I feel specialquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You're one of few, you know? Even some of my closest friends don't know where I live
Yv meet ook wel eens 1 op 1. Gewoon doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik naar een meet moeten, en dat doe ik niet.
Ik kan ook een keer naar Zeist als je bij Loka bentquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik naar een meet moeten, en dat doe ik niet.
Of naar Zeelandquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan ook een keer naar Zeist als je bij Loka bent
Oh ja, moet ik ook nog doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar Zeeland. Als het mooi weer is.
Daar ben ik te autistisch voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv meet ook wel eens 1 op 1. Gewoon doen
Dat zou eventueel kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan ook een keer naar Zeist als je bij Loka bent
Goed plan, dan kan ze een pitstop maken in Puttequote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of naar Zeeland. Als het mooi weer is.
Of ik haal haar op in Pu... Nee, nvmquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ze een pitstop maken in Putte
Belsquote:
Wat ben jij gemeenquote:
Zodra het goed weer is en ik een weekend tijd heb en jij ook, pak ik de motor en kom ik naar je toequote:
Ze blijven daar omdat ze met zijn lego en transformers gaan spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yv en Samzz in je kelder (of zolder)
Lijkt een beetje op mijn blik als ik pizza zit te eten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog niet uitgevonden hoe je webm's kunt posten, dus dan maar even zo.
http://funnyjunk.com/Hot+dog/hdgifs/5610230/
Die blik van intens geluk
Hoi Samzzjequote:
Dibs op de zolder (lekker warm)quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Yv en Samzz in je kelder (of zolder)
Hey Thijs, even een break van gamen?quote:
Je gaat ze vastbinden op je beschimmelde bed en ze kuthoeren noemen of hoe moet ik deze romantische uiting zien?quote:
Jij ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef artelligence het volgende:
Ik ben blij met m'n haar. Weer 'kortgewiekt'
Ga weg, kloon!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je gaat ze vastbinden op je beschimmelde bed en ze kuthoeren noemen of hoe moet ik deze romantische uiting zien?
Hangend aan kettingen, gegagged en welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |