Druk druk druk. Kan net aan de rust vinden af en toe (voor m'n gevoel dan). Maar goed, vooral werk is druk doch krijg ik er wel dingen voor elkaar, dus ook wel weer voldoening.quote:
Lekker hoor. Zo ff baapje roken, dan ff eea opruimen en dan lekker chillenquote:
Ik had een leuk gesprek met een leuke damequote:
Gezellig!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had een leuk gesprek met een leuke dame
Ah, je komt deze kant op? Dat terrasje kan ik je wel bij helpen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Druk druk druk. Kan net aan de rust vinden af en toe (voor m'n gevoel dan). Maar goed, vooral werk is druk doch krijg ik er wel dingen voor elkaar, dus ook wel weer voldoening.
Binnenkort hotel boeken in omgeving Arnhem, want wil dat Airborne museum bezoeken en ook nog naar Overloon Oorlogsmuseum. Aangezien die laatste met OV lastig is, dacht ik, dan ga ik er in de buurt in hotel zitten, lekker musea bezoeken, wat rondfietsen in die natuur, terras hangen. Dan ben ik er even lekker uit. Als jij daar in de buurt zit kunnen we nog wel terrasje doen. Maar weet nog geen data
Ze heeft mijn nummerquote:
Arnhem kom ik niet elke dag maar daar valt wel een mouw aan te passenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Druk druk druk. Kan net aan de rust vinden af en toe (voor m'n gevoel dan). Maar goed, vooral werk is druk doch krijg ik er wel dingen voor elkaar, dus ook wel weer voldoening.
Binnenkort hotel boeken in omgeving Arnhem, want wil dat Airborne museum bezoeken en ook nog naar Overloon Oorlogsmuseum. Aangezien die laatste met OV lastig is, dacht ik, dan ga ik er in de buurt in hotel zitten, lekker musea bezoeken, wat rondfietsen in die natuur, terras hangen. Dan ben ik er even lekker uit. Als jij daar in de buurt zit kunnen we nog wel terrasje doen. Maar weet nog geen data
Klinkt als het Dqoddie-levenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zo ff baapje roken, dan ff eea opruimen en dan lekker chillen
Met u, meneer?
De Dqodquote:
Awesomequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De Dqod
Een beetje vreemd, maar wel lekker, zo is de Rivella,
Echter na een baapje is Dqod echt in het Walhalla.
Altijd nat in tegenstelling tot de rest van het land,
Je kan van de heuvel glijden, maar hier staat zo de heide in de brand.
Het wondere leven leven van een frigide non, dat gaat niet altijd over rozen,
Maar zodra ze haar vingers sensueel laat bewegen gaat elk zwart-witte dame blozen.
Weet niet? Is dat bij jou in de buurt? Ik heb geen flauw idee waar iedereen zitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, je komt deze kant op? Dat terrasje kan ik je wel bij helpen.
Swsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Arnhem kom ik niet elke dag maar daar valt wel een mouw aan te passenEn rust is belangrijk als je het druk hebt, dan wil je wel lekker op de bank zitten hangen bijv. Wel toffe musea, eens onthouden.
[..]
Klinkt als het Dqoddie-leven
Prima, huis gekocht dus kan niet beter
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De Dqod
Een beetje vreemd, maar wel lekker, zo is de Rivella,
Echter na een baapje is Dqod echt in het Walhalla.
Altijd nat in tegenstelling tot de rest van het land,
Je kan van de heuvel glijden, maar hier staat zo de heide in de brand.
Het wondere leven leven van een frigide non, dat gaat niet altijd over rozen,
Maar zodra ze haar vingers sensueel laat bewegen gaat elk zwart-witte dame blozen.
It's not the beer or weed, it's us. Tot in de kernquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's not the beer or werd, it's us. Tot in de kern
Stuur maar een DM.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog 3 hele mooie, leuke vrijgezelle dames in de aanbieding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Hoiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog 3 hele mooie, leuke vrijgezelle dames in de aanbieding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Arnhem dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Weet niet? Is dat bij jou in de buurt? Ik heb geen flauw idee waar iedereen zit
Doe je ook aan bezorgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Thijs, Fax en yats (mits afhalen) zijn de gelukkigen.
Ik had meer reacties verwachtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
Thijs, Fax en yats (mits afhalen) zijn de gelukkigen.
Ach, een beetje ouwehoeren moet kunnen toch?quote:
Bij kaarslichtquote:
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It ziequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had een leuk gesprek met een leuke dame
En ik zei het hem nog he!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, waarom deed je mij niet de groeten. Precies wegfietsen wanneer ik jou en Fok-It zie![]()
Voelde mij afgewezen.
Join the clubquote:
Is dat waar je nu voorzitster bent?quote:
Nou, hij had sjans met een dame dus het is te begrijpen.quote:
Nee hoorquote:
Ik ga wel slapen, morgen weer werkquote:
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.quote:
Ik ben benieuwd naar hun uiterlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:39 schreef artelligence het volgende:
Werk ze in ieder geval en welterusten broquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga wel slapen, morgen weer werkEn ik wil niemand lastig vallen und sooo
Thijsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft er diepgaande interviews voor moeten houden.
Aequequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |