Was wel een goede ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vind AVNZMG nog steeds de beste slowchat ooit.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ook weer thuis
[..]
Was wel een goede ja.
En UDOWU![]()
En vol?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ook weer thuis
[..]
Was wel een goede ja.
En UDOWU![]()
Meen je dat?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef SiIk het volgende:
Zo. Ook weer thuis
[..]
Was wel een goede ja.
En UDOWU![]()
Ik had een Irish Burger. En kreeg daarna nog pizza gevoerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Vanaf dat ik een jaar of 6 was leerde ik al drietalig, portugees/nederlands thuis en engels op internationale scholen. En dan is de rest er makkelijk bij te doen. Toen ik 8 was ofzo kon ik vloeiend 3 talen spreken en gesprekken aangaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?![]()
Ik heb pas echt een beetje Engels leren spreken op het HBO. Het gekke is dan weer wel, ik lees zo compleet Engelse
boeken weg. Ook op de middelbare school al. Duits lezen ook geen probleem. Maarja..
Portugees en spaans kunnen is een fijn opstapjequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:59 schreef Harmankardon het volgende:
Met kennis van Latijn kom je met de Romaanse talen een heel eind
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had een Irish Burger. En kreeg daarna nog pizza gevoerdElkaar voeren is wel een teken aan de wandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij heeft al een vriendinnetje...quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar voeren is wel een teken aan de wand
Ik heb het al opgegeven met tinderquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef Faxie het volgende:
Whaha en ja hoor, de laatste Tindermatch blijkt ook een bot te zijn![]()
![]()
Nee, dat met die pizza was nadat yats al een poosje vertrokken wasquote:
Ik word er echt moedeloos vanquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb het al opgegeven met tinder
Bezige dame, fladderende van man naar manquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, dat met die pizza was nadat yats al een poosje vertrokken was
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word er echt moedeloos van![]()
Inb4 boehoehoe da's niet aantrekkulluk![]()
Die concerten waar jij zo vaak heen gaat, loopt daar niks alternatiefs voor je tussen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik word er echt moedeloos van![]()
Inb4 boehoehoe da's niet aantrekkulluk![]()
Je moet wat hèquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bezige dame, fladderende van man naar man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Amper, en da's behoorlijk bizar gezien de diversiteitquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die concerten waar jij zo vaak heen gaat, loopt daar niks alternatiefs voor je tussen?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet wat hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet wat hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer blijf ik wat langer.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hoe moet ik dan nog een man versieren?quote:
Je moest eens wetenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
'
haha ach volgens haar definitie ben ik geen echte man maar faxie wel_!
Niet. Neem kattenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan nog een man versieren?
Roep dat nou niet te hard, dit is fok hequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen zin om lid te worden van t inteeltclubje hierquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard, dit is fok he
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen zin om lid te worden van t inteeltclubje hier
Ren zolang het nog kan!quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof hier onderling iedereen met elkaar wiptquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zo bedoelde ik het ook helemaal niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof hier onderling iedereen met elkaar wipt
Wingman was t toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt vanavondquote:
jeeeeeejjjjquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:58 schreef Dqod het volgende:
Ik mag gewoon een keer weer uitslapen morgen, wanne feest godnondeju
En zo het is maar netquote:
mijn wekker gaat weer om 6:00quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
En zo het is maar netVoelt fijn voor een keertje
Na dit weekend ook wel ff lekker
Jij had me vandaag niet nodig johquote:
Jawel, om over je te roddelen toen je weg wasquote:
Hehehequote:Op maandag 26 oktober 2015 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel, om over je te roddelen toen je weg was
Het werd raar bevonden dat yats mij z'n tindermatches showdequote:
Het waren geen bots?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het werd raar bevonden dat yats mij z'n tindermatches showde
Sommigen wel.quote:
Gewoon de kroeg in gaan. Kan zo makkelijk zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah dus toch
Kut Tinder. Ben het al wel weer aardig beu eigenlijk
'De kroeg' ....quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon de kroeg in gaan. Kan zo makkelijk zijn.
Alweer? Ben ik zo'n interessant roddelobject?quote:Op maandag 26 oktober 2015 00:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jawel, om over je te roddelen toen je weg was
Ga je in ieder geval van mond tot mondquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Alweer? Ben ik zo'n interessant roddelobject?
Liever in mijn bijzijnquote:Op maandag 26 oktober 2015 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga je in ieder geval van mond tot mond
Ja!quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:49 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen lieverds
Wel lekker dat he nou weer gewoon licht is als je opstaat
Krassen omdat alle leuke feestdagen voorbij zijn en er de eerste drie maanden geen ruk gebeurt.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu twee maanden 'gezellige' lange avonden, en dan in januari weer krassen omdat het allemaal te lang duurt voordat het weer langer licht is en warmer is.
Dat krassen kan wat mij betreft nu al beginnen. Vroeg donker.quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Nu twee maanden 'gezellige' lange avonden, en dan in januari weer krassen omdat het allemaal te lang duurt voordat het weer langer licht is en warmer is.
Privé jaquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maak jij er dan maar een feestje van vandaag
MoBloquote:
Zijn er uitnodigingen verstuurd dan?quote:
* Yvie_lu loopt naar de brievenbusquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn er uitnodigingen verstuurd dan?
Oh ja, jij bent nog old-schoolquote:Op maandag 26 oktober 2015 08:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
* Yvie_lu loopt naar de brievenbus
Ja, zowaar geen problemen met het OV vanochtendquote:
Dat is ook wel fijn ja, heb ik zondagochtend mogen doenquote:
Werk ze alvast!quote:Op maandag 26 oktober 2015 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ga er zo wel uit. Man de deur uit schoppen, ontbijt maken en dan aan de slag in mijn nieuwe bijna klare kantoor
Je bent van de trap gevallen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Damn wat zet verliefdheid oogkleppen op.
Issie vreemd gegaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Mijn moeder zegt altijd, je mag gerust verliefd worden als het maar niet blind is en daar heeft ze volkomen gelijk inquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:02 schreef Fripsel het volgende:
Ik dacht 'misschien heb ik dit keer wel prijsquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je, R&P SC ff krassen
Daarom stuur ik altijd leuke E-kaarten die bewegen, veel glitters hebben en opeens een heel luid irritant deuntje door de speakers laten gallen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Postzegel gaat 73 cent kosten
Echt duur. Zo stuur je toch niet even leuk een kaartje meer
Is toch R&P he?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze optie nog niet had bedacht beangstigt mij
En? Hoofdprijs?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht 'misschien heb ik dit keer wel prijs'
Dat soort dingenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom stuur ik altijd leuke E-kaarten die bewegen, veel glitters hebben en opeens een heel luid irritant deuntje door de speakers laten gallen.
Ja, maar toch..quote:
Ik voel mij een beetje achtergesteld.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij post hierDus natuurlijk!
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze optie nog niet had bedacht beangstigt mij
Vis wel?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?
Je kan ze nu zelfs op facebook gebruikenquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat soort dingen
[..]
Ja, maar toch..
Duh al was ik laatst maar liefst 12 dagen cleanquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij en je koffieHetgene dat bovenaan het verhuislijstje staat of niet?
Troost je dat je in ieder geval één iemand gelukkig hebt gemaakt vandaagquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij post hierDus natuurlijk!
Open relaties staat niet gelijk aan overal je tampeloeris in hangen he?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja maar, open relatie en zulks. Vreemdgaan geen optie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |