Ik ook.quote:
Ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar ik wil wel weer een keer een kroeg-meet. Of een meet bij iemand thuis met een grotere groep mensen.
Ja. Vraag me niet hoe of wat, geen idee.quote:
Kroegmeetsquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook.Maar ik wil wel weer een keer een kroeg-meet. Of een meet bij iemand thuis met een grotere groep mensen.
quote:
Zat er aan te komen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Vraag me niet hoe of wat, geen idee.
Die flarden van herinneringenquote:
Op de terugweg van de kroeg moet je in een fuik komen. Krijg je de vraag hoeveel je hebt gedroken, zeg je een glas of 8 (alleen fris hequote:Op zondag 25 oktober 2015 19:13 schreef bamibij het volgende:
oei het topic slaat gelijk dooddan niet hoor jongens
quote:
Cranberry juice, niks mis mee.quote:
Thee en koffie om laten we zeggen half 1 in de nacht in een kroeg gaat me wat te verquote:
Normale gang van zaken.quote:
Nog geneukt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godver dat was gaaf 2 jaar terug met gasten uit ABO
Doe je beter dan ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee al sliep ik wel naast een leuke man op een hotelkamer
Kom maar hier hoor...quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ik lig altijd alleen
.
Namen en rugnummersquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee al sliep ik wel naast een leuke man op een hotelkamer
Moet ik de volgende keer beter opletten, duidelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je beter dan ik. Ik lig altijd alleen
.
Inderdaad, niet zo druk zijn met andere meisjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik de volgende keer beter opletten, duidelijk
Welke kroeg zijn jullie toen heen geweest?quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Godver dat was gaaf 2 jaar terug met gasten uit ABO
quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik de volgende keer beter opletten, duidelijk
Ouch Hosti.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo druk zijn met andere meisjes.
Je leeft, je leertquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo druk zijn met andere meisjes.
Gewoon 1 op 1 meeten toch?quote:
Ligt er aan wie dat zegtquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
1 op 1 meeten is toch gewoon een ander woord voor neuken?
Nee, hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
quote:
Gelukkig is de echte mannen vismeet niet 1 op 1.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
Nou nee hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:
Nee, da's yats gezelligheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |