Met de jouwe lukt dat welquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe groot moeten je borsten eigenlijk zijn voor een duidelijk decolleté?
Ik bedoel zo eentje dat je hoe je dat noemen 'inkijk hebt'.
Of constantquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Samzz het volgende:
Iedereen zeurt of zeikt toch wel eens? De één wat meer dan de ander.
Google had hier geen antwoord op, dus ik denk niet dat er een concrete maat op staat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom Google jij op decolleté?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Google had hier geen antwoord op, dus ik denk niet dat er een concrete maat op staat.
Nee joh, de mijne zie je bijna niet in de meeste shirts.quote:
Kan altijd. Daar heb je van die speciale BH's voor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, de mijne zie je bijna niet in de meeste shirts.
En zo'n 'gleuf' ertussen heb ik ook niet, ook al doe ik iets aan dat ingesneden is tot navel, dan is het daar nog gewoon vlak hoor. Maar vrag me wel af wat voor soort maat je borsten zijn wanneer je dat wel kunt hebben.
Dan heb ik het niet goed gezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zo'n 'gleuf' ertussen heb ik ook niet, ook al doe ik iets aan dat ingesneden is tot navel, dan is het daar nog gewoon vlak hoor. Maar vraag me wel af wat voor soort maat je borsten zijn wanneer je dat wel kunt hebben.
Oh ja, dat krijg ik ook nooit. Denk dat je daarvoor wel minstens een D-cup moet hebben. Dat ze zo tegen elkaar geplakt zijn bedoel je toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zo'n 'gleuf' ertussen heb ik ook niet, ook al doe ik iets aan dat ingesneden is tot navel, dan is het daar nog gewoon vlak hoor. Maar vraag me wel af wat voor soort maat je borsten zijn wanneer je dat wel kunt hebben.
Ohja, die maximizers. Je kunt bijna geen onopgevulde meer kopen, helaas.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan altijd. Daar heb je van die speciale BH's voor.
Ja, inderdaad, dat de zijkanten elkaar kunnen raken en je daarom zo'n streepje ziet in het decolleté.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat krijg ik ook nooit. Denk dat je daarvoor wel minstens een D-cup moet hebben. Dat ze zo tegen elkaar geplakt zijn bedoel je toch?
Is ook wel outfit afhankelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat krijg ik ook nooit. Denk dat je daarvoor wel minstens een D-cup moet hebben. Dat ze zo tegen elkaar geplakt zijn bedoel je toch?
Met zo'n geultje waar je dan je kwakje in dumpt en dat het dan zo via dat geultje richting haar navel meandert.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vies.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n geultje waar je dan je kwakje in dumpt en dat het dan zo via dat geultje richting haar navel meandert.
Hhnngggquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat de zijkanten elkaar kunnen raken en je daarom zo'n streepje ziet in het decolleté.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n geultje waar je dan je kwakje in dumpt en dat het dan zo via dat geultje richting haar navel meandert.
Doe es niet zo preuts.quote:
Met een push-up bh valt er van een a-cup nog wat te maken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het best gek, want ik heb toch ctje maar die komt daar bij lange na niet in de buurt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een push-up bh valt er van een a-cup nog wat te maken.
Ik zal deze taak zeer serieus nemenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |