ach daar zet ie zich voor jou wel over heenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:42 schreef SiIk het volgende:
1-3, zit ik hier straks met een niet te genieten yats...
Ik ben goftedomme toch geen circusattractie godnondejuquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wacht even, een grilled meat ontbijt met dames erbij? Waar kan ik mij opgeven?
bij mijn secretaressequote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wacht even, een grilled meat ontbijt met dames erbij? Waar kan ik mij opgeven?
Heb ik je gegeven toen ik je anaal namquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:35 schreef Fascination het volgende:
Zelfs nieuwe broeken gaan weer wijder zitten. Het afvallen houdt maar niet op.Misschien toch een lintworm.
Je vond me te dik?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik je gegeven toen ik je anaal nam
Ik vond je rectum gewoon mooi :$quote:
Thanks, dat hoor ik vaker.quote:
Ja sorry dat ik het de vorige keer kwam verstorenquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben goftedomme toch geen circusattractie godnondeju
Altijd t zelfde met die kerels, overal met hun neus er bovenop
Mannen, je kan nog beter katten houden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef Dqod het volgende:
Zoek je eigen mixed grill-ontbijt-partner
Lamnekken, profiteurs
Jij bent de uitzondering op de regel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik het de vorige keer kwam verstoren
Geen enkel probleemquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering op de regel.
Alleen kom je de volgende keer maar uurtje later :$
Echt ehquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen, je kan nog beter katten houden.
Nu durft ze niet meer natuurlijkquote:
Ik heb liever kipjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik koos ook de ergste soort dieren voor het effect.quote:
Da's t hele punt :$quote:
Terecht wel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik koos ook de ergste soort dieren voor het effect.
Of mannen met katten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hosti dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |