Jij mag ook heur.quote:
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog niet in Arnhem, maar wil zo die kant op. Dus op z'n vroegst over een uur daar.
Maar weet niet of ik t uithou tot na de voetbal
Yats is out of my league.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meer
Ja, en daarom vraag ik dus yatsquote:
Kom je ook?quote:
Wanneer kom je eens mijn kant op?quote:
Definieer 'mijn kant'quote:
doe ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed om te horen, doe haar de groetjes
De stad waar niemand over wilt praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Ja, nooit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Het zal nietquote:
M'n zusje woont wel daar.quote:
Zit tegenwoordig ook in Arnhem, dus niet meer nodig.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Het kan in Almere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het blijft jammer dat we elkaar laatst net misgelopen zijn bij de bioscoop. Andere keer dan maar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, helaas.Andere bezigheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |