Ik denk dat ze tot het gaatje is gegaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.
Hi ha ho...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tot het gaatje is gegaan.
Yvquote:
Alles goed met je op deze fijne avond?quote:
quote:
Hi ha hole?quote:
Ze moeten je wel hebben Yv.quote:
Primaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles goed met je op deze fijne avond?
Ik ben onschuldig O:)quote:
Ja, laat ik dat maar hopen dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moeten je wel hebben Yv.
Ik denk dat ze stiekem hoopten dat zij degenen zouden zijn die jou je celibaat zou doen vergeten.
Shit je hebt mij door.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem hoopten dat zij degenen zouden zijn die jou je celibaat zou doen vergeten.
De juiste leefquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima. Net een flink eind met Boor gefietst en nu met een wijntje op de bank
.
Fietsen met konijnenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De juiste leef
Doe ik straks ook, maar dan met de twee konijntjes die ik neem
You do thatquote:
Terecht welquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I doquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You do thatYou know where to find me
Nee, op de bank zitten. Of terwijl ze lekker chill door de woonkamer hupsenquote:
Ik hoor iedereen slechts positieve verhalen vertellen over Yv, ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar hoe zij in het echt is.quote:
Moet je haar een keer meeten. Zonder gekheid, Yv is tof.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen slechts positieve verhalen vertellen over Yv, ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar hoe zij in het echt is.
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, op de bank zitten. Of terwijl ze lekker chill door de woonkamer hupsen
You're one of few, you know? Even some of my closest friends don't know where I livequote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bedoelde deze?
[ afbeelding ]
Zij leek me wel wat voor jou
Precies dat jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Ik wil ook graag nog wat diertjes, maar dat moet wachten tot mijn huis helemaal af is.
Dan zou ik naar een meet moeten, en dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moet je haar een keer meeten. Zonder gekheid, Yv is tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |