Was wel een goede ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vind AVNZMG nog steeds de beste slowchat ooit.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ook weer thuis
[..]
Was wel een goede ja.
En UDOWU![]()
En vol?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ook weer thuis
[..]
Was wel een goede ja.
En UDOWU![]()
Meen je dat?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ook weer thuis
[..]
Was wel een goede ja.
En UDOWU![]()
Ik had een Irish Burger. En kreeg daarna nog pizza gevoerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Vanaf dat ik een jaar of 6 was leerde ik al drietalig, portugees/nederlands thuis en engels op internationale scholen. En dan is de rest er makkelijk bij te doen. Toen ik 8 was ofzo kon ik vloeiend 3 talen spreken en gesprekken aangaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Ik heb pas echt een beetje Engels leren spreken op het HBO. Het gekke is dan weer wel, ik lees zo compleet Engelse
boeken weg. Ook op de middelbare school al. Duits lezen ook geen probleem. Maarja..
Portugees en spaans kunnen is een fijn opstapjequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:59 schreef Harmankardon het volgende:
Met kennis van Latijn kom je met de Romaanse talen een heel eind
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had een Irish Burger. En kreeg daarna nog pizza gevoerdElkaar voeren is wel een teken aan de wandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft al een vriendinnetje...quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar voeren is wel een teken aan de wand
Ik heb het al opgegeven met tinderquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef Faxie het volgende:
Whaha en ja hoor, de laatste Tindermatch blijkt ook een bot te zijn![]()
![]()
Nee, dat met die pizza was nadat yats al een poosje vertrokken wasquote:
Ik word er echt moedeloos vanquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven met tinder
Bezige dame, fladderende van man naar manquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, dat met die pizza was nadat yats al een poosje vertrokken was
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word er echt moedeloos van![]()
Inb4 boehoehoe da's niet aantrekkulluk![]()
Die concerten waar jij zo vaak heen gaat, loopt daar niks alternatiefs voor je tussen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word er echt moedeloos van![]()
Inb4 boehoehoe da's niet aantrekkulluk![]()
Je moet wat hèquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezige dame, fladderende van man naar man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Amper, en da's behoorlijk bizar gezien de diversiteitquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die concerten waar jij zo vaak heen gaat, loopt daar niks alternatiefs voor je tussen?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet wat hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet wat hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer blijf ik wat langer.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hoe moet ik dan nog een man versieren?quote:
Je moest eens wetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
'
haha ach volgens haar definitie ben ik geen echte man maar faxie wel_!
Niet. Neem kattenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan nog een man versieren?
Roep dat nou niet te hard, dit is fok hequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen zin om lid te worden van t inteeltclubje hierquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard, dit is fok he
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen zin om lid te worden van t inteeltclubje hier
Ren zolang het nog kan!quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof hier onderling iedereen met elkaar wiptquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo bedoelde ik het ook helemaal niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof hier onderling iedereen met elkaar wipt
Wingman was t toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt vanavondquote:
jeeeeeejjjjquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:58 schreef Dqod het volgende:
Ik mag gewoon een keer weer uitslapen morgen, wanne feest godnondeju
En zo het is maar netquote:
mijn wekker gaat weer om 6:00quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
En zo het is maar netVoelt fijn voor een keertje
Na dit weekend ook wel ff lekker
Jij had me vandaag niet nodig johquote:
Jawel, om over je te roddelen toen je weg wasquote:
Hehehequote:Op maandag 26 oktober 2015 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel, om over je te roddelen toen je weg was
Het werd raar bevonden dat yats mij z'n tindermatches showdequote:
Het waren geen bots?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het werd raar bevonden dat yats mij z'n tindermatches showde
Sommigen wel.quote:
Gewoon de kroeg in gaan. Kan zo makkelijk zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah dus toch
Kut Tinder. Ben het al wel weer aardig beu eigenlijk
'De kroeg' ....quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon de kroeg in gaan. Kan zo makkelijk zijn.
Alweer? Ben ik zo'n interessant roddelobject?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel, om over je te roddelen toen je weg was
Ga je in ieder geval van mond tot mondquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Alweer? Ben ik zo'n interessant roddelobject?
Liever in mijn bijzijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je in ieder geval van mond tot mond
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen lieverds
Wel lekker dat he nou weer gewoon licht is als je opstaat
Krassen omdat alle leuke feestdagen voorbij zijn en er de eerste drie maanden geen ruk gebeurt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu twee maanden 'gezellige' lange avonden, en dan in januari weer krassen omdat het allemaal te lang duurt voordat het weer langer licht is en warmer is.
Dat krassen kan wat mij betreft nu al beginnen. Vroeg donker.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu twee maanden 'gezellige' lange avonden, en dan in januari weer krassen omdat het allemaal te lang duurt voordat het weer langer licht is en warmer is.
Privé jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maak jij er dan maar een feestje van vandaag
MoBloquote:
Zijn er uitnodigingen verstuurd dan?quote:
* Yvie_lu loopt naar de brievenbusquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn er uitnodigingen verstuurd dan?
Oh ja, jij bent nog old-schoolquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu loopt naar de brievenbus
Ja, zowaar geen problemen met het OV vanochtendquote:
Dat is ook wel fijn ja, heb ik zondagochtend mogen doenquote:
Werk ze alvast!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ga er zo wel uit. Man de deur uit schoppen, ontbijt maken en dan aan de slag in mijn nieuwe bijna klare kantoor
Je bent van de trap gevallen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Damn wat zet verliefdheid oogkleppen op.
Issie vreemd gegaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Mijn moeder zegt altijd, je mag gerust verliefd worden als het maar niet blind is en daar heeft ze volkomen gelijk inquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik dacht 'misschien heb ik dit keer wel prijsquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je, R&P SC ff krassen
Daarom stuur ik altijd leuke E-kaarten die bewegen, veel glitters hebben en opeens een heel luid irritant deuntje door de speakers laten gallen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Postzegel gaat 73 cent kosten
Echt duur. Zo stuur je toch niet even leuk een kaartje meer
Is toch R&P he?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze optie nog niet had bedacht beangstigt mij
En? Hoofdprijs?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht 'misschien heb ik dit keer wel prijs'
Dat soort dingenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom stuur ik altijd leuke E-kaarten die bewegen, veel glitters hebben en opeens een heel luid irritant deuntje door de speakers laten gallen.
Ja, maar toch..quote:
Ik voel mij een beetje achtergesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij post hierDus natuurlijk!
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze optie nog niet had bedacht beangstigt mij
Vis wel?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?
Je kan ze nu zelfs op facebook gebruikenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat soort dingen
[..]
Ja, maar toch..
Duh al was ik laatst maar liefst 12 dagen cleanquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en je koffieHetgene dat bovenaan het verhuislijstje staat of niet?
Troost je dat je in ieder geval één iemand gelukkig hebt gemaakt vandaagquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij post hierDus natuurlijk!
Open relaties staat niet gelijk aan overal je tampeloeris in hangen he?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?
Oh dat is wel lang. Bewust als een test ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh al was ik laatst maar liefst 12 dagen clean
Vrijwillig koffie opgevenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh dat is wel lang. Bewust als een test ofzo?
Ahwquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijwillig koffie opgeven![]()
![]()
Keelontsteking en toen dat beter ging kreeg ik buikgriep
Die eerste bak viel eigenlijk een beetje tegen... Heb ik ook met roken gehadquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
AhwDan zal die eerste daarna wel extra lekker zijn geweest
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijkerquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd, je mag gerust verliefd worden als het maar niet blind is en daar heeft ze volkomen gelijk in
Je bestaat.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Opeens gaan al m'n lievelingsshirts kapot, wat heb ik God misdAan.
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:31 schreef FrauMilena het volgende:
Opeens gaan al m'n lievelingsshirts kapot, wat heb ik God misdAan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
Oh okequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet op Fok zetten.![]()
Maar gelukkig heeft het niet met m'n vaste vriend te maken.
Yayquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Maar ik vind je evengoed wel lief
Je plaatje faaltquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Dven het volgende:
Exact een jaar geleden
[ afbeelding ]
Nu is het 18 graden..
quote:
Die kat maakt het wel af jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Lijkt op zo'n mini kerststadje die nu overal buj tuincentra staan opgbouwd.Mooi!
bewijst dat de smaak waardeloos isquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die eerste bak viel eigenlijk een beetje tegen... Heb ik ook met roken gehad
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rusland uit een oud prentenboek
Oooo, maar dan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo voelt mijn hoofd nu ookquote:
Bier bij de BB! gistermiddag. Daarna avondeten bij schoonouders. Dus veel rakia en huisgemaakte wijnquote:
Rakia.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Bier bij de BB! gistermiddag. Daarna avondeten bij schoonouders. Dus veel rakia en huisgemaakte wijn
Goede rakia niet. En er veel bij eten natuurlijk. Veelgemaakte fout door vele buitenlandersquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Rakia.Lekker, maar geeft aardige katers.
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kak helemaal in door dat ov, was zo lekker wakker.
Goed moment van besef, lekker moment om te stoppenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en elke kut smaakt ook weer anders. Je punt?
Lekker kwijlen in het OVquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik kak helemaal in door dat ov, was zo lekker wakker.
eerder kedeng kedeng, kedeng kedeng *snurk*quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.
Ik dacht altijd dat he stoephoer wasquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee want nu smaakt het weer op en topquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed moment van besef, lekker moment om te stoppen
Leuke twist.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat he stoephoer was
Kloptquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerder kedeng kedeng, kedeng kedeng *snurk*
Zin in chocolade nu door jouw enthousiasme over koffiequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want nu smaakt het weer op en top
Met kut?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed moment van besef, lekker moment om te stoppen
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visiequote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visie
Is toch ergens stiekem ook gewoon het mooiste?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visie
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaastquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch ergens stiekem ook gewoon het mooiste?
Hahaha nou, het schommelen is weö zzzz.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat nog net niet.quote:
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaast.
Ja same, en kan er ook niks aan doen dat ik bij Fripsel dacht dat ze nog een back-up had.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.
Ook nooit echt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaast.
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan hebquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.
Ik snap het wel. Heeft ook niets te maken met het niet kunnen/willen settelen met iemandquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik heb tijdens relaties namelijk wel gewoon trio's gehad.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ook nooit echt.
Dus stiekem een beetje?
Klinkt als de ideale combinatiequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, wat lul ik. Momenteel heb ik sws alle vrijheid én alle liefde en genegenheid die ik nodig heb
Ik niet. Maar dat komt wel weerquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, wat lul ik. Momenteel heb ik sws alle vrijheid én alle liefde en genegenheid die ik nodig heb
Hoort allemaal bij het grote spel der liefde en lust, gaat toch om ervaring opdoenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je hebt mij op seksgebied al gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan heb.
Gij poëet :$quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee we gaan het hebben ove het weer
Frisjes maar fijn, zo mag de herfst wel zijn van mij.
ik wil niet naar buiten!quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee we gaan het hebben ove het weer
Frisjes maar fijn, zo mag de herfst wel zijn van mij.
Mijn hartquote:
Ik heb nog een paar dingetjes die afgevinkt moeten worden, maar ik zie niet in waarom dat niet binnen een relatie kanquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan heb.
vroeger begreep jij het ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
It isquote:
Ik snap het ook wel, maar bij mij zou het gewoon niet passen, denk ik. Settlen is een groot woord.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Heeft ook niets te maken met het niet kunnen/willen settelen met iemand
Oh, kijk aan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dingetjes die afgevinkt moeten worden, maar ik zie niet in waarom dat niet binnen een relatie kan
meh... Morgen weer.quote:
Wat voor oogkleppen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik snap je, sta er hetzelfde in. Trio's top want dan haal je er samen iemand bij, open relatie nee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb tijdens relaties namelijk wel gewoon trio's gehad.
Trio is inderdaad ook totaal anders dan een open relatie ja. Daar heb ik dan ook nooit moeilijk over gedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap je, sta er hetzelfde in. Trio's top want dan haal je er samen iemand bij, open relatie nee.
Zonder die discussie aan te zwengelen geloofde ik er al niet in en aangezien het mij een relatie van bijna elf jaar heeft gekost mwoah...
Je kunt ook niet iets echt begrijpen totdat je zelf in zo'n situatie belandt imoquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vroeger begreep jij het ook niet![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap je, sta er hetzelfde in. Trio's top want dan haal je er samen iemand bij, open relatie nee.
Zonder die discussie aan te zwengelen geloofde ik er al niet in en aangezien het mij een relatie van bijna elf jaar heeft gekost mwoah...
dit is het exact!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kunt ook niet iets echt begrijpen totdat je zelf in zo'n situatie beland imo
Tja, de open relatie, je wil je vaste partner niet kwijt maar je verlangt ook weer naar die vlinders van het prille begin, geen beginnen aan voor een gemiddeld mens.......maar goed daar moet iedereen lekker zelf achterkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vind ik welquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Trio is inderdaad ook totaal anders dan een open relatie ja. Daar heb ik dan ook nooit moeilijk over gedaan.
En in jouw geval mag het helemaal duidelijk zijn hoe je er in staat toch?
Alles? Ik heb helaas nog wel een flink lijstje open staan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij, heb je allemaal nog tegoedquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef yats het volgende:
[..]
Alles? Ik heb helaas nog wel een flink lijstje open staan.
Ja morgen ook nog, woensdag niet zo maar daarna weer mooiquote:
morgen bak-dag!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja morgen ook nog, woensdag niet zo maar daarna weer mooi
Nou...Gek genoeg staat een trio daar niet meer tussen. Al is dat voor herhaling vatbaar natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij, heb je allemaal nog tegoed
Voor nu vind ik het fijn. De situatie, alles. Voelt goed, is balans etc. En ik ben niemand ook maar iets verplicht wat eigenlijk niet in me zit. Dus ja, ik ben content.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is het exact!
Ik begreep het vroeger ook niet. En elke situatie is anders![]()
Maar ik wil het niet meer, jij?
Ja ik ben denk ik sws nog niet (weer) aan settelen toe. Totdat ik 'diegene' tref, maar dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar bij mij zou het gewoon niet passen, denk ik. Settlen is een groot woord.
ja, dan is het echt wat voor jou! Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor nu vind ik het fijn. De situatie, alles. Voelt goed, is balans etc. En ik ben niemand ook maar iets verplicht wat eigenlijk niet in me zit. Dus ja, ik ben content.
Als het verkeerd dreigt te gaan oid, houdt het op
Daarom, kwestie van juiste persoon op juiste tijdstip aantreffen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik sws nog niet (weer) aan settelen toe. Totdat ik 'diegene' tref, maar dat zien we dan wel weer
Herkenbaar. Alleen ben ik daar op sommige momenten ook wel even klaar meequote:
Zeg je ff alsof dat het gemakkelijkste in de wereld isquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, kwestie van juiste persoon op juiste tijdstip aantreffen.
Nee da's ook allerminst handig met kind, zo'n situatiequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, dan is het echt wat voor jou! Fijn dat het zo goed gaat!
Voor mij niet meer, niet met een baby.. En ik wil eigenlijk gewoon nesten. Daar ben ik nu langzaaaaaam mee bezig en dat gaat
Ja joh doe je toch gewoon 'effe'.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je ff alsof dat het gemakkelijkste in de wereld is
Connectiesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom, kwestie van juiste persoon op juiste tijdstip aantreffen.
Precies. Je loopt in de supermarkt met je mandje tegen elkaar aan, kijkt in elkaars ogen enquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh doe je toch gewoon 'effe'.
Oh dacht dat we het over een sekslijstje haddenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Alleen ben ik daar op sommige momenten ook wel even klaar mee
BAM!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Je loopt in de supermarkt met je mandje tegen elkaar aan, kijkt in elkaars ogen en![]()
Klaar.
Jij winkelt wel erg ver van huis.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Je loopt in de supermarkt met je mandje tegen elkaar aan, kijkt in elkaars ogen en![]()
Klaar.
Je spreekt haar aan met de magische woorden...quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klaar.
Zou wel een goede openingszin zijn. Want broodquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je spreekt haar aan met de magische woorden...
Is het brood op?
Timing is sowieso mijn slechte puntquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Weinig dingen zo mooi en pijnlijk als de juiste persoon op het verkeerde moment tegenkomen.![]()
Gewoon vaker naar de supermarkt gaan, of alleen wanneer het wel het juiste moment isquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Weinig dingen zo mooi en pijnlijk als de juiste persoon op het verkeerde moment tegenkomen.![]()
Het was de conducteur en je was niet ingecheckt?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BAM!
Ik had het laatst in de trein, leuke vent, we keken elkaar steeds weer aan en bij het uitstappen kwam er een glimlach.
Ik weet niet wat het was maar het was wel leuk![]()
Neequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het was de conducteur en je was niet ingecheckt?
Spanning
Zeg ik niet. Maar past wel bij dat romantishce beeld dat ik er bij hebquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg je ff alsof dat het gemakkelijkste in de wereld is
Ja. Ik wel. Met random mensen, in dit geval.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dacht dat we het over een sekslijstje hadden
Zo begon in 2006 mijn vakantieliefdequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel een goede openingszin zijn. Want brood.
Dus dat is wel een voorspoedig begin dan
Heerlijk die tragiek juist, de donkere krochten van het leven zijn vele malen interessanter dan de zoete Disney variantquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
Met random mensen ga je al snel iets missen inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Ik wel. Met random mensen, in dit geval.
Tis maar waar je van houdtquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk die tragiek juist, de donkere krochten van het leven zijn vele malen interessanter dan de zoete Disney variant
Tenzij random mensen juist op je lijstje staanquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef rival het volgende:
[..]
Met random mensen ga je al snel iets missen inderdaad
Ben er wel even een beetje klaar mee met het sneaken en de donkere steegjesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk die tragiek juist, de donkere krochten van het leven zijn vele malen interessanter dan de zoete Disney variant
Het zijn wel vormende ervaringen, maar deze deed toch wel even pijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vocht?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
Of je ontmoet elkaar bij iemand anders thuis en er is iets, maar je kan niet plaatsen wat het is. En gaandeweg wordt dat steeds duidelijker
ik "ken"quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:18 schreef Harmankardon het volgende:
Met binnen blijven zitten sippen ontmoet je in ieder geval niemand
ditquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:24 schreef Dqod het volgende:
Of je ontmoet elkaar bij iemand anders thuis en er is iets, maar je kan niet plaatsen wat het is. En gaandeweg wordt dat steeds duidelijker
Gotta catch em allquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Tenzij random mensen juist op je lijstje staan
"Niks" is altijd nog beter dan weer een afwijzing.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik "ken"
Zo'n persoon. Ik begrijp dat niet.
En toch is het nodig om aan stront gelikt te hebben om de smaak van rosbief te kunnen waarderen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben er wel even een beetje klaar mee met het sneaken en de donkere steegjes
Dat spreek ik ook nergens tegenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En toch is het nodig om aan stront gelikt te hebben om de smaak van rosbief te kunnen waarderen.
Dat lekt met enige regelmaat langs m'n benen ja :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Of van je chocomel gaan drinkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:34 schreef Dqod het volgende:
Katten die aan je tepel snuffelen gaat dan toch wel weer een stapje te vurrrr
DAMAGNIEquote:
Sorry ik heb geen zin in een open relatie vragenvuur op dit moment.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe reageerde je vriend op het feit dat je liefdeverdriet voor/over/naar een ander voelde?
Gewoon een bloedhond nemen, die vinden alles voor je.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Stoppen met zoeken. Loslaten. En dan: *bam*
En waarom heb jij dan ook alweer een katquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:38 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon een bloedhond nemen, die vinden alles voor je.
duidelijkquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen zin in een open relatie vragenvuur op dit moment.
ondertussen zeuren en van anderen verwachten dat ze je helpen of koppelen en vrienden hun fb lijst beloeren naar datevlees + hoog eisenlijstje is erger in mijn ogenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
"Niks" is altijd nog beter dan weer een afwijzing.
Weissman?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar voor die persoon is dat allemaal waarschijnlijk minder pijnlijk dan weer een afwijzingquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ondertussen zeuren en van anderen verwachten dat ze je helpen of koppelen en vrienden hun fb lijst beloeren naar datevlees + hoog eisenlijstje is erger in mijn ogen
Wijsheid dezequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Stoppen met zoeken. Loslaten. En dan: *bam*
waarom die onnodige knipoog?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Maar voor die persoon is dat allemaal waarschijnlijk minder pijnlijk dan weer een afwijzing
ditquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
Ik vind niks helemaal niet beter dan (weer) een afwijzing. Dan maar weer op m'n bek gaan en er wat van leren ipv niks en dus ook niks opsteken
Ik heb een smileyprobleem.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom die onnodige knipoog?
En nee. Want niemand wijst die persoon af want persoontje doet nooit wat behalve zeuren
ik merk het,quote:
Heb je ook wel weer gelijk in ja.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:45 schreef Dqod het volgende:
Ik vind niks helemaal niet beter dan (weer) een afwijzing. Dan maar weer op m'n bek gaan en er wat van leren ipv niks en dus ook niks opsteken
Is meer jouw probleem toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik merk het,
Komt denigrerend over. Jammer.
Dat zit tussen jouw oren dan. Zonde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik merk het,
Komt denigrerend over. Jammer.
Lekker laten gaan en niks van aantrekkenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zal wel weer niet. Veel plezier met roddelen daar
Als je zo open en eerlijk op FOK! bent dan is dat ook echt de enige manier om daar mee om te gaanquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker laten gaan en niks van aantrekken
Weet ik :$quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in ja.
Ja dat moet ook wel, sommige mensen kotsen je gewoon uit of vinden het leuk om je zwart te maken of over je te roddelen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je zo open en eerlijk op FOK! bent dan is dat ook echt de enige manier om daar mee om te gaan
Dat swsquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, viben, dat is wat we doen
Wintertijdquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sws
Er is iets mis met me trouwens. Sinds gisteren niks anders gedaan dan soppen :$
Scheelt dat het gross een stel anonieme rukkertjes zijn die je toch nooit irl zou tegenkomen. En alles wat een beetje anders is is natuurlijk een makkelijk doelwit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat moet ook wel, sommige mensen kotsen je gewoon uit of vinden het leuk om je zwart te maken of over je te roddelen.
Ik zou dat niet mis noemen. Eigenlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sws
Record gevestigd?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat sws
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scheelt dat het gross een stel anonieme rukkertjes zijn die je toch nooit irl zou tegenkomen. En alles wat een beetje anders is is natuurlijk een makkelijk doelwit.
Fripsel, je weet dat ik niet over je roddel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zal wel weer niet. Veel plezier met roddelen daar
Ik zojuist en mijn conclusie was hetzelfdequote:Op maandag 26 oktober 2015 10:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb wel eens in de gym SC gekeken.
![]()
![]()
![]()
Grote kans dat de rode vloed er dan gauw weer aankomtquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou dat niet mis noemen. Eigenlijk.
Daar hebben we apparatuur voorquote:
Niet zeggen joh, die lezen hier allemaal mee, dadelijk komen ze ons klappen met hun grote spierenquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:59 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb wel eens in de gym SC gekeken.
![]()
![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zeggen joh, die lezen hier allemaal mee, dadelijk komen ze ons klappen met hun grote spieren
* Yvie_lu wacht geduldig tot de gespierde mannen komenquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zeggen joh, die lezen hier allemaal mee, dadelijk komen ze ons klappen met hun grote spieren
Lekker toekijken zekerquote:Op maandag 26 oktober 2015 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu wacht geduldig tot de gespierde mannen komen
Mag er ook een laagje vet overheen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu wacht geduldig tot de gespierde mannen komen
Wat moet je/ik er anders mee?quote:
Ja hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag er ook een laagje vet overheen?
Ik had precies hetzelfde. "Ja maar, ik wil eigenlijk even juist helemaal niks, maar dit voelt tegelijk te goed."quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Wijsheid deze. Zo vond ik ook
. Toen wilde ik niet eens in eerste instantie omdat ik dat 'losgelaten' gevoel wel lekker vond. Silly me
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |