Ja precies. Weet nu wel zeker dat m'n lip een stress dingetje isquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn dat het zo opgelost kan worden.
Klopt. Maar ik dacht, ik nuanceer een beetje.quote:
Dat een Opel niet degelijk is kan bijna half autorijdend NL je vertellenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies. Weet nu wel zeker dat m'n lip een stress dingetje ishet is een tintelfeestje nu.
En ik kan eindelijk de familievete oplossen over het feit of Opel nou degelijker is. Niet dus
Ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samzz, pak de hond en ga lekker uitwaaien op het strand joh
Dat weet ik. Maar mijn vader voert daar al jaren oorlog over met z'n broers, en toevallig vanmiddag een familiefeestjequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat een Opel niet degelijk is kan bijna half autorijdend NL je vertellen.
Goh nou dankjewel hoor captain obviousquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht, ik nuanceer een beetje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mijn vader voert daar al jaren oorlog over met z'n broers, en toevallig vanmiddag een familiefeestje
VW is tien keer degelijkerquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies. Weet nu wel zeker dat m'n lip een stress dingetje ishet is een tintelfeestje nu.
En ik kan eindelijk de familievete oplossen over het feit of Opel nou degelijker is. Niet dus
Ja dat mag dan wel een duitser zijn maar daar houd het ook mee op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat een Opel niet degelijk is kan bijna half autorijdend NL je vertellen.
Wel zonde. Vind de Insignia best een mooie auto om te zien, tot ik de binnenkant zagquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat mag dan wel een duitser zijn maar daar houd het ook mee op.
Wat een rammelbakken.
Over Pech En Last hequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat mag dan wel een duitser zijn maar daar houd het ook mee op.
Wat een rammelbakken.
De nieuwe Alfa Giulia al gezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel zonde. Vind de Insignia best een mooie auto om te zien, tot ik de binnenkant zag. Allemaal plastic.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De nieuwe Alfa Giulia al gezien
Alleen jammer dat de familie Pon regelrechte maffia isquote:
Flips, hoe is t? Al zin om van Feyenoord te winnen?quote:
Date met je crush?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik bruis juist over van de goede zin en de energie, vanmiddag eens de plaatselijke Retail en Horeca blij gaan maken
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel zonde. Vind de Insignia best een mooie auto om te zien, tot ik de binnenkant zag. Allemaal plastic.
Ze zien er mooi uit ja, tot je de deur een keer goed hard dicht gooit.quote:
Erg mooiquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De nieuwe Alfa Giulia al gezien
Ik weet niet of t onschuldig was. Het kwam wat lullig over wat er stond.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?![]()
Sinds wanneer is dat hier een probleem?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of t onschuldig was. Het kwam wat lullig over wat er stond.
De vraag zelf was toch ook niet zo lief?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of t onschuldig was. Het kwam wat lullig over wat er stond.
Ik ook maar dan op een andere manierquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik heb een kutweekend.
Dan mag je ook bij de club van samzz.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik heb een kutweekend.
Heeft art nog steeds een ban eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik heb een kutweekend.
Met die puissant rijke? Ga je met een lading designertasjes thuiskomen?quote:
Als ik hier antwoord op geef wordt het dan weggemod?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft art nog steeds een ban eigenlijk?
Niet echt specifiek iets, was gewoon liever ergens anders geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dan mag je ook bij de club van samzz.
Maar was loos?
Oh ja, dat is waar ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op geef wordt het dan weggemod?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar dan op een andere manier![]()
Alles nog koek en ei met Art hoop ik?
Yepz en rode hoge hakken en een designer jurkje , niemand zal me meer herkennenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met die puissant rijke? Ga je met een lading designertasjes thuiskomen?
Arme jij, is er geen optie voor een mooi pak?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yepz en rode hoge hakken en een designer jurkje , niemand zal me meer herkennen
De insinuatie was niet lief, de vraag viel meequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
De vraag zelf was toch ook niet zo lief?
Leuk voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar dan op een andere manier![]()
Alles nog koek en ei met Art hoop ik?
Logisch, ik ook...Iets met een tropisch eiland met een leuke vrouwquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt specifiek iets, was gewoon liever ergens anders geweest.
Nog een paar maandjes, komend weekend naar tickets kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik ook...Iets met een tropisch eiland met een leuke vrouw
Ik vrees dat dat er voor mij niet in zit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, komend weekend naar tickets kijken
Nee maar het was wel erg onaardig wat er stond eigenlijk, sorry Faxquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
De vraag zelf was toch ook niet zo lief?
Zou een metertje genoeg moeten zijn voor die dikke nek van je?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het was wel erg onaardig wat er stond eigenlijk, sorry Fax
Waar slaat dit dan weer op?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou een metertje genoeg moeten zijn voor die dikke nek van je?
Man koop toch een ticket naar USA, gewoon doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er voor mij niet in zit.
Klamp je daar nou niet aan vast.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:35 schreef yats het volgende:
Logisch, ik ook...Iets met een tropisch eiland met een leuke vrouw
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:21 schreef Belsezar het volgende:
Ze zien er mooi uit ja, tot je de deur een keer goed hard dicht gooit.
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.quote:
Ik vind het grappig dat mannen eigenlijk net zo erg kunnen zijn als vrouwenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |