SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We belden nog wel eens...quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ahhh de tijden.
Beetje als briefpost.
Ik zat laatst door de box verstuurde pm's te bladeren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beantwoorden.
My god, hele conversaties en zelfs groepsPM's vroeger.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:03 schreef FrauMilena het volgende:
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:Jouw poes is wel harig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:LIEV!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay ik ben toch wel echt een kattenvrouwtje.
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:Lief beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb er nog een hoop in staanquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zat laatst door de box verstuurde pm's te bladeren.
Delete! Delete! Delete!
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Ja het bloemetje icoontjequote:
Even een foto van m'n poes om de sfeer te verbeteren:BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Je wordt overspoeld met nostalgische gevoelens?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We belden nog wel eens...
Of SMS... voor veel geld
Heb je mijn poezenpost nog gezien in het kattentopic?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LIEV!
Okay ik ben toch wel echt een kattenvrouwtje.
Sorryquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
Bellen![]()
Eindeloos heen en weer appen om iets te regelen met twee personen
465200quote:
Ik heb alles weggeflikkerd, dat gedeelte kan mij niet langer achtervolgenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog een hoop in staan. Eens kijken van wanneer de oudste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |