Jurk is ook prima hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet in dergelijke pakjes rondlopen.
Ik zeur nooit of zelden, ik vind klagende, zeurende en mierende mannen dan ook een echte afknapperquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
De dresscode was dirndl. En de enige dirndl die ik heb (nou ja had), laat niet veel aan de verbeelding over. Dus neequote:
Ach daar is Eyoor weer hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ken eigenlijk maar bar weinig mannen die dat niet doen.
Die wil ik dan sowieso wel eens zienquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dresscode was dirndl. En de enige dirndl die ik heb (nou ja had), laat niet veel aan de verbeelding over. Dus nee.
van mannen die niet klagen daarentegen krijg je wel een stijf piemeltje?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeur nooit of zelden, ik vind klagende, zeurende en mierende mannen dan ook een echte afknapper
Heb ik niet meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die wil ik dan sowieso wel eens zien
die van de bierglaspic?quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dresscode was dirndl. En de enige dirndl die ik heb (nou ja had), laat niet veel aan de verbeelding over. Dus nee.
Heerlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Harmankardon het volgende:
Loka zit wat te trollen en iedereen hapt
Welnee ik ben volbloed hetero maar ik vind homo's wel te gek om mee om te gaanquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
van mannen die niet klagen daarentegen krijg je wel een stijf piemeltje?
Het maakt mij niet uit hoor. Maar mannen als ze ziek zijn bijvoorbeeld. Wat een dramaqueens worden de meesten dan ineens.quote:
Whahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit hoor. Maar mannen als ze ziek zijn bijvoorbeeld. Wat een dramaqueens worden de meesten dan ineens.
Waka waka waka.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Harmankardon het volgende:
Loka zit wat te trollen en iedereen hapt
Die echte shit is inderdaad kakduur, niet waard om dan maar een keer per jaar aan te hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik niet meer. Aan m'n zusje gegeven voor carnaval. Wil stiekem nog wel eens een echte hebben, maar die zijn tyfus duur
.
Een beetje excentriek en flamboyant zijn misstaat een man niet. Beetje jammer dat het me een paar faggotcrushes heeft opgeleverd als pubermeisje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welnee ik ben volbloed hetero maar ik vind homo's wel te gek om mee om te gaan
Mijn Duitse vriendin heeft er éénquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die echte shit is inderdaad kakduur, niet waard om dan maar een keer per jaar aan te hebben![]()
Dat is ons woordquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een beetje excentriek en flamboyant zijn misstaat een man niet. Beetje jammer dat het me een paar faggotcrushes heeft opgeleverd als pubermeisje.
Een Duitser/Duitse die geen lederhosen/dirndl heeft is sowieso geen echte Duitser.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn Duitse vriendin heeft er één. Echt een gaaf ding. Alleen moet ze d'r bh opvullen anders ziet het er niet uit zegt ze
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |