Mijn hersenen hadden ook een miljoen opmerkingen bedacht(en die van jou ook volgens mij), maar dit is de meest verstandigequote:
Immerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:22 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn jullie weer over mij aan het roddelen?
Het ligt er maar net aan hoe je de opmerking opvat.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn hersenen hadden ook een miljoen opmerkingen bedacht(en die van jou ook volgens mij), maar dit is de meest verstandige
Daaromquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je de opmerking opvat.
De ware betekenis is alleen voor ingewijden hosti, dat ligt dus niet aan jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
En wat is yatsgezellig? Begrijp het nog steeds niet
Yatsgezellig?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
De ware betekenis is alleen voor ingewijden hosti, dat ligt dus niet aan jou.
Dadelijk maar eens richting Utrecht. Gezellig wat drinken
Kom je vanavond wel achterquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
Nee hoor, hij staat gewoon hier: R&P / [SC Relaties #1881] elkaar gezellig, lekker vanille, kapot neukenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
De ware betekenis is alleen voor ingewijden hosti, dat ligt dus niet aan jou.
Dadelijk maar eens richting Utrecht. Gezellig wat drinken
Aeque had daar een leuke definitie voor. Maar het komt erop meer dat het gewoon gezellig is en er niks 'spannends' gebeurt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:23 schreef HostiMeister het volgende:
He kut, je was me alweer voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat gewoon hier: R&P / [SC Relaties #1881] elkaar gezellig, lekker vanille, kapot neuken
Have fun met Yv en/of Bambi.
Alweer? Jij hebt toch echt art eerder veroverd dan ik.quote:
Dat gelukkig wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Alweer? Jij hebt toch echt art eerder veroverd dan ik.
Zullen we ruilen, jij mijn vriendin, ik art?quote:
kwartet toch? geduw en getrek over en weerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Zullen we ruilen, jij mijn vriendin, ik art?
Maken we er met jou een kwintet van.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
kwartet toch? gelik en getrek over en weer
Foto's maken aub
Neequote:
Dat is enkel jouw interpretatie. En nee, het is niet met Yv of met bambiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat gewoon hier: R&P / [SC Relaties #1881] elkaar gezellig, lekker vanille, kapot neuken
Have fun met Yv en/of Bambi.
Wie was het ook al weer. Even in het schema kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:43 schreef yats het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat is enkel jouw interpretatie. En nee, het is niet met Yv of met bambi
De doelstelling ligt er wel, die doelstelling wordt alleen nooit gehaald.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow kutet yatsgezellig ligt wel de doelstelling op seks? Ja arme Hostiof arme ik, al z'n pogingen moeten afslaan
Heb m nu pas door, sorry
Dan kun je lang kijken. Er staat niets in het schemaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie was het ook al weer. Even in het schema kijken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef Cue_ het volgende:
Ow kutet yatsgezellig ligt wel de doelstelling op seks? Ja arme Hostiof arme ik, al z'n pogingen moeten afslaan
Heb m nu pas door, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |