quote:
Ik bied mijn excuses aanquote:
Ja en dan nog kritisch zijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
Maken jullie ook altijd 10 dezelfde foto's? Wtf doe ik.
Shop ze.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar nodig. 46 wijd
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
... Altijd leuk als je partner je onterecht uitmaakt voor leugenaar.Sherlock men ik wel, maar dat bestaat niet meer toch?
Nee, daarom is er mycroft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
... Altijd leuk als je partner je onterecht uitmaakt voor leugenaar.Sherlock men ik wel, maar dat bestaat niet meer toch?
Een man van de wereld dacht ik...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
Hosti is kritisch wat betreft nudies, ik snap je.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
oeeeiii drama en intriges...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef AirwiN het volgende:
De leukstequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Echt hè. Het uitzoeken vind ik alleen zo kut.
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef FrauMilena het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Hosti is kritisch wat betreft nudies, ik snap je.
Dat heb ik gemist. Ik heb dan ook nooit de behoefte om in iemands post history te lezen.quote:
Herkenbaar probleem?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mwoah, da's Facetime.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Ik heb dan ook nooit de behoefte om in iemands post history te lezen.
Hij? Kritisch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik krijg op beide niksquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
Ik krijg geen meldingen meer van dm op computer
Wel op mobiel
Hmmm… Irritant
Inclusief de telefoon?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mwoah, da's Facetime.
-
En the fuck is dit:
[ afbeelding ]
Ik ga echt alles wegpleuren gewoon.
verkapte kijk mij dm ontvangen-postquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
Wel op mobiel
Hmmm… Irritant
Is dit een verkapte post dat ik je iets moet sturen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef Californium het volgende:
Wel op mobiel
Hmmm… Irritant
Nee, me telefoon is me baeeeeeeeeeequote:
Iedereen 10 dm berichten sturenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is dit een verkapte post dat ik je iets moet sturen?
Lijkt me niet heel verkapt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het vooral bedoeld om te kijken of je naam ergens is genoemd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Ik heb dan ook nooit de behoefte om in iemands post history te lezen.
Krijg jij geen DM's dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
verkapte kijk mij dm ontvangen-post
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
verkapte kijk mij dm ontvangen-post
Uiteraardquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:51 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die feature heb ik meteen uitgeschakeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind die quotemeldingen handig maar niet als ik een tijdje mobiel heb gezeten
log je op de pc in en dan hoppaaa waslijst met quotemeldingen
Ik geloof er niks van.quote:
Hoe kan ik je morgen bereiken om exacte tijdstip van afspreken af te stemmen?quote:
Sorry?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:53 schreef Harmankardon het volgende:
Mijn kloon stuurt me altijd dm's, heel irritant.
Cali?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef FrauMilena het volgende:
Net even een stalker dm uitgestuurd.
Thxquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef FrauMilena het volgende:
Jij bent eigenlijk de enige waar ik regelmatig mee DMquote:
Check jij dat vaak? Zo ja, waarom?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het vooral bedoeld om te kijken of je naam ergens is genoemd.
Gewoon wachten tot ik voorbij loop toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kan ik je morgen bereiken om exacte tijdstip van afspreken af te stemmen?
Aber natuerlichquote:
Je hebt de verkeerdequote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef FrauMilena het volgende:
Geen idee maar ik krijg toch wel dagelijks dm's.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef bamibij het volgende:
[..]
niet echt geloof ik, is het zo normaal om veel dm te krijgen dan?
Klupje oprichten dan? Gaat dag en nacht door hier.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ik voorbij loop toch?
[..]
Aber natuerlich
Je bent vast niet de enige met benen tot onder je oksels en een fris gezicht...quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ik voorbij loop toch?
Ik voel me vereerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk de enige waar ik regelmatig mee DM.
Ik had het niet achter je gezocht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik het alleen om te stalken.
Dat doe ik haar niet aan. Jij daarin tegenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja inderdaad
DM BOM
Allemaal sammie even DMen
Benen tot onder m'n okselsquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige met benen tot onder je oksels en een fris gezicht...
Stalkerclub? Oui.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klupje oprichten dan? Gaat dag en nacht door hier.
Wees blij dat je dat niet hebt. Wat een kutsysteem om te communiceren.quote:
Ja ik wel..quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat doe ik haar niet aan. Jij daarin tegen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dm? Bestaat die functie nog? Die kreeg ik alleen toen ik nog single was.
Daarom ook pas in de middag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Benen tot onder m'n oksels![]()
! Fris gezicht wil in de morgen nog wel eens tegenvallen, though.
Oh is dat een hintquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Awwwwwwwquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe is het met u?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat ga je high class doen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee
Was te laat met mijn inb4 DMs
Pmquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Toen FOK! nog geen DM had...
Of zelfs maar PM...
Ik had het nog niet gezien, nu welquote:
Ahhh de tijden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Toen FOK! nog geen DM had...
Of zelfs maar PM...
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahhh de tijden.
Beetje als briefpost.
Goudquote:
Oudjequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, wist alleen niet zo goed wat er mee aan moest
Beantwoordenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, wist alleen niet zo goed wat er mee aan moest
ICQquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pm
En dan eindeloos posts voorbij zien komen met je inbox is vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We belden nog wel eens...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahhh de tijden.
Beetje als briefpost.
Ik zat laatst door de box verstuurde pm's te bladeren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beantwoorden.
My god, hele conversaties en zelfs groepsPM's vroeger.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef FrauMilena het volgende:
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:Jouw poes is wel harig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:LIEV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay ik ben toch wel echt een kattenvrouwtje.
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:Lief beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb er nog een hoop in staanquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat laatst door de box verstuurde pm's te bladeren.
Delete! Delete! Delete!
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja het bloemetje icoontjequote:
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Je wordt overspoeld met nostalgische gevoelens?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We belden nog wel eens...
Of SMS... voor veel geld
Heb je mijn poezenpost nog gezien in het kattentopic?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LIEV!
Okay ik ben toch wel echt een kattenvrouwtje.
Sorryquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
Bellen![]()
Eindeloos heen en weer appen om iets te regelen met twee personen
465200quote:
Ik heb alles weggeflikkerd, dat gedeelte kan mij niet langer achtervolgenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog een hoop in staan. Eens kijken van wanneer de oudste is.
Oh help, ik weet het niet meer preciesquote:
Nee?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je mijn poezenpost nog gezien in het kattentopic?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wordt overspoeld met nostalgische gevoelens?
Was het zo ergquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb alles weggeflikkerd, dat gedeelte kan mij niet langer achtervolgen
Date geregeld met de bloemendame?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Grappig want ik was er toch best vroeg bij
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
Bellen![]()
Eindeloos heen en weer appen om iets te regelen met twee personen
Ik nog relatief laat. Had een nog lager nummer kunnen hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om het netjes te zeggen waren die pm's uit de singles sc tijd.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een tijd geleden met Miss op ICQ gezeten
Nostalgie
Mmo flashback met character idquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik nog relatief laat. Had een nog lager nummer kunnen hebben.
Ik ook. Maar dat wachtwoord...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Singles SCquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om het netjes te zeggen waren die pm's uit de singles sc tijd.
Dat dekt de lading wel
2005?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om het netjes te zeggen waren die pm's uit de singles sc tijd.
Dat dekt de lading wel
De tijd dat hoi neuken nog iets was wat min of meer echt zo werktequote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De tijd dat hoi neuken nog iets was wat min of meer echt zo werkte
Whehehequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoiets ja, jaartje later misschienquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Holy crap, kom er net per ongeluk achter hoe ik de ¿ kan typen
App jequote:
¿Wat?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Holy crap, kom er net per ongeluk achter hoe ik de ¿ kan typen
Wowquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Noobquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoiets ja, jaartje later misschien
Je lacht maar het was echt zo.quote:
Dat was het zeker! Singles sc was de leukste en meest populaire plek van het forumquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehehe. Mis best een aantal personen uit die tijd
. Was altijd strontgezellig
.
Yats mist allesquote:
Ik weet van niksquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe es lief ouwe.quote:
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je lacht maar het was echt zo.
[..]
Dat was het zeker! Singles sc was de leukste en meest populaire plek van het forum
Is lief bedoeldquote:
Oh?quote:
Kun je hem niet unlockenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Eeuwig zonde dat ze dat ooit geslot hebben.
Ja was gezeik omdat er maar 1 sc mocht zijn per onderwerp op het forum. Ach ja, gooi het beste en drukste topic maar dicht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Eeuwig zonde dat ze dat ooit geslot hebben.
Okquote:
Gewoon een deel #1 openen. Vindt Copycat vast niet erg.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon een deel #1 openen. Vindt Copycat vast niet erg.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef FrauMilena het volgende:
Zin in een slushie, maar geen zin om het koud te krijgen. HAd ik maar een probleemloos leven.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:18 schreef FrauMilena het volgende:
Zin in een slushie, maar geen zin om het koud te krijgen. HAd ik maar een probleemvrij leven.
Valt dit al onder opruiing?quote:
Jupquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was gezeik omdat er maar 1 sc mocht zijn per onderwerp op het forum. Ach ja, gooi het beste en drukste topic maar dicht.
Lekker slim
Air, help mij dit even herinneren eind januari. Als ik dan een maand naar Brazilie ga wil ik de kans wel wagenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh. En open jij'em maarquote:
Haat je me zo erg Chuck?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Doen. Het ergste is een slotje en ban
Was het de 7e geweest, had ik het serieus overwogen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb kaartjes voor Beethoven vijfde gekocht.
Nu nog iemand vinden die met mij mee wil.
Wat een briljante tijd was singlesquote:
Fok was nooit meer hetzelfde.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was gezeik omdat er maar 1 sc mocht zijn per onderwerp op het forum. Ach ja, gooi het beste en drukste topic maar dicht.
Lekker slim
Zeker. Veel leuke contacten aan overgehoudenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat een briljante tijd was singles![]()
Waar ga je heen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik heb 16 december nog een concertje
Alsof ik het nog niet druk genoeg had
Top2000?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik heb 16 december nog een concertje
Alsof ik het nog niet druk genoeg had
Dat was zeker zo, je kwam niet zomaar in singlesquote:
Klopt en wat maakten we toch vreemde dingen meequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Veel leuke contacten aan overgehouden.
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen. Wezenlijk veel anders dan de SC relaties was het niet, er werd gemeet, geneukt, oude kliekjes, nieuwkomers die zich niet welkom voelden, er werd geband en eens in de zoveel tijd werd de reeks weer gesloten.quote:
Ik voel mij wel welkomquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen. Wezenlijk veel anders dan de SC relaties was het niet, er werd gemeet, geneukt, oude kliekjes, nieuwkomers die zich niet welkom voelden, er werd geband en eens in de zoveel tijd werd de reeks weer gesloten.
Moest googlen!quote:
Het komt in de buurt maar zo druk en snel en populair is relaties niet. Topics vol in 20 minuten heb ik daarna nooit meer gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen. Wezenlijk veel anders dan de SC relaties was het niet, er werd gemeet, geneukt, oude kliekjes, nieuwkomers die zich niet welkom voelden, er werd geband en eens in de zoveel tijd werd de reeks weer gesloten.
Ik hou ze ook echt niet uit elkaar. Heb echt jaren gedacht dat wij elkaar van Singles kendenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tivoli 4 februari. Ga eerst een paar mensen aanbieden ter cadeau.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:22 schreef bamibij het volgende:
wanneer en waar is dat Lokasenna? Ik wil wel als ik kan.
Ik was ook sarcastisch. Bovendien gingen andere SC's net zo goed hard.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold gelukkig niet voor iedereen. Niet iedereen is even gevat om in te stappen in een goedlopende reeks.quote:
Iedereen begint als kloon.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef FrauMilena het volgende:
En ik was een kloon omdat ik de sociaal en relaxed meedeed.
Vrolijk Verderquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het komt in de buurt maar zo druk en snel en populair is relaties niet. Topics vol in 20 minuten heb ik daarna nooit meer gezien.
7e is meesterlijk. Maar 5e ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het de 7e geweest, had ik het serieus overwogen.
het was ook wel een gun factor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold gelukkig niet voor iedereen. Niet iedereen is even gevat om in te stappen in een goedlopende reeks.
hallo denk ook eens aan je FOK!vriendenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tivoli 4 februari. Ga eerst een paar mensen aanbieden ter cadeau.
Past volledig in de lijn dat er forumbreed al heel lang sprake is van een afname in posters en bijbehorende posts.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het komt in de buurt maar zo druk en snel en populair is relaties niet. Topics vol in 20 minuten heb ik daarna nooit meer gezien.
Ik was er vandeweek nog eenquote:
Hey, die ken ik ook nogquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrolijk Verder
Oh wacht, dat was daarvoor...
Dat was me wat, ja.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vind AVNZMG nog steeds de beste slowchat ooit.
Nog steeds.quote:
Ik vermoedde al zoiets.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was ook sarcastisch. Bovendien gingen andere SC's net zo goed hard.
Heeft US zich eindelijk verraden?quote:
Ik ook niet. Nooit de drang gevoeld om er te posten iig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:26 schreef Myraela het volgende:
Ik vond Singles niet zo boeiend eigenlijk.
Gewoon een goede balans met dorpsgekken, serieuze gesprekken en tentakelseks.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was me wat, ja.Vooral de begintijden.
Vermaak van de bovenste plank.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik vind AVNZMG nog steeds de beste slowchat ooit.
Jij bent een kloon?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb gelukkig geen idee waar jullie het over hebben.
Whut?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een goede balans met dorpsgekken, serieuze gesprekken en tentakelseks.
7e wel? Lijkt mij heerlijk om de allegretto es live te mogen horen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7e is meesterlijk. Maar 5e ben ik nog nooit geweest.
En heerlijke relletjes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een goede balans met dorpsgekken, serieuze gesprekken en tentakelseks.
Succes!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
SlapenMorgen goed uitgerust zijn voor tentamen.
Dat is zeker waarquote:
Trusten en succesquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Welterusten en succes!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Jaren geleden. Gekregen voor mijn 17e verjaardag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
7e wel? Lijkt mij heerlijk om de allegretto es live te mogen horen.
En eruit? En weer erin?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Trusten en succes
Ik ga eff douchen en dan ook langzaam erin!
Toen was jij een jaar of 10quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb gelukkig geen idee waar jullie het over hebben.
Nope, nooit eentje gehad.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Nicequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jaren geleden. Gekregen voor mijn 17e verjaardag.
Thanks, komt goedquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Goud
Hoop dat je de hulp gaat regelen voor jezelf die je verdient
Maar VV is al in 2003 of -4 de nek omgedraaidquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen was jij een jaar of 10
[..]
Nope, nooit eentje gehad.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mrk.n/iwannabehigh en zijn vriendin die berichten kreeg over dat hij vreemdging.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:35 schreef Californium het volgende:
[..]Nooit van vingerplanten gehoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Toen lurkte ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar VV is al in 2003 of -4 de nek omgedraaid
Alleen is niet leuk!quote:
I always feel like somebody's watching me... ;Dquote:
Wat zouden dat zijn?quote:
Ik heb weleens geprobeerd een kloon op te zetten maar ik ben te makkelijk te betrappenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I always feel like somebody's watching me... ;D
Twee planten kopenquote:
Stelt niks voor johquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een kloon op te zetten maar ik ben te makkelijk te betrappen
Ik heb er te veel. Alleen geen wachtwoorden meer na dat hackdramaquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb weleens geprobeerd een kloon op te zetten maar ik ben te makkelijk te betrappen
Wacht wat, wat lees ik nu?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef perro. het volgende:
in den beginne, met frenkie de skilerarende mod en tranceptor bij wie vrouwen flauwvielen door zijn oogverblindende voorkomen.
Waar is Dqod als je haar nodig hebt?quote:
Mijn manier van praten/tikken en gedachtegang zijn vrij makkelijk te herkennenquote:
Vraag je een nieuw wachtwoord aanquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb er te veel. Alleen geen wachtwoorden meer na dat hackdrama
Dan ben je kansloos jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn manier van praten/tikken en gedachtegang zijn vrij makkelijk te herkennen
Hai dawgie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef perro. het volgende:
in den beginne, met frenkie de skilerarende mod en tranceptor bij wie vrouwen flauwvielen door zijn oogverblindende voorkomen.
Tran-kusjekroel-ceptor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:39 schreef perro. het volgende:
Voor een kloon...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Vraag je een nieuw wachtwoord aan
Vast en zeker aan het vingerenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar is Dqod als je haar nodig hebt?
Plus dat ik mij in het verleden erg makkelijk uit de tent liet lokken als je mij prikkeldequote:
Uh ja, mailen naar een nooit meer gebruikt gratis e-mailadres... Succesquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja gewoon wachtwoord vergeten functie. Komt geen mens aan te pas
Dat maakt in deze niet uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:43 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dan is de vraag: zichzelf of iemand anders?
En dan de minuten tellen voor het wordt aangepast.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Volgende TT moet natuurlijk wel Singles worden
Wie dat niet doet verdient een nekscho...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef MissMSX het volgende:
Volgende TT moet natuurlijk wel Singles worden
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie dat niet doet verdient een nekscho...
Zeer nare maandag.
Ik post nu bijna 10 jaarquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:42 schreef perro. het volgende:
[..]
was jij er toen ook al? is al zolang geleden.
Wat is dat nou voor een fucking bullshitquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:44 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
[..]
Nu Rosberg of Vettel die zich de tering in rijden en dan wordt Maxbaas gewoon 3e
Kan niet andersquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:43 schreef perro. het volgende:
[..]
whehe. zou missbliss nog ooit nachtmerries van hem hebben?
Zou echt gaaf zijn... een podium plekjequote:Op zondag 25 oktober 2015 21:44 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
[..]
Nu Rosberg of Vettel die zich de tering in rijden en dan wordt Maxbaas gewoon 3e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |