aangezien het gros van de mannen tegenwoordig dik onder de plak zitten, en jij volgens mij behoorlijk dominant bent vind ik dat geen rare aanname.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Hosti dus
Rare aanname dit perro
je moet gewoon niet met de trein gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:48 schreef Dqod het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon collectief uit de trein flikkeren
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben goftedomme toch geen circusattractie godnondeju
Altijd t zelfde met die kerels, overal met hun neus er bovenop
Ik wist niet dat het je zo dwars zatquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:41 schreef Dqod het volgende:
Zoek je eigen mixed grill-ontbijt-partner
Lamnekken, profiteurs
Lees Piquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:49 schreef perro. het volgende:
[..]
aangezien het gros van de mannen tegenwoordig dik onder de plak zitten, en jij volgens mij behoorlijk dominant bent vind ik dat geen rare aanname.
Er zat een lief omaatje tegenover me dat me groette.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:48 schreef Dqod het volgende:
Sommige mensen moet je gewoon collectief uit de trein flikkeren
Je mag wel bij mij komen ontbijten, danquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet dat je het zo dwars zat
lees mijn muts.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Lees Pi.
En ik ben niet echt dominant eigenlijk...
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen ontbijten, dan.
muts, check.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:52 schreef perro. het volgende:
[..]
lees mijn muts.
ah. hmm. volgzaam ja? had ik niet achter je gezocht, gezien je poststijl.
alle vrouwen lullen veel.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:55 schreef Californium het volgende:
[..]
muts, check.
Ik heb een sterke mening over sommige dingen en ik lul veel, maar ik ga redelijk makkelijk mee met anderen eigenlijk qua praktisch ofzo ja.
Dat spreekt voor zich.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
ach daar zet ie zich voor jou wel over heen
Heb ik dus absoluut niet... Fijn welquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel van het dingen moeten een soort van op mijn manier. :$
Het valt mee inderdaad.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:37 schreef bamibij het volgende:
[..]
ach daar zet ie zich voor jou wel over heen
Jaaaaaaquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zojuist een vaporizer besteldIk ben nu officieel een flikker
![]()
Zo'n e-smoker?quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Ik hou niet minder van je nu je uit de kast bent hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Ik vind het niet onprettig hoor. Als anderen er een probleem mee hebben blijven ze maar weg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb ik dus absoluut niet... Fijn wel
quote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Past Kaneel zich aan aan je wat dat betreft?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet onprettig hoor. Als anderen er een probleem mee hebben blijven ze maar weg.
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.htmlquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:01 schreef perro. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb deze gehad. kutding, werkte voor geen meter. merkte ik na een week of 3 toen ik weer een gewoon jointje rookte. daarna ding nooit meer aangeraakt.
welke heb je besteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |