abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157277308
Zo, nog even een klein eindje (3km) hardgelopen met Mr.Mo Gewoon even kijken hoe m'n rug zich houdt tijdens een klein rondje door 't durrep O+ Ging wel lekker, wat strakke rug, maar na wat goede stretches nu ook weer OK.

Lijstje daarmee:

O: oats met banaan, rozijnen en melk
S: 10 minuten roeien op hoogste weerstand, 30 minuten KT bovenlichaam/armen, 40 minuten (1.6km) zwemmen
L: 2 toast met een dikke laag guacamole, een klein beetje creme fraiche en geraspte kaas
T: plak roggebrood met een miezerig laagje pindakaas
S: 3km hardlopen met 10km/uur
D: barleyrisotto met champignons, spinazie, wat spekjes en gegrilde zalm

Ben ik eigenlijk wel bovengemiddeld tevreden mee! 8-)
Ja doei.
  maandag 2 november 2015 @ 20:45:14 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157277330
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Stoppen is altijd beter dan niet stoppen. Op welk moment dan ook. En het kan ook niet in een keer allemaal goed gaan. En het gaat ook niet altijd goed.

Dus toch een *O* voor je gestop *O*
*;
Ik loop nu buiten om aan mijn 12.000 stappen te komen. ;)
  dinsdag 3 november 2015 @ 06:53:49 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_157284881
Grmbl.85,3. En waardoor? Geeen idee. Leven op aarde :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_157284918
Spuit 100.000 maar :* sterkte Sjeen...
Kwak
pi_157285191
Vroeg opstaan. Ik haat het. Voornamelijk door het dan vroege ontbijten.. Zit nu tegen heug en meug mijn oats weg te werken... Maarja... Als ik in een file kom, kom ik straks met mega honger op de uni aan als ik het nu niet doe,,,
Ja doei.
pi_157285194
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schommelingen horen erbij! :*
My salvation lies in your love..
pi_157285853
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 20:45 schreef Brighteyes het volgende:

*;
Ik loop nu buiten om aan mijn 12.000 stappen te komen. ;)
Een baal moment afsluiten met iets positiefs ^O^

Hier 85.9 vanochtend! Blij mee.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:27:12 #108
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157285977
Mijn weegschaal houdt van 79.2.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157286001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
Vroeg opstaan. Ik haat het. Voornamelijk door het dan vroege ontbijten.. Zit nu tegen heug en meug mijn oats weg te werken... Maarja... Als ik in een file kom, kom ik straks met mega honger op de uni aan als ik het nu niet doe,,,
Ik haat vroeg opstaan en als je ook nog fatsoenlijk wilt eten moet je dus nog iets eerder opstaan :Y Maar eten kan ik altijd wel, tijdstip maakt niet uit :')

Ik had het gisteren met iemand over haar werk en dat het voor haar vaak zo moeilijk is om gezond te eten als ze in het buitenland is en in hotels moet blijven. Deze persoon heeft daar altijd last van :o (denk niet dat iemand hier de ambitie heeft om steward(ess) te worden, dus dat scheelt 8-)
quote:
"My biggest fitness struggle is that I am a flight attendant.
This means I am traveling all the time. Staying at hotels most of the time.
I find it extremely difficult to keep on eating clean and healthy and to train in a consistent way. Also getting enough and regular sleep is not easy.
Most of the times I have to eat on the airplane, I can't always choose when I eat. Sometimes I'm gone for days and can't always buy food in the places I stay, or arrive too late so everything is closed.
I'm really looking for food that I can pack in my luggage, won't be confiscated at the airport checks and has got enough of nutrients and proteins so that I can stick to my clean eating diet..."
Eigenlijk ben ik best blij dat ik vnl mijn eigen maaltijden en keuzes kan plannen met hier en daar een verjaardag, etentje of feestje. Jaren geleden hadden we in het ziekenhuis ook werklunches. Met van die kadetjes dik besmeerd met margarine en 48+ kaas en zo. En dan ging je daar ook niet met je eigen trommeltje zitten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:39:53 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_157286147
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 06:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha, dat dacht ik gisteren ook, was voor de grap na nummertje 2 weer op de weegschaal gesprongen, want ik had nog niks gegeten - ik was daadwerkelijk zwaarder dan pre-poop _O-

Zwaar leven, harhar.

Maar wel bummer. :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_157286364
Mezelf vanochtend de weegschaal op geschopt om te kijken of die twee kilo die ik kwijt wil niet eigenlijk veel meer moet zijn om onder die 70 uit te komen, en het viel me bijna mee: 71,5 kg. Komende tijd maar even dagelijks op de weegschaal om mezelf scherp te houden. 8-)
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:02:20 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157286530
Leuk meevallertje balter! :Y

Isa, ik snap helemaal volledig wat zij zegt. Bij het ontbijt gaat het vaak nog wel in hotels, dat zijn over het algemeen bufetten dus dan kan je nog wel verstandig kiezen (wel je ruggegraat even inzetten voor goeie keuzes en niet over-eten), maar restaurants en in het vliegtuig zelf... vreselijk idd. :{
Dan valt het bij mij gelukkig nog wel mee met gemiddeld 1 keer per maand. :)

Ik kwam gisteren tot 14.500 stappen. *O* De weegschaal zei vanmorgen +1 ons, maar dat mag prima op dag 1 (of 2 of 3) van mijn menstruatie. :s)

En ik wilde nog een stukje leesvoer delen voor een beetje positive mindset vandaag: 10 praktische tips voor een verschrikkelijk leven ;)
pi_157286730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik haat vroeg opstaan en als je ook nog fatsoenlijk wilt eten moet je dus nog iets eerder opstaan :Y Maar eten kan ik altijd wel, tijdstip maakt niet uit :')

Als ik eenmaal opgestaan ben gaat 't altijd wel, maar ik vind het echt lastig om voor 8 uur iets door m'n strot te krijgen :') Meestal ontbijt ik rond half 9. Na wat koppen thee. Dat valt dan prima :P

De reis vandaag duurde ook weer bijna 2 uur. Altijd feest... Ik ga echt een baan dichterbij huis zoeken!
Ja doei.
pi_157287232
Mijn weegschaal zei vanochtend 81 :') ik geloof er niets van.. :{w en ik negeer dat weegmoment dus ook gewoon. Morgen nog eens kijken wat ie er dan van maakt.
  dinsdag 3 november 2015 @ 10:49:39 #115
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_157287461
Ik neem m'n ontbijt altijd mee naar 't werk en eet dat tegen een uur of 10.. Ik krijg echt niks weg in de eerste 2 uur dat ik wakker ben. En daarna heb ik eerst koffie nodig :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_157287538
*O* Volle voorraad- en koelkasten op het werk *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157287557
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk meevallertje balter! :Y

Isa, ik snap helemaal volledig wat zij zegt. Bij het ontbijt gaat het vaak nog wel in hotels, dat zijn over het algemeen bufetten dus dan kan je nog wel verstandig kiezen (wel je ruggegraat even inzetten voor goeie keuzes en niet over-eten), maar restaurants en in het vliegtuig zelf... vreselijk idd. :{
Dan valt het bij mij gelukkig nog wel mee met gemiddeld 1 keer per maand. :)

Ik kwam gisteren tot 14.500 stappen. *O* De weegschaal zei vanmorgen +1 ons, maar dat mag prima op dag 1 (of 2 of 3) van mijn menstruatie. :s)

En ik wilde nog een stukje leesvoer delen voor een beetje positive mindset vandaag: 10 praktische tips voor een verschrikkelijk leven ;)
Sommige wegrestaurants voor vrachtwagenchauffeurs hebben op de menukaart 'gezonde keuzes' aangegeven. Die hebben door dat veel van die mensen elke avond in restaurants moeten eten en je moet niet elke dag 'gedwongen' zijn om patat en schnitzel naar binnen te werken :D Mijn prof cardiologie zei al dat vrachtwagenchauffeur het ongezondste beroep ter wereld was: altijd zittend werk en slecht eten met te veel vet en te veel zout. Dus dan is het wel fijn als er gezonde keuzes in het menu zijn. Waarom hebben eigenlijk niet alle restaurants dat :@

De persoon die overigens met dat extreme 550 kcal per dag dieet bezig was is een chefkok. Dus mijn conclusie was al dat veel koks geen verstand hebben van wat nou gezond is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157287594
Die link is overigens grappig, BE :D
pi_157287666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Die link is overigens grappig, BE :D
^^ Erg leuk!!
pi_157287733
11 uur en ik zit nog steeds in (over the top flamboyante nieuwe) badjas. En ik ben vandaag vrij en heb geen verplichtingen en de zon schijnt. Wat zal ik eens gaan doen :+
pi_157287743
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:00 schreef Isabeau het volgende:
11 uur en ik zit nog steeds in (over the top flamboyante nieuwe) badjas. En ik ben vandaag vrij en heb geen verplichtingen en de zon schijnt. Wat zal ik eens gaan doen :+
Sporten O+
Ja doei.
pi_157287754
quote:
Stukkie wandelen of fietsen?
Ik moet nog douchen. Heb net gesport en boodschappen gedaan. Dan maar eens wat nakijkwerk verzetten en met de hond wandelen. :) En om 14.00 werken.
pi_157287804
Oh ja, lijst:

O: oats met banaan, rozijnen en melk
L: 350gr low fat griekse yoghurt met 150g bosvruchten
T: 2 boterhammen O+ smeerworst O+
S: 40 minuten zwemmen (1mijl/64 baantjes)
D: bangers & mash wrsch, waarbij de mash bestaat uit aardappel-, pompoen-, parsnip- en zoete aardappelpuree O+ Met wat mosterd.
Ja doei.
pi_157287828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

Sporten O+
Dat staat sowieso op het programma :Y

Ik ga denk ik eerst maar een stukje fietsen, dan tussendoor ergens een klein beetje wandelen. Een plekje bij mijn achillespees is gevoelig en wil geen full blown tendinopathie ontwikkelen. En daar ben ik een beetje bang voor, dus maar niet te veel op lopen.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:52:09 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_157288793
quote:
Wandelen! :Y O+

Mijn lijstje van vandaag:

O: kwarktaart
T: 2 gekookte eitjes
S: stukje hardlopen
L: 3 speltboterhammen, 2 met 1 plak 30+ kaas, 1 met appelstroop
T: rode paprika
T2: 200gr kwark, 50gr blauwe bessen
D: Marks & Spencer low kcal moussaka
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: