Stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog 3 hele mooie, leuke vrijgezelle dames in de aanbieding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Hoiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog 3 hele mooie, leuke vrijgezelle dames in de aanbieding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Arnhem dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet? Is dat bij jou in de buurt? Ik heb geen flauw idee waar iedereen zit
Doe je ook aan bezorgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Thijs, Fax en yats (mits afhalen) zijn de gelukkigen.
Ik had meer reacties verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Thijs, Fax en yats (mits afhalen) zijn de gelukkigen.
Ach, een beetje ouwehoeren moet kunnen toch?quote:
Bij kaarslichtquote:
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It ziequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had een leuk gesprek met een leuke dame
En ik zei het hem nog he!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It zie![]()
Voelde mij afgewezen.
Join the clubquote:
Is dat waar je nu voorzitster bent?quote:
Nou, hij had sjans met een dame dus het is te begrijpen.quote:
Nee hoorquote:
Ik ga wel slapen, morgen weer werkquote:
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.quote:
Ik ben benieuwd naar hun uiterlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Werk ze in ieder geval en welterusten broquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen, morgen weer werkEn ik wil niemand lastig vallen und sooo
Thijsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.
Aequequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |