Planning en dergelijke voornamelijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd wat voor een dingen op jouw manier moeten?
Dat zie je goedquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zie jou niet aan een of andere waterkant in een tentje zitten te kleumen hoor, bels. of je moet wachten tot het zomer is.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zomer 2016. Ik wil niet zitten vernikkelen in de kou.
Volgens JB ben jij nog geen eckte man en ik vertrouw blindelings op haar oordeel.quote:
Ja, eigenlijk durf ik dat niet meer na het vorige fiasco.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen op vakantie is een prima relatietest.
'quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens JB ben jij nog geen eckte man en ik vertrouw blindelings op haar oordeel.
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.quote:
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.quote:
Faxie is ook wel een echte man.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef bamibij het volgende:
[..]
'
haha ach volgens haar definitie ben ik geen echte man maar faxie wel_!
Ik doe niks, vorige meet al fulltime zitten klussen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze ben jij gebombardeerd tot hoofd vlees op de meet. Hosti wordt hoofd drank.
Daar zeikt en zwelgt 'ie teveel voor.quote:
Heb nog wel eentje voor je, moet je wel stevig aan lurken wil er wat uitkomen.quote:
Hoofd lanterfanten bij deze.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik doe niks, vorige meet al fulltime zitten klussen.
Verrassend.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.
Nou ja, JB en ik.
Omg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje voor je, moet je wel stevig aan lurken wil er wat uitkomen.
![]()
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zeikt en zwelgt 'ie teveel voor.
Ik zie het probleem niet, jullie mogen vast ook drinkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't bother. Wij zijn enkel uitgenodigd als we bier serveren in nietsverhullende outfits.
Nou ja, JB en ik.
Jij kent ook niet zoveel mannen, toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
Wow, shit is aan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
Ik ga niet in dergelijke pakjes rondlopen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, jullie mogen vast ook drinken
Een redelijk aantal. Tenzij de definitie is dat ze niet mogen zeiken, dan zijn ze inderdaad op een hand te tellen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kent ook niet zoveel mannen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |