Zo vissen echte mannenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.
Ik voel een vismeet voor eckte mannen aankomen.quote:
Gezellig met zijn tweeën dus, als ik het hier zo leesquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel een vismeet voor eckte mannen aankomen.
Mits bier doe ik meequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig met zijn tweeën dus, als ik het hier zo lees
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.quote:
I'm not.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.
Een dirndl ja?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.
Jij bent sowieso geen eckte manquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Dan blijf je maar weg en zoeken we een ander gewillig dienstmeisje!
Lokasenna interesse?
Zij wel, jij mag in een andere outfit.quote:
Oké. Doei.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna interesse?
French maid outfit oid?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij wel, jij mag in een andere outfit.
Als haar decolleté maar goed zichtbaar is.quote:
Snotneus, ga in de zandbak spelenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna interesse?
Wat zijn de criteria?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent sowieso geen eckte man
Nog niet iig.
Dat is fijn, ga ik verkleed als schol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij wel, jij mag in een andere outfit.
Geen zin meer in, Faxie vertrapt elke keer m'n zandtaartjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Snotneus, ga in de zandbak spelen
Het zou me niks verbazen als jij er nog eentje zou hebben ookquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is fijn, ga ik verkleed als schol.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In elk geval boven de 30 zijn wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |