:
Ja, maar dan ben je je er ook wel van bewust toch? Of smeer je ook vrolijk een laag roomboter met een ons kaas op twee crackers en roep je dan dat je zeer mager eet?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik krijg ook met gemak 400 kcal op 2 crakcers hoor.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je je er ook wel van bewust toch? Of smeer je ook vrolijk een laag roomboter met een ons kaas op twee crackers en roep je dan dat je zeer mager eet?
Balen van het banennieuws
quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:58 schreef Lonaa het volgende:
Overigens, er kwam een einde aan m'n PT-tijdperk. Kerel heeft per 1-1-2016 geen baan meer, dus voorlopig heb ik PT-dingen opgeschort.
Ik ook idd!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Snapte je bericht eerst niet Lonaa. Dacht dat je je PT bedoelde...
Vervelend nieuws zeg!
Maar als het 30+-kaas is...!quote:Op dinsdag 3 november 2015 15:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je je er ook wel van bewust toch? Of smeer je ook vrolijk een laag roomboter met een ons kaas op twee crackers en roep je dan dat je zeer mager eet?
Balen van het banennieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |