Jij mag ook heur.quote:
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog niet in Arnhem, maar wil zo die kant op. Dus op z'n vroegst over een uur daar.
Maar weet niet of ik t uithou tot na de voetbal
Yats is out of my league.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er nu nog geen kleine Yatsjes op de wereld bijkomen weet ik het ook niet meer
Ja, en daarom vraag ik dus yatsquote:
Kom je ook?quote:
Wanneer kom je eens mijn kant op?quote:
Definieer 'mijn kant'quote:
doe ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed om te horen, doe haar de groetjes
De stad waar niemand over wilt praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Ja, nooit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Het zal nietquote:
M'n zusje woont wel daar.quote:
Zit tegenwoordig ook in Arnhem, dus niet meer nodig.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De stad waar niemand over wilt praten.Het kan in Almere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het blijft jammer dat we elkaar laatst net misgelopen zijn bij de bioscoop. Andere keer dan maar?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, helaas.Andere bezigheden.
Thxs! Dat komt vast goed. De laatste drie jaar hebben we 5 van de 7 ontmoetingen gewonnen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:33 schreef bamibij het volgende:
yats veel plezier bij vitesse, doe me een lol en rol dat zooitje uit de hoofdstad ff op..
Heyquote:
Reincheck.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:34 schreef yats het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat we elkaar laatst net misgelopen zijn bij de bioscoop. Andere keer dan maar?
Dat is waar, het centrum is erg leuk geworden met de uitbreidingquote:
En pizza bij Woodstone.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, het centrum is erg leuk geworden met de uitbreiding
daarom!quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, het centrum is erg leuk geworden met de uitbreiding
Die schijnen inderdaad briljant te zijnquote:
Dat komt goed. Hopelijk voor de housewarming een keer?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Reincheck.
Hoe was die film trouwens?
Zonde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die schijnen inderdaad briljant te zijn
Al weet ik dat niet aangezien ik geen kaas lust
Als ze op Silk lijkt zit het wel goedquote:
Depp is altijd goed.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt goed. Hopelijk voor de housewarming een keer?
Als je van maffia/misdaadfilms houd een aanrader. Plus, Johny Depp is weer geniaal
Komend bedrijfsuitje is daar, dus ik zie het welquote:Op zondag 25 oktober 2015 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonde.Ze serveren vast ook wel zonder (geiten)kaas, maar dat maakt de pizza juist zo lekker.
Black Mass?quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt goed. Hopelijk voor de housewarming een keer?
Als je van maffia/misdaadfilms houd een aanrader. Plus, Johny Depp is weer geniaal
quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ze op Silk lijkt zit het wel goed
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:09 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat garnalenvissen was echt fantastisch. Zou om 1 uur beginnen om 2 uur nog niks te zien. Toedeloe dan.
Ik ook niet. Maar ze zouden op het strand gaan vissen met trekpaarden. En dat wilde ik wel graag zien, maar ik ga daar niet staan wachten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt never nooit het geduld hebben om te vissen.
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]![]()
Ik zou echt never nooit het geduld hebben om te vissen.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.
Zo vissen echte mannenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen aas gebruiken zodat de vangkans minimaal is, zonnig plekje opzoeken, lekker beetje dutten. Eventueel drankjes mee om aangeschoten te worden. Ideaal.
Ik voel een vismeet voor eckte mannen aankomen.quote:
Gezellig met zijn tweeën dus, als ik het hier zo leesquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel een vismeet voor eckte mannen aankomen.
Mits bier doe ik meequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gezellig met zijn tweeën dus, als ik het hier zo lees
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.quote:
I'm not.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.
Een dirndl ja?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je bereid bent de eckte mannen continu van bier te voorzien, terwijl je uitgedost bent in een dirndl, ben je van harte welkom hoor.
Jij bent sowieso geen eckte manquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Dan blijf je maar weg en zoeken we een ander gewillig dienstmeisje!
Lokasenna interesse?
Zij wel, jij mag in een andere outfit.quote:
Oké. Doei.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna interesse?
French maid outfit oid?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij wel, jij mag in een andere outfit.
Als haar decolleté maar goed zichtbaar is.quote:
Snotneus, ga in de zandbak spelenquote:Op zondag 25 oktober 2015 15:07 schreef bamibij het volgende:
Lokasenna interesse?
Wat zijn de criteria?quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent sowieso geen eckte man
Nog niet iig.
Dat is fijn, ga ik verkleed als schol.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij wel, jij mag in een andere outfit.
Geen zin meer in, Faxie vertrapt elke keer m'n zandtaartjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Snotneus, ga in de zandbak spelen
Het zou me niks verbazen als jij er nog eentje zou hebben ookquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is fijn, ga ik verkleed als schol.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In elk geval boven de 30 zijn wmb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |