Je mag m'n badkamer wel schoonmaken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verveel me![]()
Kan geen doos meer zien
En heb ook geen zin meer om op te ruimen
Voor, je hebt namelijk een uur extraquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag m'n badkamer wel schoonmaken.Ik had een planning gemaakt voor vandaag, maar ik loop een uur achter.
Heb ik vrijdag al gedaan dus nee dank je.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag m'n badkamer wel schoonmaken.Ik had een planning gemaakt voor vandaag, maar ik loop een uur achter.
Whahahahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor, je hebt namelijk een uur extra
Ja nee. Shush. Qua planning niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor, je hebt namelijk een uur extra
Dan maar douchen zonder toeschouwers.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik vrijdag al gedaan dus nee dank je.
Ik ga niet andermans shit opruimen kom nou
kut! dat zei je er niet bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja nee. Shush. Qua planning niet.
[..]
Dan maar douchen zonder toeschouwers.
Ik zit vol verrassingenquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut! dat zei je er niet bij![]()
Kzal je aan je haren meesleuren en je onder een koude douche zetten
Samen heel heet douchen dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zit vol verrassingen![]()
Maar koude douche zie ik niet zitten hoor.
Dat zie je verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje, let je ff niet op is Lola weer aan het hosselen hoor
Hoger trek ik niet, kom ik er knalrood uit.quote:
Als je koude voeten hebt en dan onder hete douche gaat zodat het tintelt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.
[..]
Hoger trek ik niet, kom ik er knalrood uit.Maar 38 is weer zo kouddddd.
Dat voelt zo raar. Loop altijd maar een beetje te stappen als dat gebeurt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je koude voeten hebt en dan onder hete douche gaat zodat het tintelt.![]()
![]()
![]()
38 is idd veel te koud
Of jij ziet het verkeerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd.
[..]
Hoger trek ik niet, kom ik er knalrood uit.Maar 38 is weer zo kouddddd.
Dan wel opbouwen, als ik koude voeten heb is meteen lava heet niet echt fijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of jij ziet het verkeerd![]()
En douchen moet heet, like, fucking heet.
Nee jij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Of jij ziet het verkeerd![]()
En douchen moet heet, like, fucking heet.
Succes!quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja prima, hosti ook.
Maar het is tijd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |