quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.
Voor een optimist als ik is dat soms best lastig handelenquote:
Nope, wat dat betreft ben ik erg blij met mijn autoquote:
Wat rij jij dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, wat dat betreft ben ik erg blij met mijn autoJe hoort de kwaliteit als je de deur keihard dicht gooit
Samenvatting?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, gaat er hard aan toe tussen uitstraling en faxie. Gelukkig maar dat het topic volgepost werd voor er posts verwijderd konden worden.
Ach, valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wow, gaat er hard aan toe tussen uitstraling en faxie. Gelukkig maar dat het topic volgepost werd voor er posts verwijderd konden worden.
Nou nou, wat gaat het er hard aan toe. De bits en bytes vliegen echt van het scherm afquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Iets met overval, touw, en nek.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou nou, wat gaat het er hard aan toe. De bits en bytes vliegen echt van het scherm af
Lekker stoken, heerlijk johquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Herkenbaar. Als zelfmedelijden een naam had was het deze SC welquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor een optimist als ik is dat soms best lastig handelen
Iets met benzine en vuurquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfdquote:
Meh, niet mijn merkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfd
Ik zie het niet eens meerquote:
Benzquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de c klasse van mijn vader geërfd
Dat kanquote:
Zo valt er voor elk merk wel wat te mekkeren natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Slopel, het gedrocht van de Duitse autofabrikanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |