Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visiequote:
quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visie
Is toch ergens stiekem ook gewoon het mooiste?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Af en toe word ik heel vrolijk van jouw posts. Gewoon ook nog de heerlijk ouderwetse romantische visie
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaastquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch ergens stiekem ook gewoon het mooiste?
Hahaha nou, het schommelen is weö zzzz.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kedeng kedeng, kedeng kedeng, oehooeee.
Dat nog net niet.quote:
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaast.
Ja same, en kan er ook niks aan doen dat ik bij Fripsel dacht dat ze nog een back-up had.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.
Ook nooit echt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik wel. Heb in een relatie ook nooit echt de behoefte gehad aan een ander ernaast.
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan hebquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap open relaties niet zo. Maar dat heeft meer te maken met hoe ik zelf tik denk ik.
Ik snap het wel. Heeft ook niets te maken met het niet kunnen/willen settelen met iemandquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, ik heb tijdens relaties namelijk wel gewoon trio's gehad.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ook nooit echt.
Dus stiekem een beetje?
Klinkt als de ideale combinatiequote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, wat lul ik. Momenteel heb ik sws alle vrijheid én alle liefde en genegenheid die ik nodig heb
Ik niet. Maar dat komt wel weerquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
Maar goed, wat lul ik. Momenteel heb ik sws alle vrijheid én alle liefde en genegenheid die ik nodig heb
Hoort allemaal bij het grote spel der liefde en lust, gaat toch om ervaring opdoenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
Je hebt mij op seksgebied al gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan heb.
Gij poëet :$quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee we gaan het hebben ove het weer
Frisjes maar fijn, zo mag de herfst wel zijn van mij.
ik wil niet naar buiten!quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee we gaan het hebben ove het weer
Frisjes maar fijn, zo mag de herfst wel zijn van mij.
Mijn hartquote:
Ik heb nog een paar dingetjes die afgevinkt moeten worden, maar ik zie niet in waarom dat niet binnen een relatie kanquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Maar zou er zelf niet voor kiezen. Maar dat komt misschien ook omdat ik alles wat ik zou willen doen op seksgebied wel gedaan heb.
vroeger begreep jij het ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Dqod het volgende:
It isquote:
Ik snap het ook wel, maar bij mij zou het gewoon niet passen, denk ik. Settlen is een groot woord.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Heeft ook niets te maken met het niet kunnen/willen settelen met iemand
Oh, kijk aan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar dingetjes die afgevinkt moeten worden, maar ik zie niet in waarom dat niet binnen een relatie kan
meh... Morgen weer.quote:
Wat voor oogkleppen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Damn wat zet verliefdheid oogkleppen op.
Ik snap je, sta er hetzelfde in. Trio's top want dan haal je er samen iemand bij, open relatie nee.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb tijdens relaties namelijk wel gewoon trio's gehad.
Trio is inderdaad ook totaal anders dan een open relatie ja. Daar heb ik dan ook nooit moeilijk over gedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap je, sta er hetzelfde in. Trio's top want dan haal je er samen iemand bij, open relatie nee.
Zonder die discussie aan te zwengelen geloofde ik er al niet in en aangezien het mij een relatie van bijna elf jaar heeft gekost mwoah...
Je kunt ook niet iets echt begrijpen totdat je zelf in zo'n situatie belandt imoquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vroeger begreep jij het ook niet![]()
![]()
Preciesquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik snap je, sta er hetzelfde in. Trio's top want dan haal je er samen iemand bij, open relatie nee.
Zonder die discussie aan te zwengelen geloofde ik er al niet in en aangezien het mij een relatie van bijna elf jaar heeft gekost mwoah...
dit is het exact!quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je kunt ook niet iets echt begrijpen totdat je zelf in zo'n situatie beland imo
Tja, de open relatie, je wil je vaste partner niet kwijt maar je verlangt ook weer naar die vlinders van het prille begin, geen beginnen aan voor een gemiddeld mens.......maar goed daar moet iedereen lekker zelf achterkomen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:03 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vind ik welquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Trio is inderdaad ook totaal anders dan een open relatie ja. Daar heb ik dan ook nooit moeilijk over gedaan.
En in jouw geval mag het helemaal duidelijk zijn hoe je er in staat toch?
Alles? Ik heb helaas nog wel een flink lijstje open staan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wees blij, heb je allemaal nog tegoedquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef yats het volgende:
[..]
Alles? Ik heb helaas nog wel een flink lijstje open staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |