De doelstelling is er wel. Maar wordt nooit gehaaldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow kutet yatsgezellig ligt wel de doelstelling op seks? Ja arme Hostiof arme ik, al z'n pogingen moeten afslaan
Heb m nu pas door, sorry
Gofferquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
De doelstelling ligt er wel, die doelstelling wordt alleen nooit gehaald.
Nee, maar dan wil ik ook niet horen dat je geen seks hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ja wordt er verdomme nog gewoon biergedronken, of moet er altijd meteen geneukt worden?
ik heet geen yats, zul je van mij niet horen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar dan wil ik ook niet horen dat je geen seks hebt
Ahum?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik heet geen yats, zul je van mij niet horen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Just in case.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ja wordt er verdomme nog gewoon biergedronken, of moet er altijd meteen geneukt worden?
Wat?quote:
Je was me alweer voor!quote:
kunne. We het misschien even niet over mijn piemel en diens verstopplekjes hebben aub? Dank.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet komt ie wel een heel leuk meisje hier tegen , zolang ie t dan maar niet in mijn huis doet
Santé is wel iets voor hosti.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet komt ie wel een heel leuk meisje hier tegen , zolang ie t dan maar niet in mijn huis doet
Sorry.quote:
Borsten eerder maar niks mis met een lekkere kont.quote:
Het was vast leuker toen het nog uniek was. Nu wil je er niet meer naar kijken want te hipquote:
Ik kijk anders graag naar jouw kont hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was vast leuker toen het nog uniek was. Nu wil je er niet meer naar kijken want te hip
Dat past mooi bij de billenblog van ino. Stiekem is ze gewoon een trendsetter!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet zo van de lijstjes. Maar ach...
http://www.upcoming.nl/m/(...)er-wel-kan-waarderen
Hoi Yatsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Borsten eerder maar niks mis met een lekkere kont.
Het is niet bijzonder meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was vast leuker toen het nog uniek was. Nu wil je er niet meer naar kijken want te hip
quote:
Ik ben een billenmanquote:
Ik zal even een oogfoto sturen ter beoordeling.quote:
Ik heb nog een dickpic, waarbij mijn rechterhand min penis vasthoudt. Ik stuur 'm wel even zodat je mijn hand kan beoordelen.quote:
One way to start a weekend. Goede post.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ben niet zo van de lijstjes. Maar ach...
http://www.upcoming.nl/m/(...)er-wel-kan-waarderen
Dan kan ze aan de hand (hihi) van je penis beoordelen hoe groot je handen zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog een dickpic, waarbij mijn rechterhand min penis vasthoudt. Ik stuur 'm wel even zodat je mijn hand kan beoordelen.
Is goed, ik kan zelfs bij onscherpe foto's een vrij accurate beoordeling geven.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb nog een dickpic, waarbij mijn rechterhand min penis vasthoudt. Ik stuur 'm wel even zodat je mijn hand kan beoordelen.
Friendquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
One way to start a weekend. Goede post.
Thanksquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi! Je bent op dreef las ik, goed bezig!
Want?quote:
Goh, zou je daar geld mee kunnen verdienen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is goed, ik kan zelfs bij onscherpe foto's een vrij accurate beoordeling geven.
Dat hij naar Utrecht gaat wil niet meteen zeggen dat hij Yv datequote:
Ow ja je zegt doe haar de groetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hij naar Utrecht gaat wil niet meteen zeggen dat hij Yv date
Thijsjonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |