quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.
Voor een optimist als ik is dat soms best lastig handelenquote:
Nope, wat dat betreft ben ik erg blij met mijn autoquote:
Wat rij jij dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, wat dat betreft ben ik erg blij met mijn autoJe hoort de kwaliteit als je de deur keihard dicht gooit
Samenvatting?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, gaat er hard aan toe tussen uitstraling en faxie. Gelukkig maar dat het topic volgepost werd voor er posts verwijderd konden worden.
Ach, valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, gaat er hard aan toe tussen uitstraling en faxie. Gelukkig maar dat het topic volgepost werd voor er posts verwijderd konden worden.
Nou nou, wat gaat het er hard aan toe. De bits en bytes vliegen echt van het scherm afquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Iets met overval, touw, en nek.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, wat gaat het er hard aan toe. De bits en bytes vliegen echt van het scherm af
Lekker stoken, heerlijk johquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Herkenbaar. Als zelfmedelijden een naam had was het deze SC welquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor een optimist als ik is dat soms best lastig handelen
Iets met benzine en vuurquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfdquote:
Meh, niet mijn merkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfd
Ik zie het niet eens meerquote:
Benzquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfd
Dat kanquote:
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Slopel, het gedrocht van de Duitse autofabrikanten
Wij kunnen praten broquote:
Een E30 M3 ok, maar dat is ook de enige BMWquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat kanIk was ook meer een bmw man maar dit rijd als een droom
Zelfkastijding eerderquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Herkenbaar. Als zelfmedelijden een naam had was het deze SC wel
Wie weet...quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Man koop toch een ticket naar USA, gewoon doen.
Ik bedoel meer dat ik toe ben aan vakantiequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klamp je daar nou niet aan vast.
Nee, lees even t topic terug. Ik heb geen zin in negatief gedoe, ondanks dat ik me nu even eenzaam voel. Maar dat veranderd ook wel weer.quote:
Ik heb ook echt een hekel om aan dat merk te werken, alleen ik twijfel, als ik meer hekel heb aan campers op Opelquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijk
Beetje dit idee weer...quote:
Verandertquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet...
[..]
Ik bedoel meer dat ik toe ben aan vakantie
[..]
Nee, lees even t topic terug. Ik heb geen zin in negatief gedoe, ondanks dat ik me nu even eenzaam voel. Maar dat veranderd ook wel weer.
Mijn eerste auto was een subaru impreza 555 gt turbo limited edition. Hard gaan heb ik wel gehad, liever luxe nuquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een E30 M3 ok, maar dat is ook de enige BMW, voor de rest een Ur Quattro, nieuwe a3 sportback
, mijn Polo
een Delta Intergrale rally
Gister in een nieuwe A6 s-line gezeten. Godsammequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een E30 M3 ok, maar dat is ook de enige BMW, voor de rest een Ur Quattro, nieuwe a3 sportback
, mijn Polo
een Delta Intergrale rally
Fijn spul jonguhquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister in een nieuwe A6 s-line gezeten. Godsamme
Shitsubishi, Peugotalloss, Auding, Missan, etc.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijk
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje dit idee weer...
[ afbeelding ]
Gotver, moest lachenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje dit idee weer...
[ afbeelding ]
Gammelzakiquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Shitsubishi, Peugotalloss, Auding, Missan, etc.
Leasebakkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister in een nieuwe A6 s-line gezeten. Godsamme
De suggestie van gas vond ik ook niet verkeerd hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ophangen vind ik wel humaner dan levend verbranden.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
De suggestie van gas vond ik ook niet verkeerd hoor
Ik vind audi nog niet 100% meekomen met benz of bmw, gaat wel die richting op maar nog niet helemaal.quote:
Ben nu anders wel blij met onze leasebak. Hoogstens eigen risico aftikken en van het gezeik af. Niet terug in schadevrije jaren, zelf niet me schade blijven zitten mocht er iets gebeuren, omdat een allrisk verzekering voor auto's in onze prijsklasse qua kopen geen zin heeft etc.quote:
Gooi er wat anders in zou ik zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Auto's en moordplannen, leuke onderwerpen wel
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ben nu anders wel blij met onze leasebak. Hoogstens eigen risico aftikken en van het gezeik af. Niet terug in schadevrije jaren, zelf niet me schade blijven zitten mocht er iets gebeuren, omdat een allrisk verzekering voor auto's in onze prijsklasse qua kopen geen zin heeft etc.
Was zuur met onze vorige autonet APK distributie riem en alles laten doen voor meer dan 1000 euro met de gedachte dan gaat hij nog wel even mee.
Twee weken later rijd iemand onze auto aan gort, economisch total loss (schrijf je dat zo?).zit je met de gebakken peren, geloof dat hij voor de aanrijding nog 3000 euro waard was maar door het onderhoud wisten we wel wat we er aan hadden. Dat is bij een "nieuwe" auto in die prijsklasse maar de vraag.
Ik mis mooie vrouwen in het rijtjequote:Op zondag 25 oktober 2015 13:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Auto's en moordplannen, leuke onderwerpen wel
nah, heb niet echt wat te vertellen Anders dan over de kinderen en das hier ook niet zo'n gewenst onderwerpquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gooi er wat anders in zou ik zeggen
die miste ik dan ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik mis mooie vrouwen in het rijtje
Kom op JB, dat kan jij bestquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, heb niet echt wat te vertellen Anders dan over de kinderen en das hier ook niet zo'n gewenst onderwerp
ben n beetje mopperig vanwege m'n ex, maar dat komt ook te vaak aan bod.quote:
Sarcasme.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:14 schreef bamibij het volgende:
Pak hem terug door mij te doen JB! Wij schelen ook wel een jaar of 20.
Arme meid.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ben n beetje mopperig vanwege m'n ex, maar dat komt ook te vaak aan bod.
Hij heeft wel weer een of andere lekkere jonge slet aan de haak geslagen, zal wat? Jaar of 20, schelen
Vertel me z'n geheimquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer een of andere lekkere jonge slet aan de haak geslagen, zal wat? Jaar of 20, schelen
14 jaar danquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Jij bent 15?
Maar daar gaat t niet om, tis meer t beeld dat hij de kinderen meegeeft op deze manier, wat hij doet moet hij zelf weten, maar zij worden er altijd bij betrokken...
Hij dumpt ze ook die ene keer in de mnd dat ze bij hem zijn zodat hij uit kan gaan met z'n nieuwe aanwinst. Elke keer t zelfde, al 8 jaar
Die zal ook nooit veranderen denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
charisma en arrogantie.quote:
* noteertquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
charisma en arrogantie.
En dat icm zielige verhalen over z'n verleden (incl mij en z'n andere exen)
goed! Verder weinig te melden aan dat front, gaat gewoon goed/normaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die zal ook nooit veranderen denk ik
Hoe is het met je zusje trouwens?
Ja?quote:
Ben je nog in Arnhem?quote:
Goed om te horen, doe haar de groetjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed! Verder weinig te melden aan dat front, gaat gewoon goed/normaal.
Ja, ik zit in de bus naar t stadion. Tot hoe laat ben je in Arnhem?quote:
Nog niet in Arnhem, maar wil zo die kant op. Dus op z'n vroegst over een uur daar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik zit in de bus naar t stadion. Tot hoe laat ben je in Arnhem?
Jij mag ook heur.quote:
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog niet in Arnhem, maar wil zo die kant op. Dus op z'n vroegst over een uur daar.
Maar weet niet of ik t uithou tot na de voetbal
Yats is out of my league.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meer
Ja, en daarom vraag ik dus yatsquote:
Kom je ook?quote:
Wanneer kom je eens mijn kant op?quote:
Definieer 'mijn kant'quote:
doe ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed om te horen, doe haar de groetjes
De stad waar niemand over wilt praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Ja, nooit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Het zal nietquote:
M'n zusje woont wel daar.quote:
Zit tegenwoordig ook in Arnhem, dus niet meer nodig.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Het kan in Almere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het blijft jammer dat we elkaar laatst net misgelopen zijn bij de bioscoop. Andere keer dan maar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, helaas.Andere bezigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |