quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.
Voor een optimist als ik is dat soms best lastig handelenquote:
Nope, wat dat betreft ben ik erg blij met mijn autoquote:
Wat rij jij dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, wat dat betreft ben ik erg blij met mijn autoJe hoort de kwaliteit als je de deur keihard dicht gooit
Samenvatting?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, gaat er hard aan toe tussen uitstraling en faxie. Gelukkig maar dat het topic volgepost werd voor er posts verwijderd konden worden.
Ach, valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, gaat er hard aan toe tussen uitstraling en faxie. Gelukkig maar dat het topic volgepost werd voor er posts verwijderd konden worden.
Nou nou, wat gaat het er hard aan toe. De bits en bytes vliegen echt van het scherm afquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Iets met overval, touw, en nek.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, wat gaat het er hard aan toe. De bits en bytes vliegen echt van het scherm af
Lekker stoken, heerlijk johquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Herkenbaar. Als zelfmedelijden een naam had was het deze SC welquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor een optimist als ik is dat soms best lastig handelen
Iets met benzine en vuurquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfdquote:
Meh, niet mijn merkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfd
Ik zie het niet eens meerquote:
Benzquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfd
Dat kanquote:
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Slopel, het gedrocht van de Duitse autofabrikanten
Wij kunnen praten broquote:
Een E30 M3 ok, maar dat is ook de enige BMWquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kanIk was ook meer een bmw man maar dit rijd als een droom
Zelfkastijding eerderquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als zelfmedelijden een naam had was het deze SC wel
Wie weet...quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man koop toch een ticket naar USA, gewoon doen.
Ik bedoel meer dat ik toe ben aan vakantiequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klamp je daar nou niet aan vast.
Nee, lees even t topic terug. Ik heb geen zin in negatief gedoe, ondanks dat ik me nu even eenzaam voel. Maar dat veranderd ook wel weer.quote:
Ik heb ook echt een hekel om aan dat merk te werken, alleen ik twijfel, als ik meer hekel heb aan campers op Opelquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijk
Beetje dit idee weer...quote:
Verandertquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet...
[..]
Ik bedoel meer dat ik toe ben aan vakantie
[..]
Nee, lees even t topic terug. Ik heb geen zin in negatief gedoe, ondanks dat ik me nu even eenzaam voel. Maar dat veranderd ook wel weer.
Mijn eerste auto was een subaru impreza 555 gt turbo limited edition. Hard gaan heb ik wel gehad, liever luxe nuquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een E30 M3 ok, maar dat is ook de enige BMW, voor de rest een Ur Quattro, nieuwe a3 sportback
, mijn Polo
een Delta Intergrale rally
Gister in een nieuwe A6 s-line gezeten. Godsammequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een E30 M3 ok, maar dat is ook de enige BMW, voor de rest een Ur Quattro, nieuwe a3 sportback
, mijn Polo
een Delta Intergrale rally
Fijn spul jonguhquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister in een nieuwe A6 s-line gezeten. Godsamme
Shitsubishi, Peugotalloss, Auding, Missan, etc.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijk
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje dit idee weer...
[ afbeelding ]
Gotver, moest lachenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje dit idee weer...
[ afbeelding ]
Gammelzakiquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Shitsubishi, Peugotalloss, Auding, Missan, etc.
Leasebakkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister in een nieuwe A6 s-line gezeten. Godsamme
De suggestie van gas vond ik ook niet verkeerd hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ophangen vind ik wel humaner dan levend verbranden.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
De suggestie van gas vond ik ook niet verkeerd hoor
Ik vind audi nog niet 100% meekomen met benz of bmw, gaat wel die richting op maar nog niet helemaal.quote:
Ben nu anders wel blij met onze leasebak. Hoogstens eigen risico aftikken en van het gezeik af. Niet terug in schadevrije jaren, zelf niet me schade blijven zitten mocht er iets gebeuren, omdat een allrisk verzekering voor auto's in onze prijsklasse qua kopen geen zin heeft etc.quote:
Gooi er wat anders in zou ik zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Auto's en moordplannen, leuke onderwerpen wel
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben nu anders wel blij met onze leasebak. Hoogstens eigen risico aftikken en van het gezeik af. Niet terug in schadevrije jaren, zelf niet me schade blijven zitten mocht er iets gebeuren, omdat een allrisk verzekering voor auto's in onze prijsklasse qua kopen geen zin heeft etc.
Was zuur met onze vorige autonet APK distributie riem en alles laten doen voor meer dan 1000 euro met de gedachte dan gaat hij nog wel even mee.
Twee weken later rijd iemand onze auto aan gort, economisch total loss (schrijf je dat zo?).zit je met de gebakken peren, geloof dat hij voor de aanrijding nog 3000 euro waard was maar door het onderhoud wisten we wel wat we er aan hadden. Dat is bij een "nieuwe" auto in die prijsklasse maar de vraag.
Ik mis mooie vrouwen in het rijtjequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Auto's en moordplannen, leuke onderwerpen wel
nah, heb niet echt wat te vertellen Anders dan over de kinderen en das hier ook niet zo'n gewenst onderwerpquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gooi er wat anders in zou ik zeggen
die miste ik dan ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis mooie vrouwen in het rijtje
Kom op JB, dat kan jij bestquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, heb niet echt wat te vertellen Anders dan over de kinderen en das hier ook niet zo'n gewenst onderwerp
ben n beetje mopperig vanwege m'n ex, maar dat komt ook te vaak aan bod.quote:
Sarcasme.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:14 schreef bamibij het volgende:
Pak hem terug door mij te doen JB! Wij schelen ook wel een jaar of 20.
Arme meid.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben n beetje mopperig vanwege m'n ex, maar dat komt ook te vaak aan bod.
Hij heeft wel weer een of andere lekkere jonge slet aan de haak geslagen, zal wat? Jaar of 20, schelen
Vertel me z'n geheimquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer een of andere lekkere jonge slet aan de haak geslagen, zal wat? Jaar of 20, schelen
14 jaar danquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Jij bent 15?
Maar daar gaat t niet om, tis meer t beeld dat hij de kinderen meegeeft op deze manier, wat hij doet moet hij zelf weten, maar zij worden er altijd bij betrokken...
Hij dumpt ze ook die ene keer in de mnd dat ze bij hem zijn zodat hij uit kan gaan met z'n nieuwe aanwinst. Elke keer t zelfde, al 8 jaar
Die zal ook nooit veranderen denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
charisma en arrogantie.quote:
* noteertquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
charisma en arrogantie.
En dat icm zielige verhalen over z'n verleden (incl mij en z'n andere exen)
goed! Verder weinig te melden aan dat front, gaat gewoon goed/normaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zal ook nooit veranderen denk ik
Hoe is het met je zusje trouwens?
Ja?quote:
Ben je nog in Arnhem?quote:
Goed om te horen, doe haar de groetjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed! Verder weinig te melden aan dat front, gaat gewoon goed/normaal.
Ja, ik zit in de bus naar t stadion. Tot hoe laat ben je in Arnhem?quote:
Nog niet in Arnhem, maar wil zo die kant op. Dus op z'n vroegst over een uur daar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik zit in de bus naar t stadion. Tot hoe laat ben je in Arnhem?
Jij mag ook heur.quote:
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog niet in Arnhem, maar wil zo die kant op. Dus op z'n vroegst over een uur daar.
Maar weet niet of ik t uithou tot na de voetbal
Yats is out of my league.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meer
Ja, en daarom vraag ik dus yatsquote:
Kom je ook?quote:
Wanneer kom je eens mijn kant op?quote:
Definieer 'mijn kant'quote:
doe ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed om te horen, doe haar de groetjes
De stad waar niemand over wilt praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Ja, nooit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Het zal nietquote:
M'n zusje woont wel daar.quote:
Zit tegenwoordig ook in Arnhem, dus niet meer nodig.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Het kan in Almere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het blijft jammer dat we elkaar laatst net misgelopen zijn bij de bioscoop. Andere keer dan maar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, helaas.Andere bezigheden.
Thxs! Dat komt vast goed. De laatste drie jaar hebben we 5 van de 7 ontmoetingen gewonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:33 schreef bamibij het volgende:
yats veel plezier bij vitesse, doe me een lol en rol dat zooitje uit de hoofdstad ff op..
Heyquote:
Reincheck.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat we elkaar laatst net misgelopen zijn bij de bioscoop. Andere keer dan maar?
Dat is waar, het centrum is erg leuk geworden met de uitbreidingquote:
En pizza bij Woodstone.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, het centrum is erg leuk geworden met de uitbreiding
daarom!quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, het centrum is erg leuk geworden met de uitbreiding
Die schijnen inderdaad briljant te zijnquote:
Dat komt goed. Hopelijk voor de housewarming een keer?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reincheck.
Hoe was die film trouwens?
Zonde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die schijnen inderdaad briljant te zijn
Al weet ik dat niet aangezien ik geen kaas lust
Als ze op Silk lijkt zit het wel goedquote:
Depp is altijd goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt goed. Hopelijk voor de housewarming een keer?
Als je van maffia/misdaadfilms houd een aanrader. Plus, Johny Depp is weer geniaal
Komend bedrijfsuitje is daar, dus ik zie het welquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde.Ze serveren vast ook wel zonder (geiten)kaas, maar dat maakt de pizza juist zo lekker.
Black Mass?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt goed. Hopelijk voor de housewarming een keer?
Als je van maffia/misdaadfilms houd een aanrader. Plus, Johny Depp is weer geniaal
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ze op Silk lijkt zit het wel goed
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:09 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat garnalenvissen was echt fantastisch. Zou om 1 uur beginnen om 2 uur nog niks te zien. Toedeloe dan.
Ik ook niet. Maar ze zouden op het strand gaan vissen met trekpaarden. En dat wilde ik wel graag zien, maar ik ga daar niet staan wachten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt never nooit het geduld hebben om te vissen.
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt never nooit het geduld hebben om te vissen.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.
Zo vissen echte mannenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.
Ik voel een vismeet voor eckte mannen aankomen.quote:
Gezellig met zijn tweeën dus, als ik het hier zo leesquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel een vismeet voor eckte mannen aankomen.
Mits bier doe ik meequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig met zijn tweeën dus, als ik het hier zo lees
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.quote:
I'm not.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.
Een dirndl ja?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.
Jij bent sowieso geen eckte manquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Dan blijf je maar weg en zoeken we een ander gewillig dienstmeisje!
Lokasenna interesse?
Zij wel, jij mag in een andere outfit.quote:
Oké. Doei.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna interesse?
French maid outfit oid?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij wel, jij mag in een andere outfit.
Als haar decolleté maar goed zichtbaar is.quote:
Snotneus, ga in de zandbak spelenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna interesse?
Wat zijn de criteria?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent sowieso geen eckte man
Nog niet iig.
Dat is fijn, ga ik verkleed als schol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij wel, jij mag in een andere outfit.
Geen zin meer in, Faxie vertrapt elke keer m'n zandtaartjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Snotneus, ga in de zandbak spelen
Het zou me niks verbazen als jij er nog eentje zou hebben ookquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is fijn, ga ik verkleed als schol.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In elk geval boven de 30 zijn wmb.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In elk geval boven de 30 zijn wmb.
Ik draag dit. En als het je niet bevalt dan heb je pechquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als haar decolleté maar goed zichtbaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik draag dit. En als het je niet bevalt dan heb je pech.
ApprovedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Haha, nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als jij er nog eentje zou hebben ook
[..]
Oelala die hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou willen dat ik van die open hakken aankon![]()
[..]
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alleen andere schoenen aan doen, vissen is meestal aan het water en met dit weer betekent dat modder
compact en kleverig.
Waarom kan je dat niet?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:17 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oelala die hakken![]()
Zou willen dat ik van die open hakken aankon
[..]
Beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dus jij, ik en Air samen vissen met samzz?quote:
Kom ik weer met m'n fibromyalgie gezeurquote:
[..]
Hallo daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar je snapt mijn ideequote:Op zondag 25 oktober 2015 15:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Samzz heeft wel wat meer sex-appeal dan dat plaatje
Ah ja, ik wist het maar had er even niet aan gedacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n fibromyalgie gezeur![]()
Krijg sowieso snel last van m'n pezen/aanhechtingen/spieren, en hakken maken dat erger. Bij een hak waarbij de schoen zich om m'n enkel sluit heb ik net het verschil tussen "pijnlijk maar loopbaar" en "veeg me bij elkaar".
Ik heb jaren terug zoiets laten zien in portugal, ze snapten er niks vanquote:
Haar bergen zijn groterquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Samzz heeft wel wat meer sex-appeal dan dat plaatje
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug zoiets laten zien in portugal, ze snapten er niks van
Ik was het niet zelf hoor, ik kan absoluut niet hakkenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:31 schreef bamibij het volgende:
van die vieze rave wijven met opgeschoren haar
sssstquote:
Ik bedoel maarquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sssst
Kwam laatst nog een foto van vroegah tegen... Al die flyers op mijn slaapkamermuur![]()
Flyers
Ik moest teruggaan om het te checkenquote:
Ik had niks met de muziek maar de flyers waren wel altijd erg mooiquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sssst
Kwam laatst nog een foto van vroegah tegen... Al die flyers op mijn slaapkamermuur![]()
Flyers
Ja vond ik ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niks met de muziek maar de flyers waren wel altijd erg mooi
ik knipte altijd de mooiste stukken uit die flyers om te gebruiken als cover in cassettebanddoosjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had niks met de muziek maar de flyers waren wel altijd erg mooi
Jong spookjequote:
Ik plakte ze op van alles, van schriften tot mappen en agenda'squote:Op zondag 25 oktober 2015 15:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ik knipte altijd de mooiste stukken uit die flyers om te gebruiken als cover in cassettebanddoosjes.
jij bent zo oudquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:38 schreef perro. het volgende:
[..]
ik knipte altijd de mooiste stukken uit die flyers om te gebruiken als cover in cassettebanddoosjes.
Ja snap ik, schijnt nog steeds te gebeuren. In die tijd luisterde ik echter nog naar Bert & Ernie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Om feesten te promoten
Kak ik zou willen dat ik wist waar die foto lag.
die flyers zijn wel een beetje aan het uitsterven :squote:Op zondag 25 oktober 2015 15:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja snap ik, schijnt nog steeds te gebeuren. In die tijd luisterde ik echter nog naar Bert & Ernie.
ik ook.... Maar dan stoned met lachbuienquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja snap ik, schijnt nog steeds te gebeuren. In die tijd luisterde ik echter nog naar Bert & Ernie.
Dat welquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die flyers zijn wel een beetje aan het uitsterven :s
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook.... Maar dan stoned met lachbuien
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bandjes en Bic pennenquote:
Je mag m'n badkamer wel schoonmaken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verveel me![]()
Kan geen doos meer zien
En heb ook geen zin meer om op te ruimen
Voor, je hebt namelijk een uur extraquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag m'n badkamer wel schoonmaken.Ik had een planning gemaakt voor vandaag, maar ik loop een uur achter.
Heb ik vrijdag al gedaan dus nee dank je.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag m'n badkamer wel schoonmaken.Ik had een planning gemaakt voor vandaag, maar ik loop een uur achter.
Whahahahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor, je hebt namelijk een uur extra
Ja nee. Shush. Qua planning niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor, je hebt namelijk een uur extra
Dan maar douchen zonder toeschouwers.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik vrijdag al gedaan dus nee dank je.
Ik ga niet andermans shit opruimen kom nou
kut! dat zei je er niet bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja nee. Shush. Qua planning niet.
[..]
Dan maar douchen zonder toeschouwers.
Ik zit vol verrassingenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut! dat zei je er niet bij![]()
Kzal je aan je haren meesleuren en je onder een koude douche zetten
Samen heel heet douchen dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zit vol verrassingen![]()
Maar koude douche zie ik niet zitten hoor.
Dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje, let je ff niet op is Lola weer aan het hosselen hoor
Hoger trek ik niet, kom ik er knalrood uit.quote:
Als je koude voeten hebt en dan onder hete douche gaat zodat het tintelt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.
[..]
Hoger trek ik niet, kom ik er knalrood uit.Maar 38 is weer zo kouddddd.
Dat voelt zo raar. Loop altijd maar een beetje te stappen als dat gebeurt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je koude voeten hebt en dan onder hete douche gaat zodat het tintelt.![]()
![]()
![]()
38 is idd veel te koud
Of jij ziet het verkeerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.
[..]
Hoger trek ik niet, kom ik er knalrood uit.Maar 38 is weer zo kouddddd.
Dan wel opbouwen, als ik koude voeten heb is meteen lava heet niet echt fijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of jij ziet het verkeerd![]()
En douchen moet heet, like, fucking heet.
Nee jij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of jij ziet het verkeerd![]()
En douchen moet heet, like, fucking heet.
Succes!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja prima, hosti ook.
Maar het is tijd.
[ afbeelding ]
Zing je er ook zo mooi bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja prima, hosti ook.
Maar het is tijd.
[ afbeelding ]
Goedemiddagquote:
Ik reed vandaag langs een dorp dat 'Drie' heet en dacht dat jij daar maar de burgemeester moet worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:43 schreef Dqod het volgende:
Dat mensen praten in de trein is wel leuk, maar dat je de halve coupé bij elkander moet schreeuwen is dan toch wel weer n bietje jammer
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik reed vandaag langs een dorp dat 'Drie' heet en dacht dat jij daar maar de burgemeester moet worden.
Nergens. Er is enkel een Driedorp in Gelderland.quote:
Bij Ermelo in de buurt.quote:
Ook goed, mocht ik ooit weggaan hier :pquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nergens. Er is enkel een Driedorp in Gelderland.
Icm samzz' post; ach soquote:
Klein beginnen en dan steeds meer annexeren.quote:
Touchequote:Op zondag 25 oktober 2015 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein beginnen en dan steeds meer annexeren.
Ik weet nog niet waar ik zin in heb. Misschien wel pizza'tje of shoarmaquote:
Mooi klote, ik had gehoopt dat ajax een flink pak slaag zou krijgenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef SiIk het volgende:
1-3, zit ik hier straks met een niet te genieten yats...
Ook lekker. Maak t mij nou niet zo moeilijk met al die extra keuzesquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik zin in heb. Misschien wel pizza'tje of shoarma
Of misschien subway of pasta
Heb gelukkig nog een uur trein voor de boeg!
bohquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:19 schreef Dqod het volgende:
Gaan we nog eens mixed grill-ontbijten, cali? :$
Wacht even, een grilled meat ontbijt met dames erbij? Waar kan ik mij opgeven?quote:
ach daar zet ie zich voor jou wel over heenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef SiIk het volgende:
1-3, zit ik hier straks met een niet te genieten yats...
Ik ben goftedomme toch geen circusattractie godnondejuquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wacht even, een grilled meat ontbijt met dames erbij? Waar kan ik mij opgeven?
bij mijn secretaressequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wacht even, een grilled meat ontbijt met dames erbij? Waar kan ik mij opgeven?
Heb ik je gegeven toen ik je anaal namquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
Zelfs nieuwe broeken gaan weer wijder zitten. Het afvallen houdt maar niet op.Misschien toch een lintworm.
Je vond me te dik?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik je gegeven toen ik je anaal nam
Ik vond je rectum gewoon mooi :$quote:
Thanks, dat hoor ik vaker.quote:
Ja sorry dat ik het de vorige keer kwam verstorenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben goftedomme toch geen circusattractie godnondeju
Altijd t zelfde met die kerels, overal met hun neus er bovenop
Mannen, je kan nog beter katten houden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef Dqod het volgende:
Zoek je eigen mixed grill-ontbijt-partner
Lamnekken, profiteurs
Jij bent de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik het de vorige keer kwam verstoren
Geen enkel probleemquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel.
Alleen kom je de volgende keer maar uurtje later :$
Echt ehquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen, je kan nog beter katten houden.
Nu durft ze niet meer natuurlijkquote:
Ik heb liever kipjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik koos ook de ergste soort dieren voor het effect.quote:
Da's t hele punt :$quote:
Terecht wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik koos ook de ergste soort dieren voor het effect.
Of mannen met katten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hosti dusquote:
aangezien het gros van de mannen tegenwoordig dik onder de plak zitten, en jij volgens mij behoorlijk dominant bent vind ik dat geen rare aanname.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti dus
Rare aanname dit perro
je moet gewoon niet met de trein gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:48 schreef Dqod het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon collectief uit de trein flikkeren
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben goftedomme toch geen circusattractie godnondeju
Altijd t zelfde met die kerels, overal met hun neus er bovenop
Ik wist niet dat het je zo dwars zatquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef Dqod het volgende:
Zoek je eigen mixed grill-ontbijt-partner
Lamnekken, profiteurs
Lees Piquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:49 schreef perro. het volgende:
[..]
aangezien het gros van de mannen tegenwoordig dik onder de plak zitten, en jij volgens mij behoorlijk dominant bent vind ik dat geen rare aanname.
Er zat een lief omaatje tegenover me dat me groette.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:48 schreef Dqod het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon collectief uit de trein flikkeren
Je mag wel bij mij komen ontbijten, danquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat je het zo dwars zat
lees mijn muts.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Lees Pi.
En ik ben niet echt dominant eigenlijk...
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen ontbijten, dan.
muts, check.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:52 schreef perro. het volgende:
[..]
lees mijn muts.
ah. hmm. volgzaam ja? had ik niet achter je gezocht, gezien je poststijl.
alle vrouwen lullen veel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
muts, check.
Ik heb een sterke mening over sommige dingen en ik lul veel, maar ik ga redelijk makkelijk mee met anderen eigenlijk qua praktisch ofzo ja.
Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
ach daar zet ie zich voor jou wel over heen
Heb ik dus absoluut niet... Fijn welquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel van het dingen moeten een soort van op mijn manier. :$
Het valt mee inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
ach daar zet ie zich voor jou wel over heen
Jaaaaaaquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zojuist een vaporizer besteldIk ben nu officieel een flikker
![]()
Zo'n e-smoker?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Ik hou niet minder van je nu je uit de kast bent hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Ik vind het niet onprettig hoor. Als anderen er een probleem mee hebben blijven ze maar weg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik dus absoluut niet... Fijn wel
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Past Kaneel zich aan aan je wat dat betreft?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet onprettig hoor. Als anderen er een probleem mee hebben blijven ze maar weg.
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.htmlquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:01 schreef perro. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb deze gehad. kutding, werkte voor geen meter. merkte ik na een week of 3 toen ik weer een gewoon jointje rookte. daarna ding nooit meer aangeraakt.
welke heb je besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |