Jij moet gewoon je grafbek houden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Allemaal iOSach kunnen jullie ook niks aan doen
Echte negers hebben een BlackBerry.quote:
Leugens bewijst je post.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ik gebruik nog oldskool ascii voor smilies.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je grafbek houden.Niet zeiken.
Dat zeg ik niet. Er zijn maar een paar mensen die weten wat het inhoud.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, yatsgezellig zou nu dus wat vozen moeten zijn?
Kom maar langsquote:
Voor de rest hoeft het niet zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er zijn maar een paar mensen die weten wat het inhoud.
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs
Meh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs
Shots firedquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.
Dan nietquote:
Bring it.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
als we zouden whappen had je dit nooit durven zeggen.
/smoothness
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, yatsgezellig zou nu dus wat vozen moeten zijn?
Nou vurtquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet echt eens m'n pc opruimen en m'n (telefoon)foto's sorteren. Godver wat een bende.
Met de nodige intenties toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.
Ja, dat denken wij, zegt yats net, maar dat is niet zo. Of zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |