Werk ze alvast!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ga er zo wel uit. Man de deur uit schoppen, ontbijt maken en dan aan de slag in mijn nieuwe bijna klare kantoor
Je bent van de trap gevallen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Damn wat zet verliefdheid oogkleppen op.
Issie vreemd gegaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Mijn moeder zegt altijd, je mag gerust verliefd worden als het maar niet blind is en daar heeft ze volkomen gelijk inquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik dacht 'misschien heb ik dit keer wel prijsquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je, R&P SC ff krassen
Daarom stuur ik altijd leuke E-kaarten die bewegen, veel glitters hebben en opeens een heel luid irritant deuntje door de speakers laten gallen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Postzegel gaat 73 cent kosten
Echt duur. Zo stuur je toch niet even leuk een kaartje meer
Is toch R&P he?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze optie nog niet had bedacht beangstigt mij
En? Hoofdprijs?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht 'misschien heb ik dit keer wel prijs'
Dat soort dingenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom stuur ik altijd leuke E-kaarten die bewegen, veel glitters hebben en opeens een heel luid irritant deuntje door de speakers laten gallen.
Ja, maar toch..quote:
Ik voel mij een beetje achtergesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij post hierDus natuurlijk!
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze optie nog niet had bedacht beangstigt mij
Vis wel?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?
Je kan ze nu zelfs op facebook gebruikenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat soort dingen
[..]
Ja, maar toch..
Duh al was ik laatst maar liefst 12 dagen cleanquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en je koffieHetgene dat bovenaan het verhuislijstje staat of niet?
Troost je dat je in ieder geval één iemand gelukkig hebt gemaakt vandaagquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij post hierDus natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |