De mijne was lekker rustigquote:
Thanks Friend!quote:
Yatsgezellig?quote:
Arme hostiquote:
spuit 11 ben ikquote:
Misschien wel ff. Ga denk ik ook even langs de toekomst en dan maar eens verder kijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaan we zeker even langs lijkt me zo![]()
Kom je ook drankje meedoen?
dat sowieso!quote:
Cool, je weet me te bereikenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien wel ff. Ga denk ik ook even langs de toekomst en dan maar eens verder kijken
Eerst maar eens bedenken wat ik ga eten en boodschappen doen.
Gezellig!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:08 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet vind ie t wel hartikke fijn juist , geen prestatie druk!
Mijn hersenen hadden ook een miljoen opmerkingen bedacht(en die van jou ook volgens mij), maar dit is de meest verstandigequote:
Immerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn jullie weer over mij aan het roddelen?
Het ligt er maar net aan hoe je de opmerking opvat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn hersenen hadden ook een miljoen opmerkingen bedacht(en die van jou ook volgens mij), maar dit is de meest verstandige
Daaromquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je de opmerking opvat.
De ware betekenis is alleen voor ingewijden hosti, dat ligt dus niet aan jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
En wat is yatsgezellig? Begrijp het nog steeds niet
Yatsgezellig?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
De ware betekenis is alleen voor ingewijden hosti, dat ligt dus niet aan jou.
Dadelijk maar eens richting Utrecht. Gezellig wat drinken
Kom je vanavond wel achterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
Nee hoor, hij staat gewoon hier: R&P / [SC Relaties #1881] elkaar gezellig, lekker vanille, kapot neukenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
De ware betekenis is alleen voor ingewijden hosti, dat ligt dus niet aan jou.
Dadelijk maar eens richting Utrecht. Gezellig wat drinken
Aeque had daar een leuke definitie voor. Maar het komt erop meer dat het gewoon gezellig is en er niks 'spannends' gebeurt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
He kut, je was me alweer voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat gewoon hier: R&P / [SC Relaties #1881] elkaar gezellig, lekker vanille, kapot neuken
Have fun met Yv en/of Bambi.
Alweer? Jij hebt toch echt art eerder veroverd dan ik.quote:
Dat gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alweer? Jij hebt toch echt art eerder veroverd dan ik.
Zullen we ruilen, jij mijn vriendin, ik art?quote:
kwartet toch? geduw en getrek over en weerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we ruilen, jij mijn vriendin, ik art?
Maken we er met jou een kwintet van.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
kwartet toch? gelik en getrek over en weer
Foto's maken aub
Neequote:
Dat is enkel jouw interpretatie. En nee, het is niet met Yv of met bambiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat gewoon hier: R&P / [SC Relaties #1881] elkaar gezellig, lekker vanille, kapot neuken
Have fun met Yv en/of Bambi.
Wie was het ook al weer. Even in het schema kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat is enkel jouw interpretatie. En nee, het is niet met Yv of met bambi
De doelstelling ligt er wel, die doelstelling wordt alleen nooit gehaald.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow kutet yatsgezellig ligt wel de doelstelling op seks? Ja arme Hostiof arme ik, al z'n pogingen moeten afslaan
Heb m nu pas door, sorry
Dan kun je lang kijken. Er staat niets in het schemaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie was het ook al weer. Even in het schema kijken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow kutet yatsgezellig ligt wel de doelstelling op seks? Ja arme Hostiof arme ik, al z'n pogingen moeten afslaan
Heb m nu pas door, sorry
De doelstelling is er wel. Maar wordt nooit gehaaldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Heb m nu pas door, sorry
Gofferquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De doelstelling ligt er wel, die doelstelling wordt alleen nooit gehaald.
Nee, maar dan wil ik ook niet horen dat je geen seks hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ja wordt er verdomme nog gewoon biergedronken, of moet er altijd meteen geneukt worden?
ik heet geen yats, zul je van mij niet horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar dan wil ik ook niet horen dat je geen seks hebt
Ahum?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik heet geen yats, zul je van mij niet horen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Just in case.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ja wordt er verdomme nog gewoon biergedronken, of moet er altijd meteen geneukt worden?
Wat?quote:
Je was me alweer voor!quote:
kunne. We het misschien even niet over mijn piemel en diens verstopplekjes hebben aub? Dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet komt ie wel een heel leuk meisje hier tegen , zolang ie t dan maar niet in mijn huis doet
Santé is wel iets voor hosti.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet komt ie wel een heel leuk meisje hier tegen , zolang ie t dan maar niet in mijn huis doet
Sorry.quote:
Borsten eerder maar niks mis met een lekkere kont.quote:
Het was vast leuker toen het nog uniek was. Nu wil je er niet meer naar kijken want te hipquote:
Ik kijk anders graag naar jouw kont hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was vast leuker toen het nog uniek was. Nu wil je er niet meer naar kijken want te hip
Dat past mooi bij de billenblog van ino. Stiekem is ze gewoon een trendsetter!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet zo van de lijstjes. Maar ach...
http://www.upcoming.nl/m/(...)er-wel-kan-waarderen
Hoi Yatsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Borsten eerder maar niks mis met een lekkere kont.
Het is niet bijzonder meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was vast leuker toen het nog uniek was. Nu wil je er niet meer naar kijken want te hip
quote:
Ik ben een billenmanquote:
Ik zal even een oogfoto sturen ter beoordeling.quote:
Ik heb nog een dickpic, waarbij mijn rechterhand min penis vasthoudt. Ik stuur 'm wel even zodat je mijn hand kan beoordelen.quote:
One way to start a weekend. Goede post.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet zo van de lijstjes. Maar ach...
http://www.upcoming.nl/m/(...)er-wel-kan-waarderen
Dan kan ze aan de hand (hihi) van je penis beoordelen hoe groot je handen zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog een dickpic, waarbij mijn rechterhand min penis vasthoudt. Ik stuur 'm wel even zodat je mijn hand kan beoordelen.
Is goed, ik kan zelfs bij onscherpe foto's een vrij accurate beoordeling geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog een dickpic, waarbij mijn rechterhand min penis vasthoudt. Ik stuur 'm wel even zodat je mijn hand kan beoordelen.
Friendquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
One way to start a weekend. Goede post.
Thanksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi! Je bent op dreef las ik, goed bezig!
Want?quote:
Goh, zou je daar geld mee kunnen verdienen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is goed, ik kan zelfs bij onscherpe foto's een vrij accurate beoordeling geven.
Dat hij naar Utrecht gaat wil niet meteen zeggen dat hij Yv datequote:
Ow ja je zegt doe haar de groetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hij naar Utrecht gaat wil niet meteen zeggen dat hij Yv date
Thijsjonquote:
quote:
Druk druk druk. Kan net aan de rust vinden af en toe (voor m'n gevoel dan). Maar goed, vooral werk is druk doch krijg ik er wel dingen voor elkaar, dus ook wel weer voldoening.quote:
Lekker hoor. Zo ff baapje roken, dan ff eea opruimen en dan lekker chillenquote:
Ik had een leuk gesprek met een leuke damequote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had een leuk gesprek met een leuke dame
Ah, je komt deze kant op? Dat terrasje kan ik je wel bij helpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Druk druk druk. Kan net aan de rust vinden af en toe (voor m'n gevoel dan). Maar goed, vooral werk is druk doch krijg ik er wel dingen voor elkaar, dus ook wel weer voldoening.
Binnenkort hotel boeken in omgeving Arnhem, want wil dat Airborne museum bezoeken en ook nog naar Overloon Oorlogsmuseum. Aangezien die laatste met OV lastig is, dacht ik, dan ga ik er in de buurt in hotel zitten, lekker musea bezoeken, wat rondfietsen in die natuur, terras hangen. Dan ben ik er even lekker uit. Als jij daar in de buurt zit kunnen we nog wel terrasje doen. Maar weet nog geen data
Ze heeft mijn nummerquote:
Arnhem kom ik niet elke dag maar daar valt wel een mouw aan te passenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Druk druk druk. Kan net aan de rust vinden af en toe (voor m'n gevoel dan). Maar goed, vooral werk is druk doch krijg ik er wel dingen voor elkaar, dus ook wel weer voldoening.
Binnenkort hotel boeken in omgeving Arnhem, want wil dat Airborne museum bezoeken en ook nog naar Overloon Oorlogsmuseum. Aangezien die laatste met OV lastig is, dacht ik, dan ga ik er in de buurt in hotel zitten, lekker musea bezoeken, wat rondfietsen in die natuur, terras hangen. Dan ben ik er even lekker uit. Als jij daar in de buurt zit kunnen we nog wel terrasje doen. Maar weet nog geen data
Klinkt als het Dqoddie-levenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zo ff baapje roken, dan ff eea opruimen en dan lekker chillen
Met u, meneer?
De Dqodquote:
Awesomequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De Dqod
Een beetje vreemd, maar wel lekker, zo is de Rivella,
Echter na een baapje is Dqod echt in het Walhalla.
Altijd nat in tegenstelling tot de rest van het land,
Je kan van de heuvel glijden, maar hier staat zo de heide in de brand.
Het wondere leven leven van een frigide non, dat gaat niet altijd over rozen,
Maar zodra ze haar vingers sensueel laat bewegen gaat elk zwart-witte dame blozen.
Weet niet? Is dat bij jou in de buurt? Ik heb geen flauw idee waar iedereen zitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, je komt deze kant op? Dat terrasje kan ik je wel bij helpen.
Swsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arnhem kom ik niet elke dag maar daar valt wel een mouw aan te passenEn rust is belangrijk als je het druk hebt, dan wil je wel lekker op de bank zitten hangen bijv. Wel toffe musea, eens onthouden.
[..]
Klinkt als het Dqoddie-leven
Prima, huis gekocht dus kan niet beter
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De Dqod
Een beetje vreemd, maar wel lekker, zo is de Rivella,
Echter na een baapje is Dqod echt in het Walhalla.
Altijd nat in tegenstelling tot de rest van het land,
Je kan van de heuvel glijden, maar hier staat zo de heide in de brand.
Het wondere leven leven van een frigide non, dat gaat niet altijd over rozen,
Maar zodra ze haar vingers sensueel laat bewegen gaat elk zwart-witte dame blozen.
It's not the beer or weed, it's us. Tot in de kernquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's not the beer or werd, it's us. Tot in de kern
Stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog 3 hele mooie, leuke vrijgezelle dames in de aanbieding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Hoiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog 3 hele mooie, leuke vrijgezelle dames in de aanbieding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Arnhem dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet? Is dat bij jou in de buurt? Ik heb geen flauw idee waar iedereen zit
Doe je ook aan bezorgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Thijs, Fax en yats (mits afhalen) zijn de gelukkigen.
Ik had meer reacties verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Thijs, Fax en yats (mits afhalen) zijn de gelukkigen.
Ach, een beetje ouwehoeren moet kunnen toch?quote:
Bij kaarslichtquote:
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It ziequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had een leuk gesprek met een leuke dame
En ik zei het hem nog he!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It zie![]()
Voelde mij afgewezen.
Join the clubquote:
Is dat waar je nu voorzitster bent?quote:
Nou, hij had sjans met een dame dus het is te begrijpen.quote:
Nee hoorquote:
Ik ga wel slapen, morgen weer werkquote:
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.quote:
Ik ben benieuwd naar hun uiterlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Werk ze in ieder geval en welterusten broquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen, morgen weer werkEn ik wil niemand lastig vallen und sooo
Thijsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.
Aequequote:
Ik denk dat ze tot het gaatje is gegaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.
Hi ha ho...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot het gaatje is gegaan.
Yvquote:
Alles goed met je op deze fijne avond?quote:
quote:
Hi ha hole?quote:
Ze moeten je wel hebben Yv.quote:
Primaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles goed met je op deze fijne avond?
Ik ben onschuldig O:)quote:
Ja, laat ik dat maar hopen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben Yv.
Ik denk dat ze stiekem hoopten dat zij degenen zouden zijn die jou je celibaat zou doen vergeten.
Shit je hebt mij door.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem hoopten dat zij degenen zouden zijn die jou je celibaat zou doen vergeten.
De juiste leefquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima. Net een flink eind met Boor gefietst en nu met een wijntje op de bank
.
Fietsen met konijnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De juiste leef
Doe ik straks ook, maar dan met de twee konijntjes die ik neem
You do thatquote:
Terecht welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I doquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You do thatYou know where to find me
Nee, op de bank zitten. Of terwijl ze lekker chill door de woonkamer hupsenquote:
Ik hoor iedereen slechts positieve verhalen vertellen over Yv, ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar hoe zij in het echt is.quote:
Moet je haar een keer meeten. Zonder gekheid, Yv is tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen slechts positieve verhalen vertellen over Yv, ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar hoe zij in het echt is.
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, op de bank zitten. Of terwijl ze lekker chill door de woonkamer hupsen
You're one of few, you know? Even some of my closest friends don't know where I livequote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bedoelde deze?
[ afbeelding ]
Zij leek me wel wat voor jou
Precies dat jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Ik wil ook graag nog wat diertjes, maar dat moet wachten tot mijn huis helemaal af is.
Dan zou ik naar een meet moeten, en dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je haar een keer meeten. Zonder gekheid, Yv is tof.
I feel specialquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're one of few, you know? Even some of my closest friends don't know where I live
Yv meet ook wel eens 1 op 1. Gewoon doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik naar een meet moeten, en dat doe ik niet.
Ik kan ook een keer naar Zeist als je bij Loka bentquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik naar een meet moeten, en dat doe ik niet.
Of naar Zeelandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan ook een keer naar Zeist als je bij Loka bent
Oh ja, moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar Zeeland. Als het mooi weer is.
Daar ben ik te autistisch voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv meet ook wel eens 1 op 1. Gewoon doen
Dat zou eventueel kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan ook een keer naar Zeist als je bij Loka bent
Goed plan, dan kan ze een pitstop maken in Puttequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar Zeeland. Als het mooi weer is.
Of ik haal haar op in Pu... Nee, nvmquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ze een pitstop maken in Putte
Belsquote:
Wat ben jij gemeenquote:
Zodra het goed weer is en ik een weekend tijd heb en jij ook, pak ik de motor en kom ik naar je toequote:
Ze blijven daar omdat ze met zijn lego en transformers gaan spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yv en Samzz in je kelder (of zolder)
Lijkt een beetje op mijn blik als ik pizza zit te eten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog niet uitgevonden hoe je webm's kunt posten, dus dan maar even zo.
http://funnyjunk.com/Hot+dog/hdgifs/5610230/
Die blik van intens geluk
Hoi Samzzjequote:
Dibs op de zolder (lekker warm)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yv en Samzz in je kelder (of zolder)
Hey Thijs, even een break van gamen?quote:
Je gaat ze vastbinden op je beschimmelde bed en ze kuthoeren noemen of hoe moet ik deze romantische uiting zien?quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ben blij met m'n haar. Weer 'kortgewiekt'
Ga weg, kloon!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat ze vastbinden op je beschimmelde bed en ze kuthoeren noemen of hoe moet ik deze romantische uiting zien?
Hangend aan kettingen, gegagged en welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu even genoeg '80-s references gehadquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey Thijs, even een break van gamen?
Sorry yv. Kom je anders nu nog buurten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It zie![]()
Voelde mij afgewezen.
I've had that honor and privilege. I cherish it.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
Met yv meeten
It would be an honor and a privilege
Of Loka haar blik als ze uit de trein stapt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn blik als ik pizza zit te eten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
Met yv meeten
It would be an honor and a privilege
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hangend aan kettingen, gegagged en wel
KitelijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
I've had that honor and privilege. I cherish it.
Hehehequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of Loka haar blik als ze uit de trein stapt.
[..]
[ afbeelding ]
Bij de winkel van sinkel, over een uurtje pakken we de trein.quote:
Ahh, ik weet wat je hebt gespeeldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, nu even genoeg '80-s references gehad
Primaquote:
Ah okay. Wil Fok-it niet bij mij blijven dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Bij de winkel van sinkel, over een uurtje pakken we de trein.
Hosselbaasje ben je ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef artelligence het volgende:
Ik heb Feer en Yv gemeetEn Loka, LoLa, Inolvi (maar niet mee gesproken
), Cue_, Doddie(!), Cali, Flip, Silk en whatshername...
Wait... What?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah okay. Wil Fok-it niet bij mij blijven dan?
Vertelquote:
Nou nou Yv, je hebt de smaak te pakken. Trio?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah okay. Wil Fok-it niet bij mij blijven dan?
Doe ze de groetenquote:
Veel plezier.quote:
Wie is dinges?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat was op 1 meet. Daarnaast natuurlijk Straw, buurmeisje en dinges.
Dinges?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat was op 1 meet. Daarnaast natuurlijk Straw, buurmeisje en dinges.
Ik zal jou eens vastbindenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb net lijnen vervangen. Heb nu in totaal 200 meter vrij om mee vast te binden
Oh die.quote:
Blood dragonquote:
Met prikkeldraad?quote:
Jij mag nooit meer radenquote:
Wow, mysterieus hoor.quote:
Heerlijk is datquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, ik weet wat je hebt gespeeld
[..]
Prima
Vandaag was een briljante dag op werk
Boefje ben je ookquote:
quote:
Tot zo yv!quote:
Nah, ik maak grapjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, mysterieus hoor.
Ik weet dat vrouwen daar op vallen. Ik ga het ook eens proberen.
Zorg voor een goeie bak, kun je meekijkenquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:32 schreef Samzz het volgende:
Er zit een kat buiten. Boor gaat uit zijn plaat. Damn.
Semtex bedoel je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat mijn FOK! exen gaan flippen als ik ze bekend maak
Neequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk toch, relletjes. Waarom het verleden verzwijgen.
Kat is al wegquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorg voor een goeie bak, kun je meekijken
[..]
Foto
Hé jammerquote:
Brummetje2.0 en sararaats?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat mijn FOK! exen gaan flippen als ik ze bekend maak
Nee, die is ook een stuk jonger he. Terugrekenend was Loka 17 (misschien 18) rond die tijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Loka is, vind ik het prima.
Er zijn geen vrouwen op internet. Dus dat zal wel meevallen.quote:
Maar jij was ook een stuk jonger hequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, die is ook een stuk jonger he. Terugrekenend was Loka 17 (misschien 18) rond die tijd.
Welke kleur zal ik mijn haar doen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Die gozer met roze haar natuurlijk, whatshisname
27quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij was ook een stuk jonger he
Je komt net van de kapper, gemiste kans.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Welke kleur zal ik mijn haar doen?
Klopt. Het jeukt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je komt net van de kapper, gemiste kans.
"Welcome to the Internet, where men are men, women are men, and little children are FBI agents."quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op internet. Dus dat zal wel meevallen.
Hehehequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Welcome to the Internet, where men are men, women are men, and little children are FBI agents."
Jawel hoor, alleen niet de vlotste, leukste, knapste, slimste en aantrekkelijkste.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op internet. Dus dat zal wel meevallen.
Nohquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Welcome to the Internet, where men are men, women are men, and little children are FBI agents."
Oh dus dat is de reden dat je exen op FOK! hebt. Omdat ze niet de vlotste, leukste, knapste, slimste en aantrekkelijkste zijn. Boy, have you settled for lessquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen niet de vlotste, leukste, knapste, slimste en aantrekkelijkste.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godver, wat hou ik van katten
http://funnyjunk.com/Now+(...)+fly/hdgifs/5609990/
Werktniet op mobiel. Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Deze wel?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Werktniet op mobiel. Waarom niet?
Zeker, anders lagen ze nog wel dagelijks in mijn bedje.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dus dat is de reden dat je exen op FOK! hebt. Omdat ze niet de vlotste, leukste, knapste, slimste en aantrekkelijkste zijn. Boy, have you settled for less.
Jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze wel?
http://2new1.fjcdn.com/hd(...)_b06468_5609546.webm
Dat is hetzelfde. Die moet je ook niet voeren na zonsondergang anders komt er niks verstaanbaars uit.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Die moet je ook niet voeren na zonsondergang anders komt er niks verstaanbaars uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |