Het wordt steeds duidelijkerquote:
Je bent niet uit op coïtus?quote:
Die tekenfilm dude?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
Van Halen doet me denken aan ValHallen en nostalgieen zo
.
Nooit. Wat denk je wel niet van mij. Ik ben netjes.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaarsjes aan, wijntje erbij, nieuwe Adele spelend op de achtergrond.
Als je net zo goed in neuken bent als in liegen...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit. Wat denk je wel niet van mij. Ik ben netjes.
Voor jou een vraag...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je net zo goed in neuken bent als in liegen...
iOS 9.1? Nieuwe emojiquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
En toen besloot mijn telefoon maar even een update te gaan installeren
Jonguh, upgrade je shit manquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
iOS 9.1? Nieuwe emoji
Al heb ik zelf nog steeds niet de vorige 'nieuwe' emoji. Die met huidskleuren en zo.
Die dingen heb ik echt al maanden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
iOS 9.1? Nieuwe emoji
Al heb ik zelf nog steeds niet de vorige 'nieuwe' emoji. Die met huidskleuren en zo.
Leuk als ze dat zelf bepalenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
Geen negerboksen kunnen geven...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
iOS 9.1? Nieuwe emoji
Ja ja, doe ik niet zo vaak.quote:
Kreeg een melding en lette niet echt opquote:
Paar dingetjes, allemaal beter, fancier en makkelijker in mijn ogenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja ja, doe ik niet zo vaak.![]()
Verandert er veel ten opzichte van iOS 8? Ben een beetje auti wat dat betreft.
Alleen dat lettertype hè. Ach ja, laat ik eerst eens ruimte maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Paar dingetjes, allemaal beter, fancier en makkelijker in mijn ogen
Oooooooooooooh?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kreeg een melding en lette niet echt op![]()
Android hierquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Allemaal iOSach kunnen jullie ook niks aan doen
Jij moet gewoon je grafbek houden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Allemaal iOSach kunnen jullie ook niks aan doen
Echte negers hebben een BlackBerry.quote:
Leugens bewijst je post.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:25 schreef perro. het volgende:
[..]
ik gebruik nog oldskool ascii voor smilies.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je grafbek houden.Niet zeiken.
Dat zeg ik niet. Er zijn maar een paar mensen die weten wat het inhoud.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, yatsgezellig zou nu dus wat vozen moeten zijn?
Kom maar langsquote:
Voor de rest hoeft het niet zo?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er zijn maar een paar mensen die weten wat het inhoud.
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs
Meh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:28 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kom maar langs
Shots firedquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd voor bezoek. Open dat boek Nederlands nou eens.
Dan nietquote:
Bring it.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
als we zouden whappen had je dit nooit durven zeggen.
/smoothness
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, yatsgezellig zou nu dus wat vozen moeten zijn?
Nou vurtquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:32 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moet echt eens m'n pc opruimen en m'n (telefoon)foto's sorteren. Godver wat een bende.
Met de nodige intenties toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aeque heeft daar eens een mooie definitie van gegeven. Maar yatsgezellig betekent gezellig, maar meer niet.
Ja, dat denken wij, zegt yats net, maar dat is niet zo. Of zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neem nog een biertjequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Kut, vergeten![]()
Ik ben net een zeef
Wie, aeque? Zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die geilt zelf een beetje op yats
Maar de intentie tot meer was er.... ga ik dan vanuit. We zeggen hetzelfde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het yatsgezellig was dan is er dus niks gebeurt. Dat was de strekking.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sorry, maar zo werd het bedoeld.
Wanneer ben je weer in de buurt van de piano? Zonder nodige intenties overigens.quote:
Om de meester de quoten:quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De doelstelling ligt er wel, die doelstelling wordt alleen nooit gehaald.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 23:49 schreef aeque het volgende:
Yatsgezellig(heid): Een date waarbij de bedoeling is dat er meer gaat gebeuren dan alleen elkaar zien waarbij de focus ligt op coïtus. Echter vindt dit niet plaats en wordt er daarom achteraf gecommuniceerd dat het 'gezellig' was om het feit te negeren en te verbloemen voor de buitenwereld dat de coïtus niet plaats heeft gevonden. Dit fenomeen nam men voor het eerst waar op Fok! door de user yats. Vandaar dat de term naar zijn uitvinder is benoemd, yatsgezellig(heid).
Uh, morgenochtend en middag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in de buurt van de piano? Zonder nodige intenties overigens.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
Skynetquote:
De zoek-/vindvaardigheden van sommigen hier. Ik ben er nog niet uit of ik het indrukwekkend of angstaanjagend vind.quote:
5 seconden werk met mycroft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoek-/vindvaardigheden van sommigen hier. Ik ben er nog niet uit of ik het indrukwekkend of angstaanjagend vind.
De middag ben ik er ook.quote:
Dat laatste.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zoek-/vindvaardigheden van sommigen hier. Ik ben er nog niet uit of ik het indrukwekkend of angstaanjagend vind.
Dat zegt mij bijv alweer niks.quote:
De verkorte versie ja.quote:
Heerlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh ja, hoe was de nieuwe deken Samzz
De rest zoekt t maar lekker uit met hun definitiesquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Maar goed, wat boeit het wat de oorspronkelijke betekenis is? Het woord is gehijackt en betekent nu gewoon wat de rest vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |