Je blijft mijn broquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zojuist een vaporizer besteldIk ben nu officieel een flikker
![]()
Net alsof je aan een aansteker zit te lurkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.html
Maar dan met allerlei snufjes erbij, tip van een vriend, ben benieuwd
Liefquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou niet minder van je nu je uit de kast bent hoor.
Ja zit ook nog een zuigstuk bij besteld was ook 30 euroquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net alsof je aan een aansteker zit te lurken. Maar, ik hoop dat ie bevalt
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Voor mij blijf een eckte man en derhalve ook gewoon welkom op de vismeet.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja zit ook nog een zuigstuk bij besteld was ook 30 euro
Lekker zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja hoor, als het bestek nog niet schoon genoeg is naar mijn mening laat ik hem gewoon opnieuw afwassen. :$quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Past Kaneel zich aan aan je wat dat betreft?
Ik ben dan wel benieuwd wat voor een dingen op jouw manier moeten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet onprettig hoor. Als anderen er een probleem mee hebben blijven ze maar weg.
Mits drank, fuck yeahquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij blijf een eckte man en derhalve ook gewoon welkom op de vismeet.
Mag ik ook een lurkslangquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem wel wat mee voor je hoor
ben benieuwd, laat eens weten of dat ding werkt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.html
Maar dan met allerlei snufjes erbij, tip van een vriend, ben benieuwd
Wanneer is die eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij blijf een eckte man en derhalve ook gewoon welkom op de vismeet.
Samen op vakantie is een prima relatietest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, als het bestek nog niet schoon genoeg is naar mijn mening laat ik hem gewoon opnieuw afwassen. :$
Maar ik durf er niets over te beweren tot we op vakantie zijn geweest, daar komen mijn naarste trekjes namelijk bij boven doorgaans.
ik zie jou niet aan een of andere waterkant in een tentje zitten te kleumen hoor, bels. of je moet wachten tot het zomer is.quote:
Zomer 2016. Ik wil niet zitten vernikkelen in de kou.quote:
pro actieve vrouw die de trein schoonmaakt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef Californium het volgende:
Er zit een vrouw voor me in de trein die niet kan ophouden met zeuren over de smerige wc's( en over medereizigers die de trein niet schoon houden) maar wel besluit haar flesje water half leeg te gooien in het gangpad!
Sommige mensen...
Ik denk eerder dat ze andere mensen wil laten verongelukken met die plas water..quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
pro actieve vrouw die de trein schoonmaakt?
Planning en dergelijke voornamelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd wat voor een dingen op jouw manier moeten?
Dat zie je goedquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie jou niet aan een of andere waterkant in een tentje zitten te kleumen hoor, bels. of je moet wachten tot het zomer is.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zomer 2016. Ik wil niet zitten vernikkelen in de kou.
Volgens JB ben jij nog geen eckte man en ik vertrouw blindelings op haar oordeel.quote:
Ja, eigenlijk durf ik dat niet meer na het vorige fiasco.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen op vakantie is een prima relatietest.
'quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens JB ben jij nog geen eckte man en ik vertrouw blindelings op haar oordeel.
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.quote:
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.quote:
Faxie is ook wel een echte man.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
'
haha ach volgens haar definitie ben ik geen echte man maar faxie wel_!
Ik doe niks, vorige meet al fulltime zitten klussen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.
Daar zeikt en zwelgt 'ie teveel voor.quote:
Heb nog wel eentje voor je, moet je wel stevig aan lurken wil er wat uitkomen.quote:
Hoofd lanterfanten bij deze.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik doe niks, vorige meet al fulltime zitten klussen.
Verrassend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.
Nou ja, JB en ik.
Omg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje voor je, moet je wel stevig aan lurken wil er wat uitkomen.
![]()
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zeikt en zwelgt 'ie teveel voor.
Ik zie het probleem niet, jullie mogen vast ook drinkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.
Nou ja, JB en ik.
Jij kent ook niet zoveel mannen, toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
Wow, shit is aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga niet in dergelijke pakjes rondlopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, jullie mogen vast ook drinken
Een redelijk aantal. Tenzij de definitie is dat ze niet mogen zeiken, dan zijn ze inderdaad op een hand te tellen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent ook niet zoveel mannen, toch?
Jurk is ook prima hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet in dergelijke pakjes rondlopen.
Ik zeur nooit of zelden, ik vind klagende, zeurende en mierende mannen dan ook een echte afknapperquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dresscode was dirndl. En de enige dirndl die ik heb (nou ja had), laat niet veel aan de verbeelding over. Dus neequote:
Ach daar is Eyoor weer hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die wil ik dan sowieso wel eens zienquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dresscode was dirndl. En de enige dirndl die ik heb (nou ja had), laat niet veel aan de verbeelding over. Dus nee.
van mannen die niet klagen daarentegen krijg je wel een stijf piemeltje?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeur nooit of zelden, ik vind klagende, zeurende en mierende mannen dan ook een echte afknapper
Heb ik niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die wil ik dan sowieso wel eens zien
die van de bierglaspic?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dresscode was dirndl. En de enige dirndl die ik heb (nou ja had), laat niet veel aan de verbeelding over. Dus nee.
Heerlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Harmankardon het volgende:
Loka zit wat te trollen en iedereen hapt
Welnee ik ben volbloed hetero maar ik vind homo's wel te gek om mee om te gaanquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
van mannen die niet klagen daarentegen krijg je wel een stijf piemeltje?
Het maakt mij niet uit hoor. Maar mannen als ze ziek zijn bijvoorbeeld. Wat een dramaqueens worden de meesten dan ineens.quote:
Whahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor. Maar mannen als ze ziek zijn bijvoorbeeld. Wat een dramaqueens worden de meesten dan ineens.
Waka waka waka.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Harmankardon het volgende:
Loka zit wat te trollen en iedereen hapt
Die echte shit is inderdaad kakduur, niet waard om dan maar een keer per jaar aan te hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Aan m'n zusje gegeven voor carnaval. Wil stiekem nog wel eens een echte hebben, maar die zijn tyfus duur
.
Een beetje excentriek en flamboyant zijn misstaat een man niet. Beetje jammer dat het me een paar faggotcrushes heeft opgeleverd als pubermeisje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee ik ben volbloed hetero maar ik vind homo's wel te gek om mee om te gaan
Mijn Duitse vriendin heeft er éénquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die echte shit is inderdaad kakduur, niet waard om dan maar een keer per jaar aan te hebben![]()
Dat is ons woordquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje excentriek en flamboyant zijn misstaat een man niet. Beetje jammer dat het me een paar faggotcrushes heeft opgeleverd als pubermeisje.
Een Duitser/Duitse die geen lederhosen/dirndl heeft is sowieso geen echte Duitser.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Duitse vriendin heeft er één. Echt een gaaf ding. Alleen moet ze d'r bh opvullen anders ziet het er niet uit zegt ze
.
Met de jouwe lukt dat welquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe groot moeten je borsten eigenlijk zijn voor een duidelijk decolleté?
Ik bedoel zo eentje dat je hoe je dat noemen 'inkijk hebt'.
Of constantquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Samzz het volgende:
Iedereen zeurt of zeikt toch wel eens? De één wat meer dan de ander.
Google had hier geen antwoord op, dus ik denk niet dat er een concrete maat op staat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom Google jij op decolleté?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Google had hier geen antwoord op, dus ik denk niet dat er een concrete maat op staat.
Nee joh, de mijne zie je bijna niet in de meeste shirts.quote:
Kan altijd. Daar heb je van die speciale BH's voor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, de mijne zie je bijna niet in de meeste shirts.
En zo'n 'gleuf' ertussen heb ik ook niet, ook al doe ik iets aan dat ingesneden is tot navel, dan is het daar nog gewoon vlak hoor. Maar vrag me wel af wat voor soort maat je borsten zijn wanneer je dat wel kunt hebben.
Dan heb ik het niet goed gezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zo'n 'gleuf' ertussen heb ik ook niet, ook al doe ik iets aan dat ingesneden is tot navel, dan is het daar nog gewoon vlak hoor. Maar vraag me wel af wat voor soort maat je borsten zijn wanneer je dat wel kunt hebben.
Oh ja, dat krijg ik ook nooit. Denk dat je daarvoor wel minstens een D-cup moet hebben. Dat ze zo tegen elkaar geplakt zijn bedoel je toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zo'n 'gleuf' ertussen heb ik ook niet, ook al doe ik iets aan dat ingesneden is tot navel, dan is het daar nog gewoon vlak hoor. Maar vraag me wel af wat voor soort maat je borsten zijn wanneer je dat wel kunt hebben.
Ohja, die maximizers. Je kunt bijna geen onopgevulde meer kopen, helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan altijd. Daar heb je van die speciale BH's voor.
Ja, inderdaad, dat de zijkanten elkaar kunnen raken en je daarom zo'n streepje ziet in het decolleté.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat krijg ik ook nooit. Denk dat je daarvoor wel minstens een D-cup moet hebben. Dat ze zo tegen elkaar geplakt zijn bedoel je toch?
Is ook wel outfit afhankelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat krijg ik ook nooit. Denk dat je daarvoor wel minstens een D-cup moet hebben. Dat ze zo tegen elkaar geplakt zijn bedoel je toch?
Met zo'n geultje waar je dan je kwakje in dumpt en dat het dan zo via dat geultje richting haar navel meandert.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vies.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n geultje waar je dan je kwakje in dumpt en dat het dan zo via dat geultje richting haar navel meandert.
Hhnngggquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat de zijkanten elkaar kunnen raken en je daarom zo'n streepje ziet in het decolleté.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n geultje waar je dan je kwakje in dumpt en dat het dan zo via dat geultje richting haar navel meandert.
Doe es niet zo preuts.quote:
Met een push-up bh valt er van een a-cup nog wat te maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het best gek, want ik heb toch ctje maar die komt daar bij lange na niet in de buurt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een push-up bh valt er van een a-cup nog wat te maken.
Ik zal deze taak zeer serieus nemenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.
Je hebt geen uitnodiging ontvangen?quote:
Ja, maar daar zitten ze niet tegen elkaar.quote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal deze taak zeer serieus nemen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt geen uitnodiging ontvangen?
Bij mij zitten ze altijd tegen elkaarquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten ze niet tegen elkaar.
Okay.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten ze niet tegen elkaar.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tijden dat wij nog werden uitgenodigd zijn voorbij, Fax.
Lekker plakkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze altijd tegen elkaar.
Al reactie gehad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:
Misschien zelf maar meetje organiseren dan....
Ik heb een begrafenis, jammer man.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:
Misschien zelf maar meetje organiseren dan....
Laten we onze eigen meet organiseren als protest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
De tijden dat wij nog werden uitgenodigd zijn voorbij, Fax.
Neequote:Op zondag 25 oktober 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt geen uitnodiging ontvangen?
Die housewarming weet ik dan weer niks van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niks van een meet. Hoorde alleen iets over een potentiële housewarming.
Niet mijn housewarming toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik weet niks van een meet. Hoorde alleen iets over een potentiële housewarming.
Zou het leuk vinden als jullie kwamen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:02 schreef Californium het volgende:
Ik zie al genoeg Fok!kers buiten Fok! om. Geen zin in grote meet voorlopig. Misschien LoLa dr housewarming dan volgend jaar
Dus dat, ik heb geen tijd voor grote meets en de mensen die ik wil zien zie ik wel 1 op 1.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
Heb maar een paar mensen die ik sowieso nog wil zien dit jaar, dan hoeven die meets allemaal niet voor mij
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
Heb maar een paar mensen die ik sowieso nog wil zien dit jaar, dan hoeven die meets allemaal niet voor mij
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als jullie kwamen.
Daar heb je dan wel tijd voor?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus dat, ik heb geen tijd voor grote meets en de mensen die ik wil zien zie ik wel 1 op 1.
[..]
[..]
Echt normaal al druk maar nu met verhuizing erbij is niet tof meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Jammer altijd van die gruwelijk volle decembermaand
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Binnenkort een kleine herhaling van de Den Haag meet?
Heb daar echt nooit last van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:04 schreef MissMSX het volgende:
Jammer altijd van die gruwelijk volle decembermaand
Klopt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel tijd voor?
Klinkt eerder als prioriteit.
Alles platleggen. Fuck die verplichtingen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt normaal al druk maar nu met verhuizing erbij is niet tof meer![]()
Leukquote:
Gekapt met FOK!.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:06 schreef Harmankardon het volgende:
Waar is HW eigenlijk, over meets gesproken?
Uhm maar zonder auto kan ik niet verhuizen. Die moet echt apk gekeurd wordenquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles platleggen. Fuck die verplichtingen.
Jammer dat ik nu niet bij m'n Loka got time for that plaatje kanquote:
Ik ook.quote:
Ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar ik wil wel weer een keer een kroeg-meet. Of een meet bij iemand thuis met een grotere groep mensen.
Ja. Vraag me niet hoe of wat, geen idee.quote:
Kroegmeetsquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar ik wil wel weer een keer een kroeg-meet. Of een meet bij iemand thuis met een grotere groep mensen.
quote:
Zat er aan te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Vraag me niet hoe of wat, geen idee.
Die flarden van herinneringenquote:
Op de terugweg van de kroeg moet je in een fuik komen. Krijg je de vraag hoeveel je hebt gedroken, zeg je een glas of 8 (alleen fris hequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:13 schreef bamibij het volgende:
oei het topic slaat gelijk dooddan niet hoor jongens
quote:
Cranberry juice, niks mis mee.quote:
Thee en koffie om laten we zeggen half 1 in de nacht in een kroeg gaat me wat te verquote:
Normale gang van zaken.quote:
Nog geneukt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godver dat was gaaf 2 jaar terug met gasten uit ABO
Doe je beter dan ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee al sliep ik wel naast een leuke man op een hotelkamer
Kom maar hier hoor...quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ik lig altijd alleen
.
Namen en rugnummersquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee al sliep ik wel naast een leuke man op een hotelkamer
Moet ik de volgende keer beter opletten, duidelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ik lig altijd alleen
.
Inderdaad, niet zo druk zijn met andere meisjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik de volgende keer beter opletten, duidelijk
Welke kroeg zijn jullie toen heen geweest?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godver dat was gaaf 2 jaar terug met gasten uit ABO
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik de volgende keer beter opletten, duidelijk
Ouch Hosti.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo druk zijn met andere meisjes.
Je leeft, je leertquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo druk zijn met andere meisjes.
Gewoon 1 op 1 meeten toch?quote:
Ligt er aan wie dat zegtquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
1 op 1 meeten is toch gewoon een ander woord voor neuken?
Nee, hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
quote:
Gelukkig is de echte mannen vismeet niet 1 op 1.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
Nou nee hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
Nee, da's yats gezelligheid.quote:
Uhhhhhh....quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Welke kroeg zijn jullie toen heen geweest?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhhhhhh....![]()
Een kleintje op een hoekje.
In de blaauwe hand en de hemel brouwerscafe hebben we wat gegeten en nog meer gedronken
Blaauwe handquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhhhhhh....![]()
Een kleintje op een hoekje.
In de blaauwe hand en de hemel brouwerscafe hebben we wat gegeten en nog meer gedronken
Superleuk personeel daar en mijn biertjesquote:
Hemeltje is ook goed jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Superleuk personeel daar en mijn biertjes
De hemel ook
Erg gezellig
Maar das nogal snel als je bier op hebt
quote:
Zegt mij beide niksquote:
Eens naar Nimma gaan dusquote:
Jij beschikt over een oude Van Dalen?quote:
Januari?quote:
Ja, leukquote:
Ik zei het, wat houd dat in?quote:
*Van Dalequote:
Hij dacht aan Van Halen. Die jongens die wél naar Amerika gingen.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij dacht aan Van Halen. Die jongens die wél naar Amerika gingen.
Kaarsjes aan, wijntje erbij, nieuwe Adele spelend op de achtergrond.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, yatsgezellig zou nu dus wat vozen moeten zijn?
Het wordt steeds duidelijkerquote:
Je bent niet uit op coïtus?quote:
Die tekenfilm dude?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
Van Halen doet me denken aan ValHallen en nostalgieen zo
.
Nooit. Wat denk je wel niet van mij. Ik ben netjes.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, wijntje erbij, nieuwe Adele spelend op de achtergrond.
Als je net zo goed in neuken bent als in liegen...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit. Wat denk je wel niet van mij. Ik ben netjes.
Voor jou een vraag...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed in neuken bent als in liegen...
iOS 9.1? Nieuwe emojiquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
En toen besloot mijn telefoon maar even een update te gaan installeren
Jonguh, upgrade je shit manquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
iOS 9.1? Nieuwe emoji
Al heb ik zelf nog steeds niet de vorige 'nieuwe' emoji. Die met huidskleuren en zo.
Die dingen heb ik echt al maanden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
iOS 9.1? Nieuwe emoji
Al heb ik zelf nog steeds niet de vorige 'nieuwe' emoji. Die met huidskleuren en zo.
Leuk als ze dat zelf bepalenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
Geen negerboksen kunnen geven...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
iOS 9.1? Nieuwe emoji
Ja ja, doe ik niet zo vaak.quote:
Kreeg een melding en lette niet echt opquote:
Paar dingetjes, allemaal beter, fancier en makkelijker in mijn ogenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja ja, doe ik niet zo vaak.![]()
Verandert er veel ten opzichte van iOS 8? Ben een beetje auti wat dat betreft.
Alleen dat lettertype hè. Ach ja, laat ik eerst eens ruimte maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paar dingetjes, allemaal beter, fancier en makkelijker in mijn ogen
Oooooooooooooh?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg een melding en lette niet echt op![]()
Android hierquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Allemaal iOSach kunnen jullie ook niks aan doen
Jij moet gewoon je grafbek houden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Allemaal iOSach kunnen jullie ook niks aan doen
Echte negers hebben een BlackBerry.quote:
Leugens bewijst je post.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ik gebruik nog oldskool ascii voor smilies.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je grafbek houden.Niet zeiken.
Dat zeg ik niet. Er zijn maar een paar mensen die weten wat het inhoud.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Kom maar langsquote:
Voor de rest hoeft het niet zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er zijn maar een paar mensen die weten wat het inhoud.
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs
Meh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs
Shots firedquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.
Dan nietquote:
Bring it.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
als we zouden whappen had je dit nooit durven zeggen.
/smoothness
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Nou vurtquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet echt eens m'n pc opruimen en m'n (telefoon)foto's sorteren. Godver wat een bende.
Met de nodige intenties toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.
Ja, dat denken wij, zegt yats net, maar dat is niet zo. Of zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem nog een biertjequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kut, vergeten![]()
Ik ben net een zeef
Wie, aeque? Zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die geilt zelf een beetje op yats
Maar de intentie tot meer was er.... ga ik dan vanuit. We zeggen hetzelfde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het yatsgezellig was dan is er dus niks gebeurt. Dat was de strekking.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar zo werd het bedoeld.
Wanneer ben je weer in de buurt van de piano? Zonder nodige intenties overigens.quote:
Om de meester de quoten:quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De doelstelling ligt er wel, die doelstelling wordt alleen nooit gehaald.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef aeque het volgende:
Yatsgezellig(heid): Een date waarbij de bedoeling is dat er meer gaat gebeuren dan alleen elkaar zien waarbij de focus ligt op coïtus. Echter vindt dit niet plaats en wordt er daarom achteraf gecommuniceerd dat het 'gezellig' was om het feit te negeren en te verbloemen voor de buitenwereld dat de coïtus niet plaats heeft gevonden. Dit fenomeen nam men voor het eerst waar op Fok! door de user yats. Vandaar dat de term naar zijn uitvinder is benoemd, yatsgezellig(heid).
Uh, morgenochtend en middag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in de buurt van de piano? Zonder nodige intenties overigens.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
Skynetquote:
De zoek-/vindvaardigheden van sommigen hier. Ik ben er nog niet uit of ik het indrukwekkend of angstaanjagend vind.quote:
5 seconden werk met mycroft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoek-/vindvaardigheden van sommigen hier. Ik ben er nog niet uit of ik het indrukwekkend of angstaanjagend vind.
De middag ben ik er ook.quote:
Dat laatste.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoek-/vindvaardigheden van sommigen hier. Ik ben er nog niet uit of ik het indrukwekkend of angstaanjagend vind.
Dat zegt mij bijv alweer niks.quote:
De verkorte versie ja.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh ja, hoe was de nieuwe deken Samzz
De rest zoekt t maar lekker uit met hun definitiesquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, wat boeit het wat de oorspronkelijke betekenis is? Het woord is gehijackt en betekent nu gewoon wat de rest vindt.
Over leugenaars gesprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |