Vrouw achter het stuur, bloed aan de muurquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Dan rij je achteruit tegen een andere auto aan die net de hoek om kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, je komt hier nog niet zo lang
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?quote:
Fijne buren. Op andermans kosten hun slopel oplappenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ooh dat sowieso. Ze gingen even kijken wat het kost om zelf de grill en het nummerbord te vervangen. Wij hebben een lease auto, dus betalen eigen risico. Als het goedkoper is dan ons eigen risico tikken we het contant af en anders via de verzekering en moeten ze iedere schade maar meepakken die ze pakken kunnen. Zijn de overburen
Ja, heel onschuldig. Ga lekker ergens anders lopen stoken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?![]()
Tja ik weet niet of het onschuldig was of nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?![]()
Ja was een duidelijk voorbeeld van een dikke Duitser tegenover een Aziatische autoquote:
Ik heb die post niet heel uitvoerig gelezen, maar wmb stond er echt niks heftigs inquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel onschuldig. Ga lekker ergens anders lopen stoken.
Hij vroeg zich af of je misschien een touw, een keukenmes of pillen nodig had. Zo beter?quote:
Valt wel mee hoor. Ze willen eerst kijken of het onder ons eigen risico de auto kunnen repareren, daar ben ik al lang blij mee. Was toch echt mijn fout ik ging in z'n achteruit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fijne buren. Op andermans kosten hun slopel oplappen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was een duidelijk voorbeeld van een dikke Duitser tegenover een Aziatische auto
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb die post niet heel uitvoerig gelezen, maar wmb stond er echt niks heftigs in
Nou die kan ik wel gebruiken ja. Samen met z'n adresquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of je misschien een touw, een keukenmes of pillen nodig had. Zo beter?
Dankje. Dat doet me goed.quote:
Stuur 'm een bericht zou ik zeggen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die kan ik wel gebruiken ja. Samen met z'n adres
Das dan wel weer netjes. Een gril van een Opel kost ook de wereld nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze willen eerst kijken of het onder ons eigen risico de auto kunnen repareren, daar ben ik al lang blij mee. Was toch echt mijn fout ik ging in z'n achteruit.
Wel fijn dat het zo opgelost kan worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze willen eerst kijken of het onder ons eigen risico de auto kunnen repareren, daar ben ik al lang blij mee. Was toch echt mijn fout ik ging in z'n achteruit.
quote:
En jij als je eens niet zwelgt in zelfmedelijden of vrouwen vervloekt omdat ze je collectief niet moeten.quote:
Nee want dat ben ik ook niet leukquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij als je eens niet zwelgt in zelfmedelijden of vrouwen vervloekt omdat ze je collectief niet moeten.
Samzz, pak de hond en ga lekker uitwaaien op het strand johquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij als je eens niet zwelgt in zelfmedelijden of vrouwen vervloekt omdat ze je collectief niet moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |