Je blijft mijn broquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:58 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb zojuist een vaporizer besteldIk ben nu officieel een flikker
![]()
Net alsof je aan een aansteker zit te lurkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.html
Maar dan met allerlei snufjes erbij, tip van een vriend, ben benieuwd
Liefquote:Op zondag 25 oktober 2015 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou niet minder van je nu je uit de kast bent hoor.
Ja zit ook nog een zuigstuk bij besteld was ook 30 euroquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net alsof je aan een aansteker zit te lurken. Maar, ik hoop dat ie bevalt
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Voor mij blijf een eckte man en derhalve ook gewoon welkom op de vismeet.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja zit ook nog een zuigstuk bij besteld was ook 30 euro
Lekker zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja hoor, als het bestek nog niet schoon genoeg is naar mijn mening laat ik hem gewoon opnieuw afwassen. :$quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Past Kaneel zich aan aan je wat dat betreft?
Ik ben dan wel benieuwd wat voor een dingen op jouw manier moeten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het niet onprettig hoor. Als anderen er een probleem mee hebben blijven ze maar weg.
Mits drank, fuck yeahquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij blijf een eckte man en derhalve ook gewoon welkom op de vismeet.
Mag ik ook een lurkslangquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik neem wel wat mee voor je hoor
ben benieuwd, laat eens weten of dat ding werkt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.smokesmarter.nl/eleaf-istick-boxmod.html
Maar dan met allerlei snufjes erbij, tip van een vriend, ben benieuwd
Wanneer is die eigenlijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij blijf een eckte man en derhalve ook gewoon welkom op de vismeet.
Samen op vakantie is een prima relatietest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, als het bestek nog niet schoon genoeg is naar mijn mening laat ik hem gewoon opnieuw afwassen. :$
Maar ik durf er niets over te beweren tot we op vakantie zijn geweest, daar komen mijn naarste trekjes namelijk bij boven doorgaans.
ik zie jou niet aan een of andere waterkant in een tentje zitten te kleumen hoor, bels. of je moet wachten tot het zomer is.quote:
Zomer 2016. Ik wil niet zitten vernikkelen in de kou.quote:
pro actieve vrouw die de trein schoonmaakt?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef Californium het volgende:
Er zit een vrouw voor me in de trein die niet kan ophouden met zeuren over de smerige wc's( en over medereizigers die de trein niet schoon houden) maar wel besluit haar flesje water half leeg te gooien in het gangpad!
Sommige mensen...
Ik denk eerder dat ze andere mensen wil laten verongelukken met die plas water..quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
pro actieve vrouw die de trein schoonmaakt?
Planning en dergelijke voornamelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd wat voor een dingen op jouw manier moeten?
Dat zie je goedquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie jou niet aan een of andere waterkant in een tentje zitten te kleumen hoor, bels. of je moet wachten tot het zomer is.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zomer 2016. Ik wil niet zitten vernikkelen in de kou.
Volgens JB ben jij nog geen eckte man en ik vertrouw blindelings op haar oordeel.quote:
Ja, eigenlijk durf ik dat niet meer na het vorige fiasco.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen op vakantie is een prima relatietest.
'quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens JB ben jij nog geen eckte man en ik vertrouw blindelings op haar oordeel.
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.quote:
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.quote:
Faxie is ook wel een echte man.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
'
haha ach volgens haar definitie ben ik geen echte man maar faxie wel_!
Ik doe niks, vorige meet al fulltime zitten klussen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.
Daar zeikt en zwelgt 'ie teveel voor.quote:
Heb nog wel eentje voor je, moet je wel stevig aan lurken wil er wat uitkomen.quote:
Hoofd lanterfanten bij deze.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik doe niks, vorige meet al fulltime zitten klussen.
Verrassend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.
Nou ja, JB en ik.
Omg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje voor je, moet je wel stevig aan lurken wil er wat uitkomen.
![]()
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zeikt en zwelgt 'ie teveel voor.
Ik zie het probleem niet, jullie mogen vast ook drinkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.
Nou ja, JB en ik.
Jij kent ook niet zoveel mannen, toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
Wow, shit is aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
Ik ga niet in dergelijke pakjes rondlopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, jullie mogen vast ook drinken
Een redelijk aantal. Tenzij de definitie is dat ze niet mogen zeiken, dan zijn ze inderdaad op een hand te tellen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent ook niet zoveel mannen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |